- dannek
- OP
- 297 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Braila
dannek
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
am demontat bordul ca sa schimb becurile cu leduri totul a fost ok le am schimbat dar nu sunt multumit ca acum lumineaza ca o luminare ledurile, dar nu asta este problema cel care mi-a facut lucrarea nu mi-a pus acele de la ceasuri in aceeasi pozitie si imi arata turometrul eronat cred ca si km dar si cel de la apa si de la rezervor, cum pot face sa le asez cum ar trebui!
Multumesc!
Multumesc!
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
DAr de ce ai umblat la ace?
Ca si eu am schimbat becurile din bord cu leduri si se vede beton.
Intradevar la afisajul kilometrajului am pus un bec colorat( nu led) sa se vada bine.
Eu nu am umblat deloc la ace, numai am scos becurile si le-am inlocuit cu leduri. Ala de ti-a pus tie habar nu avea cum trebuie facut. De ce nu intrebi pe forum cum se face?
Ca si eu am schimbat becurile din bord cu leduri si se vede beton.
Intradevar la afisajul kilometrajului am pus un bec colorat( nu led) sa se vada bine.
Eu nu am umblat deloc la ace, numai am scos becurile si le-am inlocuit cu leduri. Ala de ti-a pus tie habar nu avea cum trebuie facut. De ce nu intrebi pe forum cum se face?
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Eu am luat 5 becuri cu soclu(osram) la fel ca cele de pe bord(spatele bordului) ca sa nu fiu nevoit sa le stric pe cele originale, si le-am scos becurile( se scot nitel mai geu trebuie sa apesi pe cele doua urechiuse din lateral si sa impingi de la spatele becului cu o surubelnita mica mica) le-am rupt ( ele sunt lipite pe urechi) si am pus ledurile( 4 buc) si un bec colorat (albastru la mine) pentru afisaj. Astea nu le-am lipit ci le-am bagat in locul becurilor. Aveti grija ca la leduri e cu + si - asa ca daca nu merge intr-o pozitie in scoti si il intorci cu 180 grade si va merge, si ar fi bine sa probati ledul cand este bagat in soclu sa vedeti daca face contact inainte de al pune in bord sa nu fiti nevoiti sa dati bordul de multe ori jos.
Mai sunt 2( sau 3 pentru cei cu proiectoare in bara) becuri in partea de sus a bordului , pe alea nu le scoateti caci sunt de la faza lunga si stopuri ceata. in rest nu trebuie sa demontati plasticul din fata si nici ceasurrile. Am uitat becurile se scot usor din bord prin rasucire cu o surubelnita fina sau o cheie de 6. spor la treaba si sa imi aratati ce a iesit.
Mai sunt 2( sau 3 pentru cei cu proiectoare in bara) becuri in partea de sus a bordului , pe alea nu le scoateti caci sunt de la faza lunga si stopuri ceata. in rest nu trebuie sa demontati plasticul din fata si nici ceasurrile. Am uitat becurile se scot usor din bord prin rasucire cu o surubelnita fina sau o cheie de 6. spor la treaba si sa imi aratati ce a iesit.
- dannek
- OP
- 297 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Braila
dannek
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- valy darie
- **
- 142 mesaje
- din 10 Sep 2007
- Vectra 1994 x16sz
- Buzau
valy darie
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1994 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
- raducrisstian
- **
- 489 mesaje
- din 29 Oct 2006
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
raducrisstian
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2006
- Mesaj Privat
Ma bag si eu in discutie deoarece am capatat ceva experienta in demontatul si montatul ceasurilor. Mai intai trebuie sa stii ca sunt doua modele de ceasuri, TRW si VDO. Calibrarea acelor se face usor diferit la cele doua modele. Daca ai VDO e mai simplu. Ideea e asa: rotesti acele numai spre stanga pana vine in pozitia corecta. Daca ai trecut de ea mai dai o tura tot spre stanga, deoarece motorasele se opresc automat la "0". La apa si motorina ai niste semne pe folia gradata, dar asta inseamna sa le calibrezi inainte sa asamblezi bordul. Pentru turometru si vitezometru poti face asa. Pui acele de la inceput putin mai sus de "0". Nu montezi plasticul transparent pentru a avea acces la ace si pui tabloul la locul lui, il conectezi si pui contactul. Daca acele nu vin la "0" le rotesti spre stanga de cate ori e nevoie pana iti vin in dreptul lui "0". Dupa ce le calibrezi poti pune si plasticul ala transparent.
Daca nu s-a inteles mare lucru din ce am scris mai sus, intreaba-ma unde ai nelamuriri dar ar fi bine sa precizezi daca ceasurile tale sunt TRW sau VDO. Scrie pe spatele lor.
Daca nu s-a inteles mare lucru din ce am scris mai sus, intreaba-ma unde ai nelamuriri dar ar fi bine sa precizezi daca ceasurile tale sunt TRW sau VDO. Scrie pe spatele lor.
- ramonik
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Feb 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Timis
ramonik
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2009
- Mesaj Privat
salut
am si eu o mica problema ...am un opel astra f din 93 si d o sapt am probleme cu acul de la kilometraj...se misca sacadat...se blocheaza...
de exemplu: franez pt a ma opri la semafor, o scot din viteza, continui sa franez...ajung cu ea undeva la max 5 km la ora si acul imi arata 30 dupa care a picat brusc la 20... sau alta data mergeam cu a 3a in 2000 turatii si ceasul arata 25-30 km/h, cand eu la 40 km/h in a 2a sunt in 2500 turatii.
ideea e k nu mai urca sau coboara normal...ci s blocheaza dupa care sare brusc cu 10-15 km.
ms anticipat
am si eu o mica problema ...am un opel astra f din 93 si d o sapt am probleme cu acul de la kilometraj...se misca sacadat...se blocheaza...
de exemplu: franez pt a ma opri la semafor, o scot din viteza, continui sa franez...ajung cu ea undeva la max 5 km la ora si acul imi arata 30 dupa care a picat brusc la 20... sau alta data mergeam cu a 3a in 2000 turatii si ceasul arata 25-30 km/h, cand eu la 40 km/h in a 2a sunt in 2500 turatii.
ideea e k nu mai urca sau coboara normal...ci s blocheaza dupa care sare brusc cu 10-15 km.
ms anticipat
- ramonik
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Feb 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Timis
ramonik
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2009
- Mesaj Privat
- valy darie
- **
- 142 mesaje
- din 10 Sep 2007
- Vectra 1994 x16sz
- Buzau
valy darie
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1994 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
- ramonik
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Feb 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Timis
ramonik
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2009
- Mesaj Privat
faststorm
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2001 Motor Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2005
- Mesaj Privat