Pentru inceput imi cer scuze postand la sectiunea de Opel Agila insa am zis sa nu mai fac alt post deoarece exista acesta.
De ceva vreme am o mica problema cu Astra G Z16XEP . Uneori pana sa incalzeste fluctueaza relantiul pana la 750 rpm apoi motorul il ridica la 800-850 rpm. Asta se intampla cu precadere cand apa urca de la 65 - 85 de grade. Cand temp apei se stabilizeaza face mai rar. Dar mai face cand si cand.
Am verificat admisia : coliere noi la filtru de aer, debimetru , la intrarea in throtle . Throtle curatat, bujii noi , filtru de aer nou , curea de transmisie noua, curent masurat 290 mA(am alarma ) , iar tens de incarcare in relantiu 14.2V.
Ieri am schimbat uleiul si am zis sa demontez si senzorul crankshaft sa il vad cum arata. Avea ceva pilitura de fier in capat, un pic murdar. L-am curatat si l-am montat la loc. Era plin de ulei. Intrebarea mea este : este normal sa am ulei acolo ? (z16xep ma repet) . S-au am probleme cu semeringul.