- adelin_carry
- OP
- 36 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Astra 1997
- Valcea
adelin_carry
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
sal... am cumparat un kit turbo si il vreau montat pe astra f cabrio, motor 1,8 16 V... daca stie cineva un service bun, sau cineva care se pricepe bine... de preferat in judetul valcea sau dolj sa fie mai aproape de mine...
las aici linku si modelu de turbo ca il am...pt informare: http://www.turbosfrance.com...oute-voitures.php
multumesc
las aici linku si modelu de turbo ca il am...pt informare: http://www.turbosfrance.com...oute-voitures.php
multumesc
- adelin_carry
- OP
- 36 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Astra 1997
- Valcea
adelin_carry
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- adelin_carry
- OP
- 36 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Astra 1997
- Valcea
adelin_carry
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Slick a scris:Ai postat unde trebuie dar cred ca parerea unanima este sa o lasi asa cum e, sau daca vrei una mai puternica sa o vinzi si sa iti iei alta mai puternica.
Nici nu stii in ce te bagi (bani, timp, nervi) daca vrei sa pui turbo pe motorul aspirat.
Nici nu stii in ce te bagi (bani, timp, nervi) daca vrei sa pui turbo pe motorul aspirat.
din pacate sunt hotarat sa il montez...il am deja cumparat...iar masina mea nu as vinde-o nici daca ar fi ultimul lucru care il fac... multumesc oricum...poate vine altcineva cu o alta idee
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Stiu ca viziunea ta este sa ai o masina frumoasa si puternica turbo etc la 700 euro + alte maruntisuri pentru instalarea kitului insa realitatea nu e chiar asa. Kitul ala nu este pentru masina ta din cate inteleg de pe site-ul ala. Ce inseamna asta ? Sa incep usor :
- Nu se potriveste galeria de evacuare (iti trebuie manufacturata alta custom)
- Tevile de admisie nu sunt pentru masina ta => trebuie sa faci altele => coturi si alta tevaraie
- Turbina aia se mai si unge => trebuie sa tragi conducte de ulei cu presiune pana la turbina si de la returul turbinei inapoi in baie.
- Unele turbine se mai racesc si cu apa => trebuie sa tragi conducte de apa la turbina si inapoi.
- Sa zicem ca intr-un final reusesti sa instalezi kitul pe masina. Crezi ca s-a terminat ? Nici vorba. ECU tau nu stie sa controleze turbina => o sa se controleze mecanic singura.
Consecinta ? O sa ai mai mult aer care intra in motor.
1. ECU tre sa stie asta, trebuie sa verifici ca debitmetrul tau stie sa citeasca debitul marit si sa compenseze cu benzina.
2. Benzina de unde ? Instalatia ta de injectie cu benzina e facuta pentru un debit de benzina. Daca tu vrei mai mult s-ar putea sa nu primesti => pompa de benzina mai puternica, injectoare mai mari etc. etc.
3. Temperatura din admisie nu o sa mai fie cea stiuta de ecu pentru ca turbina incalzeste aerul. (stiu il treci prin intercooler insa tot nu scade la valoarea initiala nici pe departe)
4. Sa zicem ca intr-un final dupa multi nervi si reglari si etc reusesti sa faci amestecul ok. Asta ajunge in cilindri unde surpriza, raportul de compresie si pistoanele sunt facute pentru motor aspirat => trebuie sa schimbi pistoanele.
5. Sa zicem ca ai ajuns aici... aerul ala trebuie sa si iasa din motor dupa ce arde nu ? Pai si cu esapamentul ala stock nu se face treaba => trebuie sa schimbi si esapamentul => belele cu sondele lambda etc.
Etc. Etc...
Mai ai chef de instalat kit turbo ? Daca da, iti urez bafta si spor si nervi de otel. Eu din motivele de mai sus am tras concluzia initiala.
- Nu se potriveste galeria de evacuare (iti trebuie manufacturata alta custom)
- Tevile de admisie nu sunt pentru masina ta => trebuie sa faci altele => coturi si alta tevaraie
- Turbina aia se mai si unge => trebuie sa tragi conducte de ulei cu presiune pana la turbina si de la returul turbinei inapoi in baie.
- Unele turbine se mai racesc si cu apa => trebuie sa tragi conducte de apa la turbina si inapoi.
- Sa zicem ca intr-un final reusesti sa instalezi kitul pe masina. Crezi ca s-a terminat ? Nici vorba. ECU tau nu stie sa controleze turbina => o sa se controleze mecanic singura.
Consecinta ? O sa ai mai mult aer care intra in motor.
1. ECU tre sa stie asta, trebuie sa verifici ca debitmetrul tau stie sa citeasca debitul marit si sa compenseze cu benzina.
2. Benzina de unde ? Instalatia ta de injectie cu benzina e facuta pentru un debit de benzina. Daca tu vrei mai mult s-ar putea sa nu primesti => pompa de benzina mai puternica, injectoare mai mari etc. etc.
3. Temperatura din admisie nu o sa mai fie cea stiuta de ecu pentru ca turbina incalzeste aerul. (stiu il treci prin intercooler insa tot nu scade la valoarea initiala nici pe departe)
4. Sa zicem ca intr-un final dupa multi nervi si reglari si etc reusesti sa faci amestecul ok. Asta ajunge in cilindri unde surpriza, raportul de compresie si pistoanele sunt facute pentru motor aspirat => trebuie sa schimbi pistoanele.
5. Sa zicem ca ai ajuns aici... aerul ala trebuie sa si iasa din motor dupa ce arde nu ? Pai si cu esapamentul ala stock nu se face treaba => trebuie sa schimbi si esapamentul => belele cu sondele lambda etc.
Etc. Etc...
Mai ai chef de instalat kit turbo ? Daca da, iti urez bafta si spor si nervi de otel. Eu din motivele de mai sus am tras concluzia initiala.
- adelin_carry
- OP
- 36 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Astra 1997
- Valcea
adelin_carry
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Slick a scris:Stiu ca viziunea ta este sa ai o masina frumoasa si puternica turbo etc la 700 euro + alte maruntisuri pentru instalarea kitului insa realitatea nu e chiar asa. Kitul ala nu este pentru masina ta din cate inteleg de pe site-ul ala. Ce inseamna asta ? Sa incep usor :
- Nu se potriveste galeria de evacuare (iti trebuie manufacturata alta custom)
- Tevile de admisie nu sunt pentru masina ta => trebuie sa faci altele => coturi si alta tevaraie
- Turbina aia se mai si unge => trebuie sa tragi conducte de ulei cu presiune pana la turbina si de la returul turbinei inapoi in baie.
- Unele turbine se mai racesc si cu apa => trebuie sa tragi conducte de apa la turbina si inapoi.
- Sa zicem ca intr-un final reusesti sa instalezi kitul pe masina. Crezi ca s-a terminat ? Nici vorba. ECU tau nu stie sa controleze turbina => o sa se controleze mecanic singura.
Consecinta ? O sa ai mai mult aer care intra in motor.
1. ECU tre sa stie asta, trebuie sa verifici ca debitmetrul tau stie sa citeasca debitul marit si sa compenseze cu benzina.
2. Benzina de unde ? Instalatia ta de injectie cu benzina e facuta pentru un debit de benzina. Daca tu vrei mai mult s-ar putea sa nu primesti => pompa de benzina mai puternica, injectoare mai mari etc. etc.
3. Temperatura din admisie nu o sa mai fie cea stiuta de ecu pentru ca turbina incalzeste aerul. (stiu il treci prin intercooler insa tot nu scade la valoarea initiala nici pe departe)
4. Sa zicem ca intr-un final dupa multi nervi si reglari si etc reusesti sa faci amestecul ok. Asta ajunge in cilindri unde surpriza, raportul de compresie si pistoanele sunt facute pentru motor aspirat => trebuie sa schimbi pistoanele.
5. Sa zicem ca ai ajuns aici... aerul ala trebuie sa si iasa din motor dupa ce arde nu ? Pai si cu esapamentul ala stock nu se face treaba => trebuie sa schimbi si esapamentul => belele cu sondele lambda etc.
Etc. Etc...
Mai ai chef de instalat kit turbo ? Daca da, iti urez bafta si spor si nervi de otel. Eu din motivele de mai sus am tras concluzia initiala.
- Nu se potriveste galeria de evacuare (iti trebuie manufacturata alta custom)
- Tevile de admisie nu sunt pentru masina ta => trebuie sa faci altele => coturi si alta tevaraie
- Turbina aia se mai si unge => trebuie sa tragi conducte de ulei cu presiune pana la turbina si de la returul turbinei inapoi in baie.
- Unele turbine se mai racesc si cu apa => trebuie sa tragi conducte de apa la turbina si inapoi.
- Sa zicem ca intr-un final reusesti sa instalezi kitul pe masina. Crezi ca s-a terminat ? Nici vorba. ECU tau nu stie sa controleze turbina => o sa se controleze mecanic singura.
Consecinta ? O sa ai mai mult aer care intra in motor.
1. ECU tre sa stie asta, trebuie sa verifici ca debitmetrul tau stie sa citeasca debitul marit si sa compenseze cu benzina.
2. Benzina de unde ? Instalatia ta de injectie cu benzina e facuta pentru un debit de benzina. Daca tu vrei mai mult s-ar putea sa nu primesti => pompa de benzina mai puternica, injectoare mai mari etc. etc.
3. Temperatura din admisie nu o sa mai fie cea stiuta de ecu pentru ca turbina incalzeste aerul. (stiu il treci prin intercooler insa tot nu scade la valoarea initiala nici pe departe)
4. Sa zicem ca intr-un final dupa multi nervi si reglari si etc reusesti sa faci amestecul ok. Asta ajunge in cilindri unde surpriza, raportul de compresie si pistoanele sunt facute pentru motor aspirat => trebuie sa schimbi pistoanele.
5. Sa zicem ca ai ajuns aici... aerul ala trebuie sa si iasa din motor dupa ce arde nu ? Pai si cu esapamentul ala stock nu se face treaba => trebuie sa schimbi si esapamentul => belele cu sondele lambda etc.
Etc. Etc...
Mai ai chef de instalat kit turbo ? Daca da, iti urez bafta si spor si nervi de otel. Eu din motivele de mai sus am tras concluzia initiala.
moamaaaa....asta da descriere...msik oricum
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
- adelin_carry
- OP
- 36 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Astra 1997
- Valcea
adelin_carry
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
ciobulus
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2009
- Mesaj Privat
Daca ai cumparat ceva inainte sa te interesezi macar de CUM FUNCTIONEAZA un astfel de sistem nu meriti nici macar sa iti citim postu. Daca te-ai interesat si esti constient de tot ce trebuie sa modifici / fabrici la masina banuiesc ca ai banii pregatiti. Mecanicii din serviceurile noastre HABAR NAU SA FACA NIMIC, dute tu cu masina la ei si o sa bage SOFTU lor de diagnostic shi o sa zica hmmm nu are buton frate pt Insert Turbo ne pare rau incearca la altii dar daca tot esti aici vezi ca nu trage bine in marsalier tre sa schimbam parbrizu. Deci nu mai intreba de service. Sper ca ai alta masina ca asta o sa stea pe bara cel putin 3 luni pana gasesti galeria de evacuare pt motoru ala ca deh tre sa se etansheze perfect pun pariu ca nici nu ai una UNIVERSALA inclusa in kit. De gasit nush daca o sa gasesti deoarece motorul tau nu este vizat de piata aftermarket poate daca avea un 2JZ N/A gaseai piesa necesara. Pe scurt ai cam luat tzeapa, evacuare la comanda daca tot o faci macar fao cap coada 3000 euro, ECU nou de sine statator, pt ca ecu tau nu o sa inteleaga ce e aia turbo nu este windows sa poti sa inveti de la Bahoi de pe youtub cum sa il faci sa instalezi functii de Turbo. doar din astea 2 ai ramas fara bani si tre sa vinzi masina cu motoru in portbagaj pe bucati. Incearca sa vinzi kitu asta sau puneti elicea de la turbina breloc si carcasa ei fao scrumiera de lux 700 euro. Bafta
- adelin_carry
- OP
- 36 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Astra 1997
- Valcea
adelin_carry
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
ciobulus a scris:Daca ai cumparat ceva inainte sa te interesezi macar de CUM FUNCTIONEAZA un astfel de sistem nu meriti nici macar sa iti citim postu. Daca te-ai interesat si esti constient de tot ce trebuie sa modifici / fabrici la masina banuiesc ca ai banii pregatiti. Mecanicii din serviceurile noastre HABAR NAU SA FACA NIMIC, dute tu cu masina la ei si o sa bage SOFTU lor de diagnostic shi o sa zica hmmm nu are buton frate pt Insert Turbo ne pare rau incearca la altii dar daca tot esti aici vezi ca nu trage bine in marsalier tre sa schimbam parbrizu. Deci nu mai intreba de service. Sper ca ai alta masina ca asta o sa stea pe bara cel putin 3 luni pana gasesti galeria de evacuare pt motoru ala ca deh tre sa se etansheze perfect pun pariu ca nici nu ai una UNIVERSALA inclusa in kit. De gasit nush daca o sa gasesti deoarece motorul tau nu este vizat de piata aftermarket poate daca avea un 2JZ N/A gaseai piesa necesara. Pe scurt ai cam luat tzeapa, evacuare la comanda daca tot o faci macar fao cap coada 3000 euro, ECU nou de sine statator, pt ca ecu tau nu o sa inteleaga ce e aia turbo nu este windows sa poti sa inveti de la Bahoi de pe youtub cum sa il faci sa instalezi functii de Turbo. doar din astea 2 ai ramas fara bani si tre sa vinzi masina cu motoru in portbagaj pe bucati. Incearca sa vinzi kitu asta sau puneti elicea de la turbina breloc si carcasa ei fao scrumiera de lux 700 euro. Bafta
se pare ca ti-ai pierdut timpul citind anuntul meu... in primul rand... m-am in teresat ff bine inainte... galeria,daca stiai sa citesti din anunt ii dai codul mototrului si iti vine facuta pe comanda,adaptata la motorul tau, deci o am,nu e universala...tzeapa nu am luat pt ca am fost constient ce am comandat. evacuarea e facuta cap coada...cum spui tu...inox si a costat 400 euro nu 3000... iar elicea de la turbina am pus-o deja la gat,pe lant...si o sa ma apuc de fumat pt carcasa...ca doar am scrumiera de lux...
PS: nu mai pierde timpul citind anunturi aiurea, daca tu crezi ca nu exista un service in tara asta care sa poata monta si adapta un turbo pe o masina aspirata...
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
Fara sa te superi pe noi cei care suntem neincrezatori, si presupunand ca o sa rezolvi partea de montaj a kitului cum ai de gand sa aduci inapoi motorul in parametrii optimi de functionare? Temperatura, debit de aer, de benzina, presiune turbo etc? Oricum daca ai de gand sa continui cu ideea ta iti urez mult succes pentru ca sincer ai nevoie la un astfel de proiect.
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
- tm61cmc
- **
- 176 mesaje
- din 01 Oct 2009
- Vectra 1996
- Timis
tm61cmc
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2009
- Mesaj Privat
ciobulus
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2009
- Mesaj Privat
iagur
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2008
- Mesaj Privat
catalliin
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1980
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
Slick a scris:Stiu ca viziunea ta este sa ai o masina frumoasa si puternica turbo etc la 700 euro + alte maruntisuri pentru instalarea kitului insa realitatea nu e chiar asa. Kitul ala nu este pentru masina ta din cate inteleg de pe site-ul ala. Ce inseamna asta ? Sa incep usor :
- Nu se potriveste galeria de evacuare (iti trebuie manufacturata alta custom)
- Tevile de admisie nu sunt pentru masina ta => trebuie sa faci altele => coturi si alta tevaraie
- Turbina aia se mai si unge => trebuie sa tragi conducte de ulei cu presiune pana la turbina si de la returul turbinei inapoi in baie.
- Unele turbine se mai racesc si cu apa => trebuie sa tragi conducte de apa la turbina si inapoi.
- Sa zicem ca intr-un final reusesti sa instalezi kitul pe masina. Crezi ca s-a terminat ? Nici vorba. ECU tau nu stie sa controleze turbina => o sa se controleze mecanic singura.
Consecinta ? O sa ai mai mult aer care intra in motor.
1. ECU tre sa stie asta, trebuie sa verifici ca debitmetrul tau stie sa citeasca debitul marit si sa compenseze cu benzina.
2. Benzina de unde ? Instalatia ta de injectie cu benzina e facuta pentru un debit de benzina. Daca tu vrei mai mult s-ar putea sa nu primesti => pompa de benzina mai puternica, injectoare mai mari etc. etc.
3. Temperatura din admisie nu o sa mai fie cea stiuta de ecu pentru ca turbina incalzeste aerul. (stiu il treci prin intercooler insa tot nu scade la valoarea initiala nici pe departe)
4. Sa zicem ca intr-un final dupa multi nervi si reglari si etc reusesti sa faci amestecul ok. Asta ajunge in cilindri unde surpriza, raportul de compresie si pistoanele sunt facute pentru motor aspirat => trebuie sa schimbi pistoanele.
5. Sa zicem ca ai ajuns aici... aerul ala trebuie sa si iasa din motor dupa ce arde nu ? Pai si cu esapamentul ala stock nu se face treaba => trebuie sa schimbi si esapamentul => belele cu sondele lambda etc.
Etc. Etc...
Mai ai chef de instalat kit turbo ? Daca da, iti urez bafta si spor si nervi de otel. Eu din motivele de mai sus am tras concluzia initiala.
....prea multa vorbarie intelectuala si inutila pentru adabtarea unei panarame de turbina la un motor ...crede-ti ca nu au mai facut oamenii motoare comprimate daca n-au tubulatura de evacuare sport si n-au gasit sa cumpere galeri de evacuare si admisie de-a moaca de la magazin??..daca omul se pricepe el personal are unde cu ce si maiales este dispus sa sacrifice galeria actuala evacuare/admisie pt a le modifica incit sa-si poata monta turbina pe ea oare mai este nevoie sa arunce banii aiurea pe ce spune unul si atul?....debitmetrul citeste singur volumul de aer care intra in admisie in functie de asta marind si debitul de carburant reglindu-se in final amestecul singur ,insa trebuie sa se tina cont ca debitul de carburant poate fi crescut de la internele motorului stok maxim 20-25% pt ca se stie deja ca debitmetru unui motor din generatia noua functioneaz din fabrica pina la capacitatea de 75-80% ...iar pt toata tarasenia asta nu este nevoie de pistoane speciale decomprimate sau inca o garnitura la chiulasa in plus ,ci este de ajuns asa cum este el.....insa daca omul vrea mai mult adica sa concureze cu aia de la formula 1 atuncea intradevar trebuie sa treaca la modificari majore;decomprimare obligatorie,si multe alte nenorociri de interne care il duce la cheltuieli babane ....si inca un lucru,exista posibiliatea de a monta turbina pe motor fara nici o modificare a geleriei de evacuare si asta datorita unei piese tip By-pass care se monteaza intre flansele galeriei de evacuare si si 'saxofon' chestia asta se face artizanal in atelier (dar nu de catre orice papitoi de intelectual cu doua stingi in loc de una) ,asa ceva am facut chiar eu insa binenteles dupa o masuratoare si shema facuta in prealabil la singe
- Nu se potriveste galeria de evacuare (iti trebuie manufacturata alta custom)
- Tevile de admisie nu sunt pentru masina ta => trebuie sa faci altele => coturi si alta tevaraie
- Turbina aia se mai si unge => trebuie sa tragi conducte de ulei cu presiune pana la turbina si de la returul turbinei inapoi in baie.
- Unele turbine se mai racesc si cu apa => trebuie sa tragi conducte de apa la turbina si inapoi.
- Sa zicem ca intr-un final reusesti sa instalezi kitul pe masina. Crezi ca s-a terminat ? Nici vorba. ECU tau nu stie sa controleze turbina => o sa se controleze mecanic singura.
Consecinta ? O sa ai mai mult aer care intra in motor.
1. ECU tre sa stie asta, trebuie sa verifici ca debitmetrul tau stie sa citeasca debitul marit si sa compenseze cu benzina.
2. Benzina de unde ? Instalatia ta de injectie cu benzina e facuta pentru un debit de benzina. Daca tu vrei mai mult s-ar putea sa nu primesti => pompa de benzina mai puternica, injectoare mai mari etc. etc.
3. Temperatura din admisie nu o sa mai fie cea stiuta de ecu pentru ca turbina incalzeste aerul. (stiu il treci prin intercooler insa tot nu scade la valoarea initiala nici pe departe)
4. Sa zicem ca intr-un final dupa multi nervi si reglari si etc reusesti sa faci amestecul ok. Asta ajunge in cilindri unde surpriza, raportul de compresie si pistoanele sunt facute pentru motor aspirat => trebuie sa schimbi pistoanele.
5. Sa zicem ca ai ajuns aici... aerul ala trebuie sa si iasa din motor dupa ce arde nu ? Pai si cu esapamentul ala stock nu se face treaba => trebuie sa schimbi si esapamentul => belele cu sondele lambda etc.
Etc. Etc...
Mai ai chef de instalat kit turbo ? Daca da, iti urez bafta si spor si nervi de otel. Eu din motivele de mai sus am tras concluzia initiala.
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Eu ramasesem cu impresia ca omul vrea sa foloseasca turbina aia la potentialul ei, nu sa aiba o morisca pe admisie care face 0.3 Bar ca atat ii suporta motorul in plus si asta pentru o crestere de putere de 20%. Pentru varianta asta mai bine isi punea un feon pe admisie si lipea un sticker cu turbo pe portbagaj.
Pentru cresterea de 20% mai bine aplica sfatul initial, o vinde si ia una mai puternica si iese mult mai bine si cu banii si cu nervii si cu fiabilitatea, rar-ul etc.
Si daca tot esti asa artist cu 2 maini drepte mai bine il contactezi si il ajuti cu proiectul si lasi rezultatele sa vorbeasca in loc sa te dai rotund pe ici pe colo.
Pentru cresterea de 20% mai bine aplica sfatul initial, o vinde si ia una mai puternica si iese mult mai bine si cu banii si cu nervii si cu fiabilitatea, rar-ul etc.
Si daca tot esti asa artist cu 2 maini drepte mai bine il contactezi si il ajuti cu proiectul si lasi rezultatele sa vorbeasca in loc sa te dai rotund pe ici pe colo.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- VEMANIS
- ***
- 817 mesaje
- din 21 Apr 2008
- Vectra 2007 Z19DTH
- Ialomita
VEMANIS
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
catalliin
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1980
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
eu zic ca totusi 0,3 bari nu-i chiar atit de putin si 20% putere in plus sub forma comprimata este mult diferit fata de 20% putere in plus de o aspirata mai mare (turbo iti ofera aproape instant diferanta aceea de putere comparativ cu un motor simplu aspirat), de regula la aspiratele din fabrica rezista o comprimare de aproximativ 0,5,chiar 0,6 bari insa creste riscul sa crape mai rapid motorul (in special daca are obiceiul mersului sportiv) eu stiu pe cineva care si-a comprimat motorul aspirat cu doare 0,1 bar si se simte al naibi diferenta ....iar cu feonurile alea de plastic electrice care se gasesc in comert nu scoate nicimacar presiunea atmosferica mai mult obtureaza admisia...acum depinde ce vrea sa scoata omul din masina ...eu prima oara cind am pus turbina pe masina omisesem o singura chestie si anume faptul ca nu prea luasem in seama temperatura muuuult ridicatra cu care se joaca o benzinara faþa de un dieselar astfel ca facusem prostia sa pun o turbina de diesel fara racire pe apa si masina mergea cel mult o tura de cartier dupa care trebuia sa opresc sa se raceasca fapt pt care am dato ulterior jos ca s-o schimb...DAR! chiar si asa din ceea ce am vazut eu ca diferenta pot spune exact vorba aceea; when the turbo sprints ,the bullshit ends!