mario346
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2009
- Mesaj Privat
Salutari tuturor membrilor acestui forum
Am o tigra din `98 motor de 1.4, inainte de a cumpara aceasta masina(din italia) a fost montat un sistem de alarma destul de dragut(ma refer la faptul ca avea o gramada de functii), dar am constat ca din cauza acestui sistem de alarma,masina mea avea o gramada de probleme(ceva de genul: se aprindea beculetul acela de la motor(check engine) dupa care se oprea motorul), in fine am ajuns cu masina in romania, am dus-o la un mecanic si a constatat ca un fir era legat gresit si am dezactivat-o complet, dupa care s-a rezolvat problema cu oprirea motorului, recent m-am intors in italia(sicilia) si am constat alte 2 mari probleme, la coborarea de pe vapor(unde era o caldura infernala) , am apucat sa parcurg in jur de 500 de metri dupa care masina a inceput sa se tureze singura, ajungand si la 5000 de rotatii constant
Am sunat pe cineva si m-a sfatuit sa opresc masina sa ii scot plusul de la baterie si sa astept in jur de 10 minute
am procedat cum mi-a zis respectivul dar fara niciun rezultat ,
Am pornit masina si dupa a 2-a zi de la sosirea in italia, dar turatia acum este treptata(adica,creste pana la 4000-5000 rotatii apoi scade la turatia normala, dupa care ciclul se repeta)
in plus acum se ridica si geamurile treptat(cate 5-10 cm la fiecare 1--2 secunde), ce anume pot sa fac? orice idee e binevenita
Am o tigra din `98 motor de 1.4, inainte de a cumpara aceasta masina(din italia) a fost montat un sistem de alarma destul de dragut(ma refer la faptul ca avea o gramada de functii), dar am constat ca din cauza acestui sistem de alarma,masina mea avea o gramada de probleme(ceva de genul: se aprindea beculetul acela de la motor(check engine) dupa care se oprea motorul), in fine am ajuns cu masina in romania, am dus-o la un mecanic si a constatat ca un fir era legat gresit si am dezactivat-o complet, dupa care s-a rezolvat problema cu oprirea motorului, recent m-am intors in italia(sicilia) si am constat alte 2 mari probleme, la coborarea de pe vapor(unde era o caldura infernala) , am apucat sa parcurg in jur de 500 de metri dupa care masina a inceput sa se tureze singura, ajungand si la 5000 de rotatii constant
Am sunat pe cineva si m-a sfatuit sa opresc masina sa ii scot plusul de la baterie si sa astept in jur de 10 minute
am procedat cum mi-a zis respectivul dar fara niciun rezultat ,
Am pornit masina si dupa a 2-a zi de la sosirea in italia, dar turatia acum este treptata(adica,creste pana la 4000-5000 rotatii apoi scade la turatia normala, dupa care ciclul se repeta)
in plus acum se ridica si geamurile treptat(cate 5-10 cm la fiecare 1--2 secunde), ce anume pot sa fac? orice idee e binevenita
- ten_diesel
- **
- 135 mesaje
- din 14 Oct 2008
- Astra 2004 y17dt
- Hunedoara
ten_diesel
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Vlad Tigristul
- *
- 25 mesaje
- din 22 Aug 2008
- Tigra 1997 x14xe
- Constanta
Vlad Tigristul
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1997 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2008
- Mesaj Privat
mario346
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2009
- Mesaj Privat
Vlad Tigristul a scris:Faza cu turatia am avut`o si eu si o cauza un furtun de admisie.Trebuie data adimisa jos si se vede,are in jur de 10 cm lungime.Poate sa fie crapat si sa traga aer pe acolo.Sper ca ai inteles.
dap, chiar chestia aia a fost problema, oricum mecanici din italia, m-au plimbat dintro parte in alta, dand cu dumnezeu inainte, ca e o problema electrica sau nu mai stiu ce senzor blocat, sau motorasul de relanti si multe alte tampenii, am cautat pe netmai multe detalii despre problema mea si in fine am gasit buba (acel tub era spart)
Imi cer scuze ca nu am postat rezolvarea problemei(poate ii ajuta pe altii care au aceeasi problema), dar am fost intr-o lunga calatorie
maxxx_asu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Olt
- Masina: Tigra 1998 14 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2009
- Mesaj Privat
mario346 a scris:
dap, chiar chestia aia a fost problema, oricum mecanici din italia, m-au plimbat dintro parte in alta, dand cu dumnezeu inainte, ca e o problema electrica sau nu mai stiu ce senzor blocat, sau motorasul de relanti si multe alte tampenii, am cautat pe netmai multe detalii despre problema mea si in fine am gasit buba (acel tub era spart)
Imi cer scuze ca nu am postat rezolvarea problemei(poate ii ajuta pe altii care au aceeasi problema), dar am fost intr-o lunga calatorie
Vlad Tigristul a scris:Faza cu turatia am avut`o si eu si o cauza un furtun de admisie.Trebuie data adimisa jos si se vede,are in jur de 10 cm lungime.Poate sa fie crapat si sa traga aer pe acolo.Sper ca ai inteles.
dap, chiar chestia aia a fost problema, oricum mecanici din italia, m-au plimbat dintro parte in alta, dand cu dumnezeu inainte, ca e o problema electrica sau nu mai stiu ce senzor blocat, sau motorasul de relanti si multe alte tampenii, am cautat pe netmai multe detalii despre problema mea si in fine am gasit buba (acel tub era spart)
Imi cer scuze ca nu am postat rezolvarea problemei(poate ii ajuta pe altii care au aceeasi problema), dar am fost intr-o lunga calatorie
maxxx_asu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Olt
- Masina: Tigra 1998 14 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2009
- Mesaj Privat
maxxx_asu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Olt
- Masina: Tigra 1998 14 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2009
- Mesaj Privat
Tech
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1999 1400.16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2010
- Mesaj Privat
Tech
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1999 1400.16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2010
- Mesaj Privat
Maxule eu pot sa te ajut intrun fel daca vrei am avut aceasi prob si am luat furtunu din germania adus pe comanda ma costat 1800 daca vrei iti dau adresa mea imi trim bani si til cum si til trim colet altfel nu prea am cum sa te ajut da tre sa fie in olt la tn un magazin care sa aduca piese de origine se numeste garnitura de admisie
sagat
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
nu vreau sa vb prostii dar eu am un astra si cam aceas problema am avut si eu se tura de nebuna dar la mine a fost motorasul de relanti si acceleratia pas cu pas le-am luat noi merge struna acuma ma lupt cu alte probleme la ea uitativa sa vede-ti poate sau mai bn zis sigur exista si la tigra asa ceva
maxxx_asu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Olt
- Masina: Tigra 1998 14 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2009
- Mesaj Privat
nu stiu ce sa mai fac am schimbat furtunul ala de admisie masina mergea ok ieri nu aveam ce face si am dat admisia jos sa curat egr-ul bun si facut cand ma uit eu mai bine pe sub tigruta dau de o mufa care nu era bagata bine (tin sa precizez ca martorul motor mi se aprindea pe la 2000 de ture) bagai mufa frumos nu se mai aprinde becul dar, alta belea a inceput iarasi sa se tureze
a scos mufa aia din nou si degeaba tot se tureaza ziceti_mi si mie ce sa fac ca nu mai stiu ce sa ma mai fac orice sfat e bun venit
a scos mufa aia din nou si degeaba tot se tureaza ziceti_mi si mie ce sa fac ca nu mai stiu ce sa ma mai fac orice sfat e bun venit
maxxx_asu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Olt
- Masina: Tigra 1998 14 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2009
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat