- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
vad ca nu se omoara nimeni pe aici sa mai raspunda la problemele oamenilor !
In primul rand haideti sa dezlusim "misterul".
1. Despre tamponul motor al lui bucifer85 nu stie nimeni nimic, nu a schimbat nimeni?
2. Despre uleiul scurs al omului ce se poate zice? eu personal nu am vazut la a mea, dar ma gandesc ca daca oi duce-o o data pe elevator sa ma uit si dupa asa ceva...
In primul rand haideti sa dezlusim "misterul".
1. Despre tamponul motor al lui bucifer85 nu stie nimeni nimic, nu a schimbat nimeni?
2. Despre uleiul scurs al omului ce se poate zice? eu personal nu am vazut la a mea, dar ma gandesc ca daca oi duce-o o data pe elevator sa ma uit si dupa asa ceva...
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
rionelus
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
Pai, Claudiule nu ti-a zis mecanicul de unde curge? Doar ai fost in service, nu? Sau mecanicul ala e asa de afon si stie doar sa desfaca si sa stranga suruburi? Noi de unde sa stim de unde vine scurgerea daca nu putem vedea tot pana sus, la 'izvor'? Clar ca nici o scugere nu-i normala. Insa sunt unele care-s foarte mici si atunci nu-i cazul sa intri in panica, doar sa le ai in vedere. Eu am o scurgere pe la garnitura de la returul ulei de la turbina (astra g Y22dtr) de-i ud tot motorul de sus pana jos insa mai multi mecanici mi-au spus ca nu-i mare si intr-adevar pierderea de ulei e mica, la 10.000KM sub 1L. Am schimbat totusi garnitura aia care costa 5 lei insa vad ca tot curge, o sa ma duc din nou la meserias.
In legatura cu suportii nu stiu ce sa zic, daca multi spun ca e o cauza posibila asa o fi... Mie mi-a gasit si cele 6 bucse de la jugul motor ca trebuie schimbate, poate e si asta o alta cauza pe langa celelalte pt socurile din transmisie si pt ca intra mai fortat in viteza. O sa le schimb odata cu ambreiajul la primavara. Suporti motor inca n-am schimbat.
In legatura cu suportii nu stiu ce sa zic, daca multi spun ca e o cauza posibila asa o fi... Mie mi-a gasit si cele 6 bucse de la jugul motor ca trebuie schimbate, poate e si asta o alta cauza pe langa celelalte pt socurile din transmisie si pt ca intra mai fortat in viteza. O sa le schimb odata cu ambreiajul la primavara. Suporti motor inca n-am schimbat.
- claudiu1178
- **
- 261 mesaje
- din 16 Nov 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
claudiu1178
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2008
- Mesaj Privat
- VECTRA_C_GTS
- **
- 71 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Vectra 2003
- Valcea
VECTRA_C_GTS
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Am o intrabare .Am un vectra C 1.8 16V .Acum 2 zile am mers cu masina cu 70 km la ora in treapta a 5 si de odata mi s-a incetinit masina o acceleram si nu mai pleca eram nevoit sa trag pe dreapta .am oprit motorul am scos borna de la baterie am puso la loc am pornito si am bagato in viteza si nu plecam dupa loc se accelera motorul de parca nu era in viteza. Nimic deosebit cu ambreajul functiona perfect cutia la fel doar ca nu plecam dupa loc .Am vrut s-a ma uit la sigurante pana atunci am m-ai incercat odata sa plec dupa loc si a mers asta a durat cam 20 de minute .nu sa mai intamplat pana a doua zi, a doua zi la fel mi sa intamplat de doua in aceasi zi, masina isi revine singura dupa un timp .nu stiu ce sa m-ai fac . ,.Multumesc.
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
Merlinboy a scris:vad ca nu se omoara nimeni pe aici sa mai raspunda la problemele oamenilor !
In primul rand haideti sa dezlusim "misterul".
1. Despre tamponul motor al lui bucifer85 nu stie nimeni nimic, nu a schimbat nimeni?
2. Despre uleiul scurs al omului ce se poate zice? eu personal nu am vazut la a mea, dar ma gandesc ca daca oi duce-o o data pe elevator sa ma uit si dupa asa ceva...
In primul rand haideti sa dezlusim "misterul".
1. Despre tamponul motor al lui bucifer85 nu stie nimeni nimic, nu a schimbat nimeni?
2. Despre uleiul scurs al omului ce se poate zice? eu personal nu am vazut la a mea, dar ma gandesc ca daca oi duce-o o data pe elevator sa ma uit si dupa asa ceva...
Despre ei din pacate nu stiu ce sa zic.
In schimb am fost si eu acum cateva zile cu masina in service si aveam busonul de la planetara dreapta, dar cel de langa cutie nu cel de langa roata rupt.
Mecanicul mi-a zis ca pe acolo a intrat praf si apa si probabil de acolo vine acel zgomot si cica trebuie sa schimb toata planetara. costa 3-4 sute euro second zice el si 1000 noua.
Acuma alt mecanic pe care l-am sunat imi zice ca e doar capul de bara si daca schimb ala totul o sa fie roz...eu nu stiu ce sa mai zic...
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
Continui tot eu discutia.
Deci la mine clar jocul era din planetara dreapta.
Numai ca aveau dreptate baietii de la service. Era de la capul dinspre cutie, nu cel dinspre roata.
Problema e ca acel cap dinspre roata e aproximativ 3 mil. Iar daca vrei toata planetara, ca nu gasesti nicaieri doar partea dinspre cutie(doar la dezmembrari) e 30 milioane .
Eu aveam jocul ala de mult dar am tot evitat sa schimb, dar acum cateva zile am luat o groapa la 130km/h si am rezolvat si capul de la roata si nu mai puteam sa rulez cu masina.
Asa ca am cumparat toata planetara.
Numai ca am avut mare noroc cu Tony din Mures care adusese planetara completa de la un magazin care daduse faliment din germania si le dadea cu 10.5 milioane+ taxe de curierat.
Asa ca azi am stat eu si cu un coleg de munca si intr-o ora jumate am schimbat noi doi planetara. AM facut si poze pentru cei care vor sa schimbe de unii singuri.
Si acuma masina merge absolut perfect.
Acuma, cum se testeaza si la voi daca e capul dinspre cutie, sau de la roata.\?
Va duceti la orice service o urcati pe elevator si se invarte cu mana si daca ai joc se observa destul de usor. Constatarea va costa aproximativ 20-30ron.
Deci sfatul meu, duceti-va la un service si rugati-i sa va verifice capetele de planetara, in special cele dinspre cutie.
Mult noroc.
Deci la mine clar jocul era din planetara dreapta.
Numai ca aveau dreptate baietii de la service. Era de la capul dinspre cutie, nu cel dinspre roata.
Problema e ca acel cap dinspre roata e aproximativ 3 mil. Iar daca vrei toata planetara, ca nu gasesti nicaieri doar partea dinspre cutie(doar la dezmembrari) e 30 milioane .
Eu aveam jocul ala de mult dar am tot evitat sa schimb, dar acum cateva zile am luat o groapa la 130km/h si am rezolvat si capul de la roata si nu mai puteam sa rulez cu masina.
Asa ca am cumparat toata planetara.
Numai ca am avut mare noroc cu Tony din Mures care adusese planetara completa de la un magazin care daduse faliment din germania si le dadea cu 10.5 milioane+ taxe de curierat.
Asa ca azi am stat eu si cu un coleg de munca si intr-o ora jumate am schimbat noi doi planetara. AM facut si poze pentru cei care vor sa schimbe de unii singuri.
Si acuma masina merge absolut perfect.
Acuma, cum se testeaza si la voi daca e capul dinspre cutie, sau de la roata.\?
Va duceti la orice service o urcati pe elevator si se invarte cu mana si daca ai joc se observa destul de usor. Constatarea va costa aproximativ 20-30ron.
Deci sfatul meu, duceti-va la un service si rugati-i sa va verifice capetele de planetara, in special cele dinspre cutie.
Mult noroc.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Simptomele mele:
cu masina in miscare, intr-o treapta de viteza oarecare si-n frana de motor - la apasarea brusca a acceleratiei se simtea un soc in caroserie-podea-volan-pedale. de exemplu intr-a 5-6 se simtea foarte foarte bine.
Banuieli:
tampon motor
Rezolvare:
am schimbat in aceasta seara o bieleta antiruliu un capat de bara + rulmentii de la flanse pentru a scapa de zgomote cauzate de gropi. Am scapat de zgomote dar cu stupoare am constatat ca am scapat si de socurile de care povesteam mai sus. Are cineva vreo explicatie?
Sa fi fost din bieleta?
PS:
Se pare ca octav13 graia inspirat
cu masina in miscare, intr-o treapta de viteza oarecare si-n frana de motor - la apasarea brusca a acceleratiei se simtea un soc in caroserie-podea-volan-pedale. de exemplu intr-a 5-6 se simtea foarte foarte bine.
Banuieli:
tampon motor
Rezolvare:
am schimbat in aceasta seara o bieleta antiruliu un capat de bara + rulmentii de la flanse pentru a scapa de zgomote cauzate de gropi. Am scapat de zgomote dar cu stupoare am constatat ca am scapat si de socurile de care povesteam mai sus. Are cineva vreo explicatie?
Sa fi fost din bieleta?
PS:
valentin008 a scris:inca nu am ajuns la service,
dar chestia asta se simte cel mai bine pe la 100km/h: ridic piciorul de pe acceleratie si cand accelerez din nou parca atunci cupleaza motorul si se simte socul.
nici nu stiu ce sa cred.
la mine nu se simte nici un soc la schimbator, nici macar nu trepideaza
dar chestia asta se simte cel mai bine pe la 100km/h: ridic piciorul de pe acceleratie si cand accelerez din nou parca atunci cupleaza motorul si se simte socul.
nici nu stiu ce sa cred.
la mine nu se simte nici un soc la schimbator, nici macar nu trepideaza
octav13 a scris:
incearca pivotii si capetele de bara aaa si flansele amortizoarelor si ar mai fi si bieletele antiruliu ........
cel mai frecvent se intampla de la capete...stiu. ca am si eu una pe duca si tot asa tacane
si un tacanit treb.sa aiba si ea ca doar nu e rolls si mai circulam si pe asa zisele "drumuri"
valentin008 a scris:se pare ca nu este nimic anormal, nu au gasit nimic, am sa incerc si in alta parte
incearca pivotii si capetele de bara aaa si flansele amortizoarelor si ar mai fi si bieletele antiruliu ........
cel mai frecvent se intampla de la capete...stiu. ca am si eu una pe duca si tot asa tacane
si un tacanit treb.sa aiba si ea ca doar nu e rolls si mai circulam si pe asa zisele "drumuri"
maiandrei a scris:Ce treaba au pivotii si capetele de bara cu problema descrisa de valentin?
Mie mi se pare clar ca e un element din transferul de cuplu de la motor pana la roti.
Exact asa ceva simt eu la fordul sotiei, am intrebat niste baieti pe care ii consider foarte priceputi si mi-au zis ca trebuie investigat in zona volanta - placa de presiune - ambreiaj.
Mie mi se pare clar ca e un element din transferul de cuplu de la motor pana la roti.
Exact asa ceva simt eu la fordul sotiei, am intrebat niste baieti pe care ii consider foarte priceputi si mi-au zis ca trebuie investigat in zona volanta - placa de presiune - ambreiaj.
Se pare ca octav13 graia inspirat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
@octav13, in caz ca mie imi era adresat
Pai cand iti spune ca e ~30-40 de milioane o planetara, iti cam trece cheful sa o schimbi.
Plus ca intre timp am mai avut si alte probleme la masina care au trebuit remediate, si am tot amanat aceasta chestie.
Stiu ca nu e bine, dar nici nu mi-am permis pina acuma.
De maine trec la urmatoarea problema, de cae ma apucasem de vreo sapt.
Pai cand iti spune ca e ~30-40 de milioane o planetara, iti cam trece cheful sa o schimbi.
Plus ca intre timp am mai avut si alte probleme la masina care au trebuit remediate, si am tot amanat aceasta chestie.
Stiu ca nu e bine, dar nici nu mi-am permis pina acuma.
De maine trec la urmatoarea problema, de cae ma apucasem de vreo sapt.
- Stanculescu Alexandr
- *
- 4 mesaje
- din 02 Mar 2010
- Vectra 2003 Y22DTR
- Bucuresti
Stanculescu Alexandr
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
Haideti sa adaugam la aceasta chestiune si ....
lucru pe care din pacate il consider cam adevarat. Din pacate in ultima vreme nu prea am mai avut timp de aceasta masinuta fiind destul de ocupat cu altele + ca mai am si o alta masina pe care o folosesc mai des prin oras. Insa adaugati la toate celelalte probleme din "articulatii" si problema volantei - placa presiune - ambreiaj
Ce treaba au pivotii si capetele de bara cu problema descrisa de valentin?
Mie mi se pare clar ca e un element din transferul de cuplu de la motor pana la roti.
Exact asa ceva simt eu la fordul sotiei, am intrebat niste baieti pe care ii consider foarte priceputi si mi-au zis ca trebuie investigat in zona volanta - placa de presiune - ambreiaj.
Mie mi se pare clar ca e un element din transferul de cuplu de la motor pana la roti.
Exact asa ceva simt eu la fordul sotiei, am intrebat niste baieti pe care ii consider foarte priceputi si mi-au zis ca trebuie investigat in zona volanta - placa de presiune - ambreiaj.
lucru pe care din pacate il consider cam adevarat. Din pacate in ultima vreme nu prea am mai avut timp de aceasta masinuta fiind destul de ocupat cu altele + ca mai am si o alta masina pe care o folosesc mai des prin oras. Insa adaugati la toate celelalte probleme din "articulatii" si problema volantei - placa presiune - ambreiaj
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
Eu unu cred ca sunt nebun.
Ori doar a fost un efect placebo cand am schimbat eu planetara, ori deja am stricat si plaentara asta, si am facut cam 1000km de cand am montat-o.
De vreo sapt mi se pare ca face din nou acel tacanit...acuma e posibil sa fie eu tacanit nu stiu ce sa mai zic.
A schimbat careva suportii de la motor, sa vada ce se intampla?
Ori doar a fost un efect placebo cand am schimbat eu planetara, ori deja am stricat si plaentara asta, si am facut cam 1000km de cand am montat-o.
De vreo sapt mi se pare ca face din nou acel tacanit...acuma e posibil sa fie eu tacanit nu stiu ce sa mai zic.
A schimbat careva suportii de la motor, sa vada ce se intampla?
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
Imi poti spune cat te-a costat pe tine tot?
Eu luna trecuta am schimbat planetara, luna asta am schimbat ulei+filtre si mai am si asigurare de facut, curea de alternator, rola intinzatoare si rola ghidaj de cumparat si schimbat in urmatoarea saptamana...asa ca am impresia ca las pe luna viitoare.
Oricum mersi pentru sugestie.
Adevarul ca si mie imi troncane la gropi dar eu am suspensie sport, si e ceva normal.
Eu luna trecuta am schimbat planetara, luna asta am schimbat ulei+filtre si mai am si asigurare de facut, curea de alternator, rola intinzatoare si rola ghidaj de cumparat si schimbat in urmatoarea saptamana...asa ca am impresia ca las pe luna viitoare.
Oricum mersi pentru sugestie.
Adevarul ca si mie imi troncane la gropi dar eu am suspensie sport, si e ceva normal.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- MariusOA
- **
- 124 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
MariusOA
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat
Am un astra h z1,9dth / 2005, care am adus-o la 91k din Germania, abia iesita din garantie si impecabila dupa spusele multora dar si verificari si rasverificari din partea mea. Nu intru in detalii cine si cum sa umblat cu ea pe acolo. In legatura cu acele asa zise socuri, si la mine se simte "ceva", dar consider ca e ceva normal, sau cel mult infim... nu stau sa-i caut defecte daca masina merge excelent. Drumuri intinse va doresc!
Ultima modificare făcută de MariusOA la Lun 28 Jun, 2010 11:18 pm
Ultima modificare făcută de MariusOA la Lun 28 Jun, 2010 11:18 pm