- BAZGANM
- OP
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- GabiB77
- ****
- 2,357 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,357
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- OP
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
zcuze maiandrei dar sint cam repezit! multumesc gabib77 pt observatie!sint disperat nu stiu ce sa ii mai fac,pe cine intreb face presupuneri si se arunca la scoruri si variante de te crucesti! ma poate ajuta cineva cu un tester competent un sa pot lamuri problema si sa pot discuta cu persoana in cauza omeneste si cinstit,fara pacaleli doar ca sa iti ia banii!!
- BAZGANM
- OP
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
nu mai demontez nimic,ii dau foc! azi la tester au gasit un calculator defect!vede toate temperaturile posibile la -40 de garade celsius! asa ca merge in super erori,ma mir ca mai merg cu ea!nu stiu care dintre calculatoare o fi responsabil cu asta dar cred ca ii dau foc sigur..........................o sa ma vedeti la stiri,mama lor de japonezi
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- OP
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- OP
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- OP
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
danm
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucurest
- Masina: Astra 2003 Z12DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2005
- Mesaj Privat
Astra 1.7 cdti
Se poate sa fi intrat si eu in problema cu calculatorul. Dupa ce la GTT au spus ca am o problema la 3 injectoare, cei de la Radacini mi-au confirmat si schimbat 2. Ieri am ramas cu masina in drumul spre mare, la 12 ore dupa ce am iesit pe poarta de la Radacini. Simptome: dupa ce se incalzeste si opresc motorul nu mai vrea sa porneasca decat dupa vreo 30-45 min, si atunci apare mmartorul masina+cheie, care se stinge imediat ce turez un pic motorul. Apoi, in sarcina, cum imi scade turatia sub 2000, se opreste si iar trebuie sa astept o ora. Peste 2000rpm merge perfect.
AJUTOOOORRRR! M-a costat deja 32 milioane si face la fel ca inainte!!!
Dan
dmalciolu@ro.peacecorps.gov
0744309638
Se poate sa fi intrat si eu in problema cu calculatorul. Dupa ce la GTT au spus ca am o problema la 3 injectoare, cei de la Radacini mi-au confirmat si schimbat 2. Ieri am ramas cu masina in drumul spre mare, la 12 ore dupa ce am iesit pe poarta de la Radacini. Simptome: dupa ce se incalzeste si opresc motorul nu mai vrea sa porneasca decat dupa vreo 30-45 min, si atunci apare mmartorul masina+cheie, care se stinge imediat ce turez un pic motorul. Apoi, in sarcina, cum imi scade turatia sub 2000, se opreste si iar trebuie sa astept o ora. Peste 2000rpm merge perfect.
AJUTOOOORRRR! M-a costat deja 32 milioane si face la fel ca inainte!!!
Dan
dmalciolu@ro.peacecorps.gov
0744309638
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- OP
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- OP
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
eu ca sa traga motoru bine daca este cald si motorul si afara trebuie sa pun contactul pina imi clipeste un pic becul galben ca daca il ramine aprins sau se stinge imediat nu trage,deci pun contactul de doua trei ori si atunci cind citeste ecu mai binisor,mai fara erori pornesc motorul si eu! asta e,sper sa se strice de tot sa nu mai ma chinui!
- Gagyi Akos
- *
- 18 mesaje
- din 30 Aug 2006
- Astra 2001 Y17DT
Gagyi Akos
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2006
- Mesaj Privat
Buna,
am trimis intrebarea si la
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=83417
am vrut sa schimb ECM - ul ISUZU 1.7L/TX2 DIESEL ECM - DELPHI DELCO ELECTRONIC SYSTEM de pe masina mea Astra 1.7 DTI.
ECM - ul original are doi pini rupti, iar desfacand-ul s-a constatat ca are si niste fire subtirele corodate si rupte intre placa electronica si iesirile spre mufa (a intrat apa sau altceva? in ele, cand s-a desfacut a curs din el ceva lichid).
Am cumparat altul de la second - l-am primit cu tot cu imobilizer si cheie.
L-am montat in masina - fara imobilizer - masina n-a pornit.
Am montat si imobilizerul - tot n-a pornit.
Poate cineva sa-mi rescrie softul ECM - ului sa-mi recunoasca masina? Banuiesc ca electronica e identica, diferenta fiind doar la softul din EEPROM?
Am primit un raspuns sa incerc resincronizarea cheii cu imobilizerul. Problema mare este ca nu am primit si butucul la care sa se potriveasca cheia si nu stiu unde este localizata cipul care comunica cu imobilizerul. Am incercat sa pun partea cu telecomanda a noii chei pe cheia veche, dar tot n-a functionat. Mi s-a parut ca exista ceva cip si pe partea cu cheie.
Pe de alta parte, in aceasta situatie cum se face resincronizarea?
am trimis intrebarea si la
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=83417
am vrut sa schimb ECM - ul ISUZU 1.7L/TX2 DIESEL ECM - DELPHI DELCO ELECTRONIC SYSTEM de pe masina mea Astra 1.7 DTI.
ECM - ul original are doi pini rupti, iar desfacand-ul s-a constatat ca are si niste fire subtirele corodate si rupte intre placa electronica si iesirile spre mufa (a intrat apa sau altceva? in ele, cand s-a desfacut a curs din el ceva lichid).
Am cumparat altul de la second - l-am primit cu tot cu imobilizer si cheie.
L-am montat in masina - fara imobilizer - masina n-a pornit.
Am montat si imobilizerul - tot n-a pornit.
Poate cineva sa-mi rescrie softul ECM - ului sa-mi recunoasca masina? Banuiesc ca electronica e identica, diferenta fiind doar la softul din EEPROM?
Am primit un raspuns sa incerc resincronizarea cheii cu imobilizerul. Problema mare este ca nu am primit si butucul la care sa se potriveasca cheia si nu stiu unde este localizata cipul care comunica cu imobilizerul. Am incercat sa pun partea cu telecomanda a noii chei pe cheia veche, dar tot n-a functionat. Mi s-a parut ca exista ceva cip si pe partea cu cheie.
Pe de alta parte, in aceasta situatie cum se face resincronizarea?
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Cand nu se recunoaste cheia, check-engine-ul se mai stinge, ci incepe sa clipeasca, si poti sa dai la demaror cat vrei ca nu porneste. La tine asa se manifesta ?
Resincronizarea cheii (de fapt a telecomenzii de pe cheie) nu are nici o legatura cu pornitul motorului.
Pt rescrierea softului ai 2 solutii (care imi vin in minte acum):
1 - reprezentanta;
2 - vorbesti cu cineva care face tuning
Resincronizarea cheii (de fapt a telecomenzii de pe cheie) nu are nici o legatura cu pornitul motorului.
Pt rescrierea softului ai 2 solutii (care imi vin in minte acum):
1 - reprezentanta;
2 - vorbesti cu cineva care face tuning
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
dar pana la urma ce inseamna resincronizarea cheii cu imobilizerul? se poate sincroniza orice cheie cu imobilizerul? atunci ce rol ar mai avea acesta?
daca imobilizerul si cheia sun imperecheate eu zic ca ar trebui sa mearga din prima. am vazut la cineva cu o vectra b cum pornea masina cu 2 chei: cu cea originala invartind-o in butuc, + inca una pe care o tinea cat mai aproape de pozitia imobilizerului.
daca imobilizerul si cheia sun imperecheate eu zic ca ar trebui sa mearga din prima. am vazut la cineva cu o vectra b cum pornea masina cu 2 chei: cu cea originala invartind-o in butuc, + inca una pe care o tinea cat mai aproape de pozitia imobilizerului.
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Gagyi Akos
- *
- 18 mesaje
- din 30 Aug 2006
- Astra 2001 Y17DT
Gagyi Akos
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2006
- Mesaj Privat
Am semirezolvat problema. Am facut o cheie moarta - fara cipuri, etc, cu care-l pornesc tinand aproape noaua cheie - cum zice si ron. Problema era ca daca incercam cu cheia veche, tinand aproape cheia noua cele doua cipuri se dadeau cap in cap, si nu pornea. Acum urmeaza sa scot cipuletul din noua cheie si sa-l introduc in cea veche. Am inteles ca se scoate usor, cu o surubelnita.
Totusi, ca intrebare, poate stie cineva - mi-ar placea mai mult ca ECM - ul sa aiba inregistrat parametrii masinii mele, si sa porneasca cu imobilizatorul vechi - avand in vedere ca pentru aia am doua chei, asa o sa am numai unu. Stie cineva cine poate reprograma ECM - ul? Am Car Pass - ul cu codurile, dar nu stiu care cod la ce se refera.
Totusi, ca intrebare, poate stie cineva - mi-ar placea mai mult ca ECM - ul sa aiba inregistrat parametrii masinii mele, si sa porneasca cu imobilizatorul vechi - avand in vedere ca pentru aia am doua chei, asa o sa am numai unu. Stie cineva cine poate reprograma ECM - ul? Am Car Pass - ul cu codurile, dar nu stiu care cod la ce se refera.
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat