ClaudiuL
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salutare tuturor. De ceva vreme mi se aprinde martor in bord si cand se aprinde masina nu se tureaza mai mult de 3000 si in plus nu mai trage. La inceput se aprinde de vreo doua ori si se stinge iar a 3 oara ramane aprins pana opresc motorul. Dupa ce pornesc motorul am linistite 2 -3 minute, depinde de noroc. Am fost cu ea la o diagnoza si mi-a zis ca ii EGR`ul. L-am dat jos, l-am curatat si in plus de asta am curatat si galeria. O perioada(adica 1 sapt) nu am mai avut probleme. Dupa aceea iar a aparut problema. am fost cu masina iar la diagnoza, aceeasi problema. Am fost la alt tester si acolo tot EGR`ul a aparut. un meste de acolo mi-a dat jos debitmetru si la suflat la compresor. La pus sus si nu mi se mai aprindea becul asa repede si de des. Eram pregatit sa cumpar alta supapa pana cand mi-a zis cineva sa merg sa fac o diagnoza la reprezentanta la opel. Am fost acolo si cei de acolo mi-au zis ca eroarea care apare la ei ii de la debitmetru. Asta a schimbat tot cursul problemei. Acum nu stiu ce sa fac. un debitmetru la reprezentanta e 1300 de roni. Nu stiu ce sa fac, mie teama ca sa nu cumva sa cumpar debitmetru si sa nu fie ala...Daca a mai patit cineva asa, il rog sa ma ajute. Multumesc mult. Cu stima,Claudiu Latcu.
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
ClaudiuL
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
andreicristea- Suspendat
- 112 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Vectra 2003 y20dth
- Bucuresti
andreicristea- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
ClaudiuL
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
zafiru
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2009
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
intre noi fie vorba nu stiu daca este bine ca ti-a suflat debitmetrul la compresor...Penrtu proba scoate mufa de la debitmetru(cu motorul oprit) si mergi cu masina asa si vezi daca mai face(s-a mai scris despre asta pe forum). Egr poate sa nu functioneze(completeaza datele din semnatura sa stim despre ce tip de egr este vorba) din mai multe cauze. Oricum nu ezita sa folosesti functia cautare.
Acum am vazut in profilul tau ca ai egr electronic, incearca la cum sa si sigur vei gasi un ghid despre curatarea acelui tip de egr....
Acum am vazut in profilul tau ca ai egr electronic, incearca la cum sa si sigur vei gasi un ghid despre curatarea acelui tip de egr....
andreicristea- Suspendat
- 112 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Vectra 2003 y20dth
- Bucuresti
andreicristea- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
Ca fapt divers in general un debitmetru care da valori eronate(partial defect) nu cauzeaza aprinderea check engine-ului dar se simte lipsa de putere a motorului mereu si nu cateodata.
Din cate am inteles lui ii trage normal masina pana sa se aprinda check engine atunci bineinteles motorul intra in limp mode(protectie).
Un debitmetru defect nu poate sa dea cateodata valori corecte si alta data valori eronate.
Din cate am inteles lui ii trage normal masina pana sa se aprinda check engine atunci bineinteles motorul intra in limp mode(protectie).
Un debitmetru defect nu poate sa dea cateodata valori corecte si alta data valori eronate.
ClaudiuL
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
andreicristea- Suspendat
- 112 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Vectra 2003 y20dth
- Bucuresti
andreicristea- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
astrah a scris:Ca fapt divers in general un debitmetru care da valori eronate(partial defect) nu cauzeaza aprinderea check engine-ului dar se simte lipsa de putere a motorului mereu si nu cateodata.
Din cate am inteles lui ii trage normal masina pana sa se aprinda check engine atunci bineinteles motorul intra in limp mode(protectie).
Un debitmetru defect nu poate sa dea cateodata valori corecte si alta data valori eronate.
Din cate am inteles lui ii trage normal masina pana sa se aprinda check engine atunci bineinteles motorul intra in limp mode(protectie).
Un debitmetru defect nu poate sa dea cateodata valori corecte si alta data valori eronate.
la mine cand am avut debitmetru defect mergea pana la 4000 de turatii si merga totul k,cum saream de 4000 se aprindea chek-ul si gata forta,nu mai mergea decat cu maxim 100-110 km/h si asta cu greu.
rezolvarea,am pus un debitmetru de un prieten si mergea k.
am cumparat altul si am rezolvat problema
ClaudiuL
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
andreicristea a scris:
la mine cand am avut debitmetru defect mergea pana la 4000 de turatii si merga totul k,cum saream de 4000 se aprindea chek-ul si gata forta,nu mai mergea decat cu maxim 100-110 km/h si asta cu greu.
rezolvarea,am pus un debitmetru de un prieten si mergea k.
am cumparat altul si am rezolvat problema
astrah a scris:Ca fapt divers in general un debitmetru care da valori eronate(partial defect) nu cauzeaza aprinderea check engine-ului dar se simte lipsa de putere a motorului mereu si nu cateodata.
Din cate am inteles lui ii trage normal masina pana sa se aprinda check engine atunci bineinteles motorul intra in limp mode(protectie).
Un debitmetru defect nu poate sa dea cateodata valori corecte si alta data valori eronate.
Din cate am inteles lui ii trage normal masina pana sa se aprinda check engine atunci bineinteles motorul intra in limp mode(protectie).
Un debitmetru defect nu poate sa dea cateodata valori corecte si alta data valori eronate.
la mine cand am avut debitmetru defect mergea pana la 4000 de turatii si merga totul k,cum saream de 4000 se aprindea chek-ul si gata forta,nu mai mergea decat cu maxim 100-110 km/h si asta cu greu.
rezolvarea,am pus un debitmetru de un prieten si mergea k.
am cumparat altul si am rezolvat problema
La mine nu se manifesta asa. La mine se aprinde check`ul si la 2000 de rot de ex sau la la 1800, sau daca sunt in mers si o scot pe liber si atunci mi se poate aprinde depinde de noroc.La inceput se aprinde de 2 ori si se stinge, nu sta check`ul nici 2 sec, iar a 3`a oara ramane aprins Nici daca o scot pe liber nu se tureaza mai mult de 3000. Am observat ca daca sunt in ture cu ea de ex pe la 3000-3500 nu se aprinde, doar cand o las din ture, sau merg cu ea oarecum subturat , asa lejer.
- Alin-Smith
- ***
- 715 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Insignia 2010 A18xer
- Arges
Alin-Smith
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
salutare . incearca cu un debitmetru de la alta masina(este putin probabil sa fie asta cauza), masoara vacumul din instalatie poate fi pompa de vacum, vreo electrovalva sau sa traga aer pe la vreun selenoid, am patit eu pompa nu facea vacum cat trebuie si se aprindea martorul in turatii joase si in relanti,daca o turam mai tare isi revenea, pe tester imi aparea p0400 legat de aria egr.
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
Cum am mai zis debitmetrul de obicei nu aprinde martor in bord decat in cazul unui contact imperfect.
Nu cumva ai scos mufa de la debitmetru cu motorul pornit astfel ECU stocand eroarea pe care au citit-o cei de la reprezentanta?
Cineva care chiar stie sa foloseasca un tester iti poate spune daca debitmetrul e defect sau nu,masurand valorile pe care le da debitmetrul.
Apropo debitmetrul se curata cu alcool tehnic.
Nu cumva ai scos mufa de la debitmetru cu motorul pornit astfel ECU stocand eroarea pe care au citit-o cei de la reprezentanta?
Cineva care chiar stie sa foloseasca un tester iti poate spune daca debitmetrul e defect sau nu,masurand valorile pe care le da debitmetrul.
Apropo debitmetrul se curata cu alcool tehnic.
ClaudiuL
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
julian01
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
ClaudiuL
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
andreicristea- Suspendat
- 112 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Vectra 2003 y20dth
- Bucuresti
andreicristea- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
- deleted-21456
- **
- 106 mesaje
- din 09 Aug 2008
deleted-21456
- Mesaje scrise: 106
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2008
- Mesaj Privat
Scuze ca postez cam tarziu. Cei care curata EGR electronic trebuie sa-l greseze cu un spray LOCTITE 8151 SCHMIERMETALL care asigura o ungere foarte buna la temperaturi inalte 1100 grade celsius. Eu am avut probleme cu EGR-ul electrinic la motor Y22DTR si nu am putut sa-l demontez dupa galeria de admisie (probabil este gripat sau lipit cu ceva). Am scos capacul galeriei de admisie si am vazut ca nu este multa murdarie, dar EGR-ul se bloca pe deschis. Am dat pe secera si pe tija supapei EGR cu WD40 dupa care am sters bine cu o carpa si am dat un mic jet cu LOCTITE 8151 si de un an de zile (cam 10000 km) zburda ca o caprioara. Dar mai este o problema: am pus numai motorina sper eu buna (Rompetrol) si cand am posibilitatea o turez la 3500-4000. De obicei eu schimb viteza 2 si 3 la 3500 ture. Nu merg sub 2000 de ture. Sub 1800 de ture motorul nu are suficient aer, motorina nu arde complet si rezultatul: fum pe esapament si evident murdarirea turbinei, catalizatorului si EGR-ului.
Va doresc multi km fara probleme.
Va doresc multi km fara probleme.
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
andreicristea a scris:mai nea ClaudiuL,de ce nu spusei ca ai egr...electronic,ma lasi sa ma contrez cu astrah ,am picat pe locul 2 ,multi km fara probleme
egr'ul electronic e pus pe y20dth din 2003...de fapt undeva de prin nov-dec.2002 in sus
daca omul ar fi dat mai multe date despre masina ne-am fi dat seama