Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • moisei catalin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
salutare opelisti. as dori un sfat de la voi cum se regleaza pompa de injectie si de la care suruburi. eu stiu ca surubul din dreapta pozei este debitul de motorina iar cel de sus regleaza relantiul nu stiu pentru ce este cel din partea de jos pozei. mai am o mica problema pe care nu reusesc sa o rezolv: in timpul mersului calc pedala acceleratiei pina la blana si masina merge cind cu viteza cind infrinata. eu cred ca din cauza pompei sau a injectoarelor si nu pot dapasi mai mult de100km doar la vale Smile

Skip ads

  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sal,filtrele te-ai gandit sa le schimbi?Poti incerca..Deabia dupa aia poti cauta in alte parte(avans)Si surubelul de jos iti regleaza nivelul socului.
  • moisei catalin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
filtrul este schimbat de 3zile, iar cind reglez de la surub cu motorul pornit se scimba turatia motorului ,cu socul nu am probleme a pornit la sfert toata iarna,problema cu mersul infrinat il am de cind am segmentat motorul, am reglat si avansul si debitul de motorina si la fel merge Sad , am pus si aditivi in motorina, ceva trebuie sa fie.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ia mai verifica distributia ca un dinte ii destul sa faca fente . Trage la semn si verifica inca o data da motorul peste cap inca o tura sa vezi daca se realiniaza semnele
  • moisei catalin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
distributia este vericata. a mai ramas pompa de injectie si injectoarele de verificat. acuma a mai aparut o problema la tija de la acceleratie se prelinge motorina cind e pornit motorul, ce pot sa fac si daca e complicat sau trebuie sa ma duc la mecanic. Sad
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sal,daca ar fi un dinte mai asa,s-ar putea regla si din pompa,de la avans.Si gandeste-te bine daca avansul e cum tb,ca la `ureche` iese ff greu.
La tija de acc.ti s-a dus simeringul,daca nu ma insel sunt chiar doua acolo.
Si ca sa-ti dau de gandit,incearca sa cureti rezervorul..Ceea ce nu-i chiar simplu,dar merita.E `colivia` din el care s-ar putea sa fie `molozita` Embarassed .In cazul asta,cel mai usor de verificat ar fi sa-i faci plinul cu motorina,ca sa traga si prin partea de sus a sitei,care se presupune a fi curata,deoarece mizeria se depune mai jos.Asta se intampla cand se merge mai tot timpul cu motorina putina in rezervor.
  • moisei catalin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
pot sa bag aer cu compresorul pe tur si retur? asa ma sfatuit un prieten ca sa nu stau cu masina demontata de sarbatori. dupa aceea am sa dau rezrvorul jos. semeringurile de la tija de acc. cum se schimba?eu pot sa le schmb?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu asa am facut,cu compresorul,dar mergea bine cateva zile dupa care `isi revenea`...La simeringuri nu stiu,nu m-am bagat.Dar MI SE PARE ca tb dat jos numai capacul pompei.Mai intreaba.
  • Adi_ascona

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Ascona 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Verifica si furtunele-conductele de tur si retur motorina e posibil sa prinda aer si verfica si etanseitatea filtrului de motorina eu am fost nevoit sa schimb bateria de filtre dupa ce schimbasem elementul filtrant
  • moisei catalin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
salutare la toti opelistii.am o mica nelamurire. cum pot micsora debitul de motorina de la pompa. trebuie infiletat surubul sau invers? iar cel de la soc cit trebuie sa fie infiletat? la mine e pe la jumatate. iar cel de la debit daca il infiletez se tureaza motorul asa trebuie?
  • moisei catalin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
nimeni nu stie Sad macar o parere
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
moisei catalin a scris:salutare la toti opelistii.am o mica nelamurire. cum pot micsora debitul de motorina de la pompa. trebuie infiletat surubul sau invers? iar cel de la soc cit trebuie sa fie infiletat? la mine e pe la jumatate. iar cel de la debit daca il infiletez se tureaza motorul asa trebuie?

Daca se tureaza motorul inseamna ca iti creste debitul.Daca fuge si face fum negru in spate,inseamna ca e prea multa motorina,asa ca mai ia-i.Daca nu scoate fum,dar nici nu fuge,e prea putina,asa ca mai da-i..Trebuie gasit un echilibru intre astea doua criterii,sa si fuga cat de cat,si cu destul de putin fum.Chestia cu turatia o rezolvi din surubul de relanti.Toate `ajustarile`se fac rotind suruburile 1-2 mm max,deci `la finete`.De fumul negru oricum nu scapi,orice ai face,deci consoleaza-te.
Ideea e ca trebuie sa faci aceste reglaje cand esti sigur ca toate injectoarele deschid la aceiasi presiune,ai aceeasi compresie pe fiecare cilindru,filtrul de motorina/aer e schimbat,pompa e reglata pe banc si avansul e bun...Destul de complicat,de aceea ar fi recomandat sa te duci daca nu la service,macar la un mecanicos mai in varsta,care a lucrat mai mult la diesel,si a mai facut asta.
Daca nu ai posibilitate,poti sa o rezolvi si prin incercari succesive,cum am zis mai sus.Turata la 3000-3500 rpm,pe loc,(4-5 sec.) ar trebui sa-ti dea la inceput un nor dens de fum,dupa care sa dispara.Dieselul se probeaza la turatie,si nu la shpritz,ca benzina.
A,si motorul tb sa fie cald,adica acul de la temp sa fie iesit de pe albastru,chiar spre jumatate a scalei.
Teoria o ai,sa vedem practica....Succes!
  • moisei catalin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
asa am sa fac sper sa iasa . iar la service nu se baga la pompe de motorina doar in alt oras. multam dragos.
  • Z_Junior

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1986 16DA
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salut
m-a mancat cu zile motorul asta diesel de pe kadett.
am sa ma duc la un domn care le are cu pompele de injectie sa vad ce reglaje face. o sa va anunt si aici daca e treaba buna.

una peste alta ce fel de soc are pompa aceasta de injectie. ca nu ii dau de cap.
ex: pornita la rece trepideaza f tare,pana se incalzeste oleaca dar daca apas eu reglajul ala de la soc in jos se obs ca turatia motorului creste.
astept un raspuns daca se poate.
bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR