Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • beynur

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2006 Y2,2DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2007

  • Mesaj Privat
BuBuFaM a scris:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014&postdays=0&postorder=asc&highlight=agrafa&start=0 fa acest test si aflii erorile apoi revii si ne spui si noua.



eu stiu ca la corsa c nu merge testul,,pseudo-agrafa,,
am incercat si eu Sad si au spus-o si altii.
numai bn
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La unele merge la altele nu, motivul inca nu e descoperit.
  • bibanul

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am facut testul si mi-a citit : 1) 0335-Crankshaft Position Sensor A circuit Malfunction
2) 1616 SBDS Interactives Codes
imi spune cineva ce inseamna codul 1616, cum se remediaza? la codul 0335 m-am lamurit, trebuie sa schimb sensorul ptr. arborele cotit daca am inteles eu bine ce am citit despre acest cod de eroare.
  • bibanul

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2010

  • Mesaj Privat
mai am o problema, dupa ce am facut testul si am citit codurile de eroare, am pornit masina, martorul cu cheie s-a stins in schimb mi-a ramas aprins martorul motoras, ce se intimpla?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Asa face, motorul merge avarie folosind doar impulsurile de la senzor came si nu mai ai avans deci fiind la punct ghicit ai noxe mai mari, ralanti marit...
P1616 e de la instrumente, contacte proaste, lipituri etc. , cauta pe forum ca e scris inclusiv la sectiunea Corsa citeva pagini.
  • bibanul

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2010

  • Mesaj Privat
OK, mersi
  • bibanul

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut ! am schimbat sensorul la arborele cotit, masina merge brici dar nu am resetat-o, mi-e frica ca nu osa mai mearga radio daca scot bornele de la baterie si nu stiu codul de repornire a acestuia, ce-as putea sa fac? ma ajuta careva cu un sfat? Embarassed
  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Nu e nevoie sa resetezi nimic. O sa ai codul respectiv de eroare stocat in history dar nu te afecteaza cu nimic.
  • bibanul

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2010

  • Mesaj Privat
da? mersi pentru informatie, salut!
  • vicogeo

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
va salut,
ieri dupa o scurta plimbare mititica nu a mai vrut sa porneasca(masina are 98000km).
"F" de pe display clipea (am easytronic) si da-i sa vad ce cod de eroare are -> 0335.

bun deci trebuie sa schimb senzorul de la arborele cotit! alte simptome: cu cateva zile inainte la o benzinarie a pornit la 3 cheie, in rest nimic.

vreau sa va intreb daca conteaza producatorul si daca in afara de o cheie de 8 mai am nevoie de alte scule?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cele italiene Facet vindute de Unix tin 30-50,000km minim, cele Bosch peste 100,000km. In afara de o cheie nu iti trebuie nimic
  • vicogeo

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc,

datorita urgentei de care am nevoie de masina - am comandat ce am gasit (facet - dar pe cutie scrie EPS cod 1.953.235 - made in italy)
M-am bagat sub masina, dar mai greu a fost sa scot senzorul... surubu' se desface cu cheie torx dar merge si o inelara de 8.
daca ai conditii atunci e floare la ureche inlocuirea lui.
  • Neagu Ionut

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua, sunt un nou mebru pe aici nu stiu bine cum se procedeaza dar as dori si eu un raspuns la intrebarea mea... unde as putea gasi senzorul arborelui cotit ...am fost la setvice am facut un test si mi-a dat aceasta eroare ...P0335(este vorba de senzorul arborelui cotit ...unde se gaseste acest senzor?) am o corsa-c din 2002, pana in 1000 cmc. nu as vrea sa dau bani la service pentru a mi-l repara sau schimba....poate pot face asta singur acasa... sau poate trebuie doar curatat.
Simtomele masinii.
Mi se aprinde in bord martorul ABGAS, imi porneste foarte greu motorul, dak ii scot bateria si o pun peste 5 min inapoi o ia din prima, tin sa precizez ca am pus o baterie noua de la o dacie 1300(ar fi asta vreo problema? are acelasi voltaj si aperajul este un pic mai mare)... astept ajutor dak se poate, o poza cu locatia senzorului ar fi de mare ajutor... multumesc anticipat

Post mutat de SziliD
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pagina 1 si 3 Wink
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Pentru inceput imi cer scuze postand la sectiunea de Opel Agila insa am zis sa nu mai fac alt post deoarece exista acesta.
De ceva vreme am o mica problema cu Astra G Z16XEP . Uneori pana sa incalzeste fluctueaza relantiul pana la 750 rpm apoi motorul il ridica la 800-850 rpm. Asta se intampla cu precadere cand apa urca de la 65 - 85 de grade. Cand temp apei se stabilizeaza face mai rar. Dar mai face cand si cand.
Am verificat admisia : coliere noi la filtru de aer, debimetru , la intrarea in throtle . Throtle curatat, bujii noi , filtru de aer nou , curea de transmisie noua, curent masurat 290 mA(am alarma ) , iar tens de incarcare in relantiu 14.2V.
Ieri am schimbat uleiul si am zis sa demontez si senzorul crankshaft sa il vad cum arata. Avea ceva pilitura de fier in capat, un pic murdar. L-am curatat si l-am montat la loc. Era plin de ulei. Intrebarea mea este : este normal sa am ulei acolo ? (z16xep ma repet) . S-au am probleme cu semeringul.

  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
COD OPEL PN 9 118 368
KN 62 38 109
COD BOSCH 0 261 240 151 (original Opel)
COD FACET 9.0235
COD FEBI BILSTEIN 24616
COD HELLA 6PU 009 121-221
COD JP GROUP 886238109
COD STANDARD 18942 Intermotor
COD SWAG 40 92 46 16

Senzorul crankshaft de la masina mea e Bosch 0261210151. Oricare din piesele mentionate pe prima pagina a topicului (si in quote aici) se potrivesc?
  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Tin sa cred ca nu senzorul crankshaft este buba .In momentul in care pica nu mai porneste motorul poti sa te rogi de el si numai vrea (vorbesc din propria experienta ),iar uleiul din capul senzorului nu este o problema.
De EGR nu ai specificat ca l-ai fi curatat.(este foarte important).
Cu respect Cool
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
raducu ion a scris:...iar uleiul din capul senzorului nu este o problema. ....

Deci coroana aia dintata sta in ulei ?
raducu ion a scris:...De EGR nu ai specificat ca l-ai fi curatat.(este foarte important)....

Tot ce m-am priceput eu : EGR , throttle (fara sa desfac motorasul) , bujii, filtre (aer si benzina) curatate si schimbate. Coliere noi si mai late ca cele vechi la furtunele de admisie aer. M-am uitat sa nu fie vre-un furtun fisurat.
Acum parca s-a mai ameliorat fenomenul , insa persista mai ales cand dau cu spatele.E fff enervanta fluctuatia asta de relantiu. Pe loc insa e stabil.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Shiva oricare din coduri merge. Cel Facet m-a lasat dupa 30,000km dar la aia 60lei cit am dat pe el...
  • mavros

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
de aproape 2 ani am si eu o problema acuta.cateodata atunci cand pornesc masina ,porneste mai greu,iar la ralanti,motorul tremura foarte tare(se zguduie).mentionez ca am pus testerul(am un op-com ultima generatie),inclusiv un texa,si nu am nici un cod de eroare.am schimbat bujii,bobina de inductie,trottle body,debitmetru,nimic,toate fiind noi.nu am incercat cu cei 2 senzori,si din ce am citit aici se pare ca de aici este buba.mentionez ca la masina nu am schimbat nimic niciodata,decat cele mentionate.ma puteti ajuta cu un sfat?nu mai sunt incepator in motorul agilei,cunosc aproape fiecare componenta din masina,dar aici sunt cam in plus,pentru ca nu mai vreau sa investesc in ea degeaba

Multumesc anticipat,si cu stima Mavros.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR