Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
mai mult decit morala,voi face si poze! dar imi va trebuii ceva curaj! iti multumesc mult zafirule esti cel mai tare.......
Skip ads

  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,357
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
BAZGANM a scris:mai mult decit morala,voi face si poze! dar imi va trebuii ceva curaj! iti multumesc mult zafirule esti cel mai tare.......

mda, numai ca a fost Maiandrei, nu Zafiru' Smile
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Deci pana la urma ECU la Y17DT tot cel de pe motor este .
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
zcuze maiandrei dar sint cam repezit! multumesc gabib77 pt observatie!sint disperat nu stiu ce sa ii mai fac,pe cine intreb face presupuneri si se arunca la scoruri si variante de te crucesti! ma poate ajuta cineva cu un tester competent un sa pot lamuri problema si sa pot discuta cu persoana in cauza omeneste si cinstit,fara pacaleli doar ca sa iti ia banii!!
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
nu mai demontez nimic,ii dau foc! azi la tester au gasit un calculator defect!vede toate temperaturile posibile la -40 de garade celsius! asa ca merge in super erori,ma mir ca mai merg cu ea!nu stiu care dintre calculatoare o fi responsabil cu asta dar cred ca ii dau foc sigur..........................o sa ma vedeti la stiri,mama lor de japonezi
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Incearca si la alt service.
Oricum, nu e un capat de tara. ECU ar trebui sa gasesti usor la dezmembrari, cred ca sunt mai putin cautate, din cauza ca se defecteaza destul de rar...
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
multumesc de sfat!la alt service nu mai merg pt ca este al doilea la care se confirma chestia cu temperaturile[primii au fost dibas] problema este ca nu stiu care este defect ecu sau calcu de injectie? si oare de ce nu sa stricat de tot! cam cit ar costa unul sh?
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
pai ai fost la dibas si nu au fost in stare sa spuna CE anume e defect????????
suna a: " mda, aveti ceva stricat la masina. da' nu putem sa va spunem ce.... luati de schimbati pe rind cite ceva pina se rezolva problema..."
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
nu,nu la ei am fost prima oara cind au spus ca calculatorul de injectie are intrarea de temperaturi arsa! si ca au probat cu unu de al lor si ca cu ala al lor functiona! dar daca a vrut sa zica ecu? eu oricum atunci habar nu aveam despre aceste componente!acum am sa ma pun sa le desfac bucati!
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
http://cgi.ebay.de/Steuerge...dZ1QQcmdZViewItem
  • danm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucurest
  • Masina: Astra 2003 Z12DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Astra 1.7 cdti
Se poate sa fi intrat si eu in problema cu calculatorul. Dupa ce la GTT au spus ca am o problema la 3 injectoare, cei de la Radacini mi-au confirmat si schimbat 2. Ieri am ramas cu masina in drumul spre mare, la 12 ore dupa ce am iesit pe poarta de la Radacini. Simptome: dupa ce se incalzeste si opresc motorul nu mai vrea sa porneasca decat dupa vreo 30-45 min, si atunci apare mmartorul masina+cheie, care se stinge imediat ce turez un pic motorul. Apoi, in sarcina, cum imi scade turatia sub 2000, se opreste si iar trebuie sa astept o ora. Peste 2000rpm merge perfect.

AJUTOOOORRRR! M-a costat deja 32 milioane si face la fel ca inainte!!!

Dan
dmalciolu@ro.peacecorps.gov
0744309638
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cei de la Radacini nu ti-au dat garantie pe interventia facuta? Ei trebuie sa iti rezolve problema, fara alti bani, sau sa iti returneze banii.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
ca-m repede injectoarele! eu nu as crede,dar tehnologia cdti nu o cunosc asa ca nu ce sa zic,dar un injector defect are alte simptome!sa nu fie legat tot de temperaturi de senzori ceva!
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
eu ca sa traga motoru bine daca este cald si motorul si afara trebuie sa pun contactul pina imi clipeste un pic becul galben ca daca il ramine aprins sau se stinge imediat nu trage,deci pun contactul de doua trei ori si atunci cind citeste ecu mai binisor,mai fara erori pornesc motorul si eu! asta e,sper sa se strice de tot sa nu mai ma chinui!
  • Gagyi Akos

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Buna,
am trimis intrebarea si la
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=83417


am vrut sa schimb ECM - ul ISUZU 1.7L/TX2 DIESEL ECM - DELPHI DELCO ELECTRONIC SYSTEM de pe masina mea Astra 1.7 DTI.
ECM - ul original are doi pini rupti, iar desfacand-ul s-a constatat ca are si niste fire subtirele corodate si rupte intre placa electronica si iesirile spre mufa (a intrat apa sau altceva? in ele, cand s-a desfacut a curs din el ceva lichid).
Am cumparat altul de la second - l-am primit cu tot cu imobilizer si cheie.
L-am montat in masina - fara imobilizer - masina n-a pornit.
Am montat si imobilizerul - tot n-a pornit.
Poate cineva sa-mi rescrie softul ECM - ului sa-mi recunoasca masina? Banuiesc ca electronica e identica, diferenta fiind doar la softul din EEPROM?

Am primit un raspuns sa incerc resincronizarea cheii cu imobilizerul. Problema mare este ca nu am primit si butucul la care sa se potriveasca cheia si nu stiu unde este localizata cipul care comunica cu imobilizerul. Am incercat sa pun partea cu telecomanda a noii chei pe cheia veche, dar tot n-a functionat. Mi s-a parut ca exista ceva cip si pe partea cu cheie.
Pe de alta parte, in aceasta situatie cum se face resincronizarea?
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Cand nu se recunoaste cheia, check-engine-ul se mai stinge, ci incepe sa clipeasca, si poti sa dai la demaror cat vrei ca nu porneste. La tine asa se manifesta ?
Resincronizarea cheii (de fapt a telecomenzii de pe cheie) nu are nici o legatura cu pornitul motorului.
Pt rescrierea softului ai 2 solutii (care imi vin in minte acum):
1 - reprezentanta;
2 - vorbesti cu cineva care face tuning
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
dar pana la urma ce inseamna resincronizarea cheii cu imobilizerul? se poate sincroniza orice cheie cu imobilizerul? atunci ce rol ar mai avea acesta?

daca imobilizerul si cheia sun imperecheate eu zic ca ar trebui sa mearga din prima. am vazut la cineva cu o vectra b cum pornea masina cu 2 chei: cu cea originala invartind-o in butuc, + inca una pe care o tinea cat mai aproape de pozitia imobilizerului.
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
chiciuc are dreptate (,am postat in acelasi timp). resincronizarea de care vorbeste el se refera la emitatorul de telecomanda din cheie cu receptorul inchiderii centralizate/alarmei.
  • Gagyi Akos

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am semirezolvat problema. Am facut o cheie moarta - fara cipuri, etc, cu care-l pornesc tinand aproape noaua cheie - cum zice si ron. Problema era ca daca incercam cu cheia veche, tinand aproape cheia noua cele doua cipuri se dadeau cap in cap, si nu pornea. Acum urmeaza sa scot cipuletul din noua cheie si sa-l introduc in cea veche. Am inteles ca se scoate usor, cu o surubelnita.
Totusi, ca intrebare, poate stie cineva - mi-ar placea mai mult ca ECM - ul sa aiba inregistrat parametrii masinii mele, si sa porneasca cu imobilizatorul vechi - avand in vedere ca pentru aia am doua chei, asa o sa am numai unu. Stie cineva cine poate reprograma ECM - ul? Am Car Pass - ul cu codurile, dar nu stiu care cod la ce se refera.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
nu sunt sigur, dar in autodata spune ceva de genul: ca pot fi inregistrate pana la 5 chei, din care 2 sunt din fabrica (cele originale). Scula care iti trebuie este Tech2, deci reprezentanta.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR