Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • danutzutm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2005

  • Mesaj Privat
In mod cert nu e de la filtre. Am schimbat ieri filtru aer, motorina, ulei+filtru ulei. Nici o imbunatatire. Azi dimineata am facut vreo 20-30km in afara orasuluii cu 130-160kmh si acum parca nu mai sacadeaza, si trage bine. Dar in mod cert este undeva o problema. Un mecanic mi-a spus ca banuieste ca problema vine de la unul dintre injectoare (desi masina mea nu scoate fum) sau din pompa de injectie, si mi-a propus sa facem o curatire a sistemului de injectie. Se porneste motorul cca. 30-40min dar nu cu motorina din rezervor, ci "se conecteaza" la un alt rezervor cu o solutie sepeciala. Operatiunea ar costa 200RON dar nu stiu ce sa fac. A spus ca ar mai putea fi debitmetrul de vina, dar inca nu este defect incat sa dea eroare la diagnoza. Nu stiu ce sa mai cred si nici ce sa mai fac. Neutral Mai studiez si parerile altor mecanici.

Bafta
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
deci eu am schimbat la masina pana acum : turbina, pompa de vacuum, debitmetru, senzoru de boost presure fara nici un efect
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
mai posteaza cineva pe aici ?
  • elektronyk

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 y 20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
turculetz a scris:cu opel daca nu ma insel m-am intalnit (cred ca cineva a mai facut curat si nu mai pot corela bine evenimentele-nota 10 Smile-eram suparat ca nu postase rezolvarea ), am dat si o tura cu masina, intr-adevar, f puturoasa, incepea sa fie mai vioaie pe la 2500, furtunul se cam intarea dar nu era beton sau cel putin nu aveam o comparatie concreta, a mea era si remapata si alta cilindree, nicio crapatura, niciun furtun spart si aici ma refer la alea groase de la intercooler, nu fasaia nimic, wastegate-ul lucra, in sensul ca se strangea cu furtunul de vacuum pus la relantiu si ramanea liber cu furtunul scos, deci am eliminat si pierderile de vacuum. Mai ramasesera egr-ul, debitmetrul si turbina. Turbina o cam eliminasem, am desfacut furtunul de la filtru si jocul in ax era acceptabil, se invartea usor, si nici nu fluiera. La motorul meu stiu ca wastegate-ul odata ce accelerezi brusc si o lasi la relantiu trebuie sa miste, cum sunt motoare inrudite ma asteptam la un comportament similar insa la el nu misca deloc nici macar in 4000 de ture pe cand la mine de la 2500 incepea sa dea drumu. Concluzia mea a fost ca nu are suficienta presiune la aer, ori senzorul de presiune raporteaza aiurea dar faptele si furtunul nu prea aratau invers, ori turbina, ori debitmetrul. Stiu ca la maiandrei datele pe tester au fost corecte, in ciuda faptului ca si debitmetrul si senzorul de presiune genereaza cod de eroare daca se strica, si pe pielea mea pot spune ca este corect. Daca turbina ar fi fost de vina ar fi aparut o diferenta de presiune intre ce ar fi cerut ecu si presiunea actuala dar nu s-a intamplat. Pentru mine a ramas un mister, ma gandesc cu groaza la pompa de motorina, un unghi de avans, un debit, trebuie gasita o diferenta undeva. Chiar as vreas sa stiu unde a fost buba.


Cu respect te salut. Sunt nou propietar de un vectra de 2.0 din 2003 si am intimpinat unele probleme, si cum vad ca te pricepi as dori sa ma ajuti cu anumite sfaturi. Dupa ce am cumparat masina a mers o perioada destul de bine, dupa care am observat ca uneori mi se bloca turbina. Dupa ce am citit aici pe forumul clubului opel am fost si am facut o testare la service "Radacini" Constanta unde au costatat ca ar fi turbina blocata. Am facut rost de o alta turbina SH (cealalta intradevar se invirtea un pic cam greu cind am incercat-o afara s-o rotesc cu degetele) si dupa ce am montat-o pe cealalta intradevar a mers de pe la 2700 rot/min. Spre supararea mea am costatat ca si aceasta ,sau poate din alt motiv, mi se blocheaza uneori cind trec din treapta a 2 a in a treia , ducind rot la 2700 -3000. Daca iau contactul si repornesc motorul isi revine si uneori iar face asa. Si apropo citeodata dupa ce am mers cu turbina in trapta a 2 a si trec in a 3 a, pina sa ajung la turatia de 2700 imi scoate fum negru. Daca ai amabilitatea de a ma contacta telefonic am putea discuta altfel, in acest scop i-ti las un nr de telefon si un ID de mess, 0744488471 si ID <olteanu_nicu46@yahoo.com>. In speranta ca ma ve-ti contacta tin sa va multumesc anticipat.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
daca ar fi problema de la pompa de motorina, " un unghi de avans, un debit " ceva , problema s-ar rezolva cu o curatare chimica a sistemului de injectie?
intrebare de necunoscator : pompa de injestie de la x/y20dth are pisonas de avans? este posibil sa fie el cauza problemelor mele?
tot am auzit despre acest pisonas pe la pompa de injectie dar nu stiu pe unde este montat si daca poate sa-si bage mana un neavizat ca mine Rolling Eyes
  • oppel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
La prietenul meu....era o problema foarte mare.... Un soarece a ros un fir de la mufa de la debitmetru, Asta e ...el a avut mai mult noroc.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
danutzu ai rezolvat ceva cu problema ta?
  • pojar

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 20dtl 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2006

  • Mesaj Privat
stie cineva cum se verifica valvale de vacum?
la mine una bazia si am puso noua si se aude lafel
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
stiu ca este normal sa bazaie cu toate ca la mine doar una bazaie( cea de langa baterie).
  • pojar

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 20dtl 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2006

  • Mesaj Privat
da si la mine bazie doar aia de langa baterie
  • pojar

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 20dtl 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mai am o intrebare daca se poate e n ormal ca apa sa se ridice la 95de grade in trafic aglomerat,precizez ca asta se intanpla de vara trecuta
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
eu zic ca este normal pentru ca din cate stiu termocupla porneste ventilatoru' undeva pe la 98 de grade .
incearca te rog sa citesti regulamentul forumului ca sa stii unde sa postezi data viitoare Wink
  • pojar

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 20dtl 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2006

  • Mesaj Privat
multumesc pt raspuns si o zi buna
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
aceleasi probleme le am si eu(raspuns greu al acceleratiei, motor puturos....) cosumul in bucuresti pe timp de iarna a fost 8.2, am observat ca daca merg in oras vre-o 2 ore, motoru devine si mai lenes, cand este rece raspunde greu la acceleratie, probleme cu pornirea nu am avut.
cu problema asta m-am pricopsit de cand am pornit motoru pt 2 min, fara tubulatura de admisie aer in turbina.
pana acum am verificat/schimbat urmatoarele piese:
- turbina( in sarcina tine constant 2.36 presiunea)
- verificat debitmetru
- egr nou vacuumatic
- intercooler verificat si umplut cu benzina+motorina pt a vedea daca pierde pe undeva
- senzor map schimbat
- senzor kranckshaft schimbat
- verficate toate electrovalvele si vacuumuri
- pompa de vacuum schimbata
- verficat supapele din chiuloasa si schimbat semeringurile de la supape
- pompa de injectie ar fi in parametrii, nu am probleme cu pornirea
- catalizator nu am
- se aprinde martoru bujii incandescente pt 3 sec chiar daca afara sunt 20 de grade(numai la prima pornire)
Majoritatea verificarilor le-am facut la Maiandrei, cu ocazia asta ii multumesc pt info si timpul pierdut cu masina asta care mi-a mancat zilele !
vectra b x20dth 155000km reali
Daca este vre-o minte luminata printre noi il rog sa se dea cu parerea......
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
krashy22 a scris:...
pana acum am verificat/schimbat urmatoarele piese:
- turbina( in sarcina tine constant 2.36 presiunea)
- verificat debitmetru...

L-ai verificat prin schimbarea lui cu altul care stii ca functioneaza bine?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
da. cred ca ijectoarele au ramas singurele neverificate, daca nici ele nu sunt........nu stiu ce sa-i mai fac
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
in seara asta am scos mufa de la senzoru de temperatura motor(cel cu 2 fire) si am obs ca se aprinde martoru bujii incandescente de fiecare data cand pornesc motorul indiferent de temperatura acestuia. motorul este la fel de lenes in demaraj ..
daca ecu primeste date eronate de la senzoru de temperatura al motorului este posibil sa gestioneze aiurea alimentarea cu aer/motorina si de aceea sa fie puturos ?
  • danutzutm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2005

  • Mesaj Privat
@krashy22 - eu am facut remap la masina mea, acum nu mai observ problema cu consumul mare si "trasul" mai lent, dar in schimb ma confrunt cu alta problema: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60414
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
remap am si eu, deci nu asta este rezolvarea.
zilele trecute am verificat returul injectoarelor, nu da niciun injector cu motorina pe retur(am incercat metoda cu paharele), cica ar fi bune injectoarele.
am mai eliminat o posibila cauza pt care motorul nu trage, ce a mai ramas de verificat ?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
zilele trecute am facut o curatare chimica a sistemului de injectie( a iesit mult jeg, un fel de motorina cenusie), singurul rezultat bun este ca motorul este mai silentios in turatii si consuma mai putin. am consumu in bucuresti undeva pe la 8.1.
In rest aceeasi problema o am, motor lenes, nu scoate fum, nu consuma cat ar trebui si parca am avansu pompei de injectie cam mic in comparativ cu cel a lu maiandrei
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR