sorin 88
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 1996 2.5 dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Serban Nicolae
- *
- 49 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Omega 1995 25dt
- Sibiu
Serban Nicolae
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Sibiu
- Masina: Omega 1995 25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat
nu are demarajul bun,si consumul instant la 100km este mare.
daca m-ar putea ajuta cineva , as fi recunoscator. Multumesc
Te referi la pompa de injectie reglaje s-au avansul pompei-injectie? Avansul se regleaza cu un program pe calculator-laptop,cine are si stie.La mine a fost data jos dupa care a trebuit reglat avansul cum am spus.
Ar fi buna masina dar apar prea multe probleme la omega in general,succes.
- laur702
- **
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
sorin 88
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 1996 2.5 dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2010
- Mesaj Privat
nu are demarajul bun,si consumul instant la 100km este mare.
daca m-ar putea ajuta cineva , as fi recunoscator. Multumesc
Te referi la pompa de injectie reglaje s-au avansul pompei-injectie? Avansul se regleaza cu un program pe calculator-laptop,cine are si stie.La mine a fost data jos dupa care a trebuit reglat avansul cum am spus.
Ar fi buna masina dar apar prea multe probleme la omega in general,succes.
DA, DOAR LA POMPA SI AM REGLAT-O CUM M-AM PRICEPUT SI EU DIN CAPAC LA INDRUMAREA UNUI POMPAGIU DIN BRAILA.MOTORUL GALOPA SI AM REUSIT SA IL IAU DAR ACUM NU MAI ARE DEMARAJ LA FEL CUM ERA CAND GALOPA
SI ACUM CALCULATORUL DE BORD IMI INDICA CONSUM INSTANT MARE(15.0)SI IN DEMARAJ CHIAR PANA LA (40.00).SI DACA STII CUMVA UNDE POT MERGE SI EU SA IMI REGLEZE BINE POMPA.MERSI.
manolo83
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 2.5 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Acuator este acea servo aceleratie Comandata de pedala de acceleratie de sub capac ( de sub cocoasa pompei )
Alimentarea dela pompa se masoara in Stroke/gram ( adica in picaturi sau grame de motorina )
ESTE ABSOLUT NECESAR APARATUL TEC II care stie sa masoare aceste cantitati ! (nu-mi este cunoscut daca OP-COM-ul stie sa masoare asa ceva . Asa ca in mod sigur ramane alternativa cu TEC II.
Trebuie de dat jos capacul exterior ( atentie este acolo un surub cu cap triunghiular ,este bine de procurat mai intai ceva care sa desfaca acest surub) apoi sub capac sunt inca doua suruburi de slabit se conecteaza TEC II
pe scala de stg/gm si se aduce acea servo pana la indicatia de 3-3,5 pe aparat ( in acelasi timp si Instant consum pe mid va arata intre 0,7-1,2 l/h, adevarat ce a spus mai sus prietenul nostru dar nu destul de exact ) Daca masuratoarea este mare, 5-7, pentru coborare se misca cocoasa (acuatorul- servo sau cum mai vreti ) in directia radiatorului. Modificarea pozitiei se face cu lovituri fine de ciocan sau cu un levier proptit intre tevile galeriei de admisie. O data fixata cantitatea de combustibil in jurul lui 3 stg/mg se strange totul la loc si cred ca vei fii si multumit.
Cineva a amintit aci de avansul pompei. Poti oare sa fi mai la obiect cu acesta operatiune? Adica ,cum si de une . Iti multumesc !
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
- laur702
- **
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
La 10-15 ani nu le mai poti cere sa mearga la acele valori nu au cum , si sa mai mearga si fuarte bine la acele valori , si normal ca trebuie mai trebuie putin acolo si dincolo pana suna si proneste frumos .
Cine nu stia de avansul pompei sau prin absurd a dus masina duar la servisuri din alea mari de sticla cu multi ne-priceputi pe dinauntru cum mai exzact sunt tuate , unde mergi cu masina buna ceas si aia te pun sa mai bagi 1000e prin motor si de fapt el este perfect nu avea de unde stii de avans , avansul pompei este la cele doua suruburi de prindere si face fuarte mult un reglaj si pe acolo ,ajuta pornire ,putere,fum, mai multe .
sorin 88
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 1996 2.5 dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2010
- Mesaj Privat
sorin 88
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 1996 2.5 dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2010
- Mesaj Privat
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Cu multumiri anticipate.
P.S. daca tot sti ceva despre pompe, spune-ne daca este un surub de unde pot sa maresc putin relantiul.
Din cocoasa am inteles ca reglez doar consumul nu si viteza de rotatie. Astept sa-mi spui cate ceva .
- laur702
- **
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
Porinrea daca o ai greuaie la cald sau rece i mai dai putin avans din pompa adica din cele doua suruburi unde toti care habar nu au spun ca nu se unbla ma rog vorba vine ca nu se unbla , in lumea in care traim azi nu prea se mai unbla la nimic ori unde o duci pune unul altul leptopul se uita si trebuie aia si aia dar habar nu au despre cei vorba si nici nu-i intereseaza daca se puate regla ceva , deaia nu unbla nimeni .
Pornirea greuaie la cald vine normal de la capul hidraulic , dar nu inseamna ca nu se puate sa se regleze sa porneasca si mai usor , putin debit ,putin avans , si merge apropiata de una buna .
Eu am dus masina la tester dupa ce am schimbat turbina ca nu fugea de loc , motor care suna la zgomot de frumos ca cel 2.5DTI adica abia daca se aude pornit si spune ala ca am lantul intins si patinele praff si nu-i la punct ,supapele nu inchid turbina care tocmai am puso nui deloc buna etc , si motorul meu suna ca cel mai bun motor bmw , printre care spune ca am dus senzorul de presiune , [care are acel furtunas in galeria de admisie] dar meseriasi lu peste nu sau uitat daca i bine pus undei pus nu ia interesat.
Dupa vreo cateva luni din gresala vad pe net unde-i acel senzor de presiune si cum vine montat ma uit la mine si il vad pus pe egr, lam pus cum trebuie pe galerie si am de atunci alta masina , deci nici macar stricat nu era acel senzor , concluzie am schimbat turbina degeaba si am mers 8luni cu masina peste tot la testere si nimeni nu a stiut sa imi bage un furtunas la locul lui , eu repar masinile acasa nu le duc la servis dar la asta nu-i mai dadeam de cap si nu am tester asa am ajuns la servis-uri .
Pompagii de pome iara ... nu vor regla sau spune nici odata ca pompa cu care mergeti mai este cat de cat buna si se puate face sa mearga inca frumos , ciodata ei toti vand capuri hidraulice si simeringuri etc , automat unbla la ea si o deranjeaza si apoi zice alta sau te face de ajungi singur la alta .[vorba aia lucru cum ti-l faci tu nu ti-l face nimeni ]
Puate unii din colegii de aici ma cred nebun , dar sunt doar un simplu pasionat de aceasta omega-b si care castiga in medie 600lei pe luna cu care nu imi permit sa o duc la servis sa imi zica un [pacalici] ca trebuie alta masina , si atunci am facuto eu sa mearga dupa placerea mea ca si consum,zgomot,fuga,pornire, chiar si cu capul hidraulic slabit .
- comnic5
- **
- 193 mesaje
- din 27 Jul 2006
- Omega 2001 y22dth
- Spania
comnic5
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Spania
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
manolo83
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 2.5 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
manolo83
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 2.5 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
- laur702
- **
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
manolo83
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 2.5 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
manolo83
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 2.5 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
- laur702
- **
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
Nu nu am mi-as fi dorit eu sa fie dar nuu ,la complectarea profilului am avut y sau x trebuia cu una din ele si stiam ca x este cu debimetru si y este fara , am 25td cel din 95 model fara debimetru multam la dumnezeu ca nu mai am si debimetru pe cap, 6viteze m-am referit la poza din garajul meu cu-6-viteze.