- adelin_carry
- OP
- 36 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Astra 1997
- Valcea
adelin_carry
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
las aici linku si modelu de turbo ca il am...pt informare: http://www.turbosfrance.com...oute-voitures.php
multumesc
- adelin_carry
- OP
- 36 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Astra 1997
- Valcea
adelin_carry
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- adelin_carry
- OP
- 36 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Astra 1997
- Valcea
adelin_carry
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Nici nu stii in ce te bagi (bani, timp, nervi) daca vrei sa pui turbo pe motorul aspirat.
din pacate sunt hotarat sa il montez...il am deja cumparat...iar masina mea nu as vinde-o nici daca ar fi ultimul lucru care il fac... multumesc oricum...poate vine altcineva cu o alta idee
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Nu se potriveste galeria de evacuare (iti trebuie manufacturata alta custom)
- Tevile de admisie nu sunt pentru masina ta => trebuie sa faci altele => coturi si alta tevaraie
- Turbina aia se mai si unge => trebuie sa tragi conducte de ulei cu presiune pana la turbina si de la returul turbinei inapoi in baie.
- Unele turbine se mai racesc si cu apa => trebuie sa tragi conducte de apa la turbina si inapoi.
- Sa zicem ca intr-un final reusesti sa instalezi kitul pe masina. Crezi ca s-a terminat ? Nici vorba. ECU tau nu stie sa controleze turbina => o sa se controleze mecanic singura.
Consecinta ? O sa ai mai mult aer care intra in motor.
1. ECU tre sa stie asta, trebuie sa verifici ca debitmetrul tau stie sa citeasca debitul marit si sa compenseze cu benzina.
2. Benzina de unde ? Instalatia ta de injectie cu benzina e facuta pentru un debit de benzina. Daca tu vrei mai mult s-ar putea sa nu primesti => pompa de benzina mai puternica, injectoare mai mari etc. etc.
3. Temperatura din admisie nu o sa mai fie cea stiuta de ecu pentru ca turbina incalzeste aerul. (stiu il treci prin intercooler insa tot nu scade la valoarea initiala nici pe departe)
4. Sa zicem ca intr-un final dupa multi nervi si reglari si etc reusesti sa faci amestecul ok. Asta ajunge in cilindri unde surpriza, raportul de compresie si pistoanele sunt facute pentru motor aspirat => trebuie sa schimbi pistoanele.
5. Sa zicem ca ai ajuns aici... aerul ala trebuie sa si iasa din motor dupa ce arde nu ? Pai si cu esapamentul ala stock nu se face treaba => trebuie sa schimbi si esapamentul => belele cu sondele lambda etc.
Etc. Etc...
Mai ai chef de instalat kit turbo ? Daca da, iti urez bafta si spor si nervi de otel. Eu din motivele de mai sus am tras concluzia initiala.
- adelin_carry
- OP
- 36 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Astra 1997
- Valcea
adelin_carry
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Nu se potriveste galeria de evacuare (iti trebuie manufacturata alta custom)
- Tevile de admisie nu sunt pentru masina ta => trebuie sa faci altele => coturi si alta tevaraie
- Turbina aia se mai si unge => trebuie sa tragi conducte de ulei cu presiune pana la turbina si de la returul turbinei inapoi in baie.
- Unele turbine se mai racesc si cu apa => trebuie sa tragi conducte de apa la turbina si inapoi.
- Sa zicem ca intr-un final reusesti sa instalezi kitul pe masina. Crezi ca s-a terminat ? Nici vorba. ECU tau nu stie sa controleze turbina => o sa se controleze mecanic singura.
Consecinta ? O sa ai mai mult aer care intra in motor.
1. ECU tre sa stie asta, trebuie sa verifici ca debitmetrul tau stie sa citeasca debitul marit si sa compenseze cu benzina.
2. Benzina de unde ? Instalatia ta de injectie cu benzina e facuta pentru un debit de benzina. Daca tu vrei mai mult s-ar putea sa nu primesti => pompa de benzina mai puternica, injectoare mai mari etc. etc.
3. Temperatura din admisie nu o sa mai fie cea stiuta de ecu pentru ca turbina incalzeste aerul. (stiu il treci prin intercooler insa tot nu scade la valoarea initiala nici pe departe)
4. Sa zicem ca intr-un final dupa multi nervi si reglari si etc reusesti sa faci amestecul ok. Asta ajunge in cilindri unde surpriza, raportul de compresie si pistoanele sunt facute pentru motor aspirat => trebuie sa schimbi pistoanele.
5. Sa zicem ca ai ajuns aici... aerul ala trebuie sa si iasa din motor dupa ce arde nu ? Pai si cu esapamentul ala stock nu se face treaba => trebuie sa schimbi si esapamentul => belele cu sondele lambda etc.
Etc. Etc...
Mai ai chef de instalat kit turbo ? Daca da, iti urez bafta si spor si nervi de otel. Eu din motivele de mai sus am tras concluzia initiala.
moamaaaa....asta da descriere...msik oricum
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
- adelin_carry
- OP
- 36 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Astra 1997
- Valcea
adelin_carry
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
ciobulus
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2009
- Mesaj Privat
- adelin_carry
- OP
- 36 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Astra 1997
- Valcea
adelin_carry
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
se pare ca ti-ai pierdut timpul citind anuntul meu... in primul rand... m-am in teresat ff bine inainte... galeria,daca stiai sa citesti din anunt ii dai codul mototrului si iti vine facuta pe comanda,adaptata la motorul tau, deci o am,nu e universala...tzeapa nu am luat pt ca am fost constient ce am comandat. evacuarea e facuta cap coada...cum spui tu...inox si a costat 400 euro nu 3000... iar elicea de la turbina am pus-o deja la gat,pe lant...si o sa ma apuc de fumat pt carcasa...ca doar am scrumiera de lux...
PS: nu mai pierde timpul citind anunturi aiurea, daca tu crezi ca nu exista un service in tara asta care sa poata monta si adapta un turbo pe o masina aspirata...
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
- schumy1502
- ***
- 626 mesaje
- din 16 Jun 2008
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
schumy1502
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
- tm61cmc
- **
- 176 mesaje
- din 01 Oct 2009
- Vectra 1996
- Timis
tm61cmc
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2009
- Mesaj Privat
ciobulus
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2009
- Mesaj Privat
iagur
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2008
- Mesaj Privat
catalliin
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1980
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Nu se potriveste galeria de evacuare (iti trebuie manufacturata alta custom)
- Tevile de admisie nu sunt pentru masina ta => trebuie sa faci altele => coturi si alta tevaraie
- Turbina aia se mai si unge => trebuie sa tragi conducte de ulei cu presiune pana la turbina si de la returul turbinei inapoi in baie.
- Unele turbine se mai racesc si cu apa => trebuie sa tragi conducte de apa la turbina si inapoi.
- Sa zicem ca intr-un final reusesti sa instalezi kitul pe masina. Crezi ca s-a terminat ? Nici vorba. ECU tau nu stie sa controleze turbina => o sa se controleze mecanic singura.
Consecinta ? O sa ai mai mult aer care intra in motor.
1. ECU tre sa stie asta, trebuie sa verifici ca debitmetrul tau stie sa citeasca debitul marit si sa compenseze cu benzina.
2. Benzina de unde ? Instalatia ta de injectie cu benzina e facuta pentru un debit de benzina. Daca tu vrei mai mult s-ar putea sa nu primesti => pompa de benzina mai puternica, injectoare mai mari etc. etc.
3. Temperatura din admisie nu o sa mai fie cea stiuta de ecu pentru ca turbina incalzeste aerul. (stiu il treci prin intercooler insa tot nu scade la valoarea initiala nici pe departe)
4. Sa zicem ca intr-un final dupa multi nervi si reglari si etc reusesti sa faci amestecul ok. Asta ajunge in cilindri unde surpriza, raportul de compresie si pistoanele sunt facute pentru motor aspirat => trebuie sa schimbi pistoanele.
5. Sa zicem ca ai ajuns aici... aerul ala trebuie sa si iasa din motor dupa ce arde nu ? Pai si cu esapamentul ala stock nu se face treaba => trebuie sa schimbi si esapamentul => belele cu sondele lambda etc.
Etc. Etc...
Mai ai chef de instalat kit turbo ? Daca da, iti urez bafta si spor si nervi de otel. Eu din motivele de mai sus am tras concluzia initiala.
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Pentru cresterea de 20% mai bine aplica sfatul initial, o vinde si ia una mai puternica si iese mult mai bine si cu banii si cu nervii si cu fiabilitatea, rar-ul etc.
Si daca tot esti asa artist cu 2 maini drepte mai bine il contactezi si il ajuti cu proiectul si lasi rezultatele sa vorbeasca in loc sa te dai rotund pe ici pe colo.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- VEMANIS
- ***
- 816 mesaje
- din 21 Apr 2008
- Vectra 2007 Z19DTH
- Ialomita
VEMANIS
- Mesaje scrise: 816
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
catalliin
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1980
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat