korupt_77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
Am un astra 2.0 dti 101 cp.vreau sa ii schimb turbo VNT17 ,intercoolerul am unul de 20LET sau daca nu unul mai mare si resoftare ajungand la 150 sau mai mult.Dar cine imi face softurile mi a spus ca inectoarele nu or sa mai duca peste 140 cp.Intrebare este daca stie cineva inject. de 2.2 duc mai mult si merg pe 2.0 sau care ar merge pe 2.0 si sa duca mai mult de 150 cp.daca are cineva codul inject de 2.0 sa stiu cam ce model ar fi.
Astept pareri si rasp.multumesc
Astept pareri si rasp.multumesc
korupt_77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
slims
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 y20dtH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2010
- Mesaj Privat
korupt_77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
slims
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 y20dtH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2010
- Mesaj Privat
korupt_77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
- emilperijoc
- ***
- 577 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 577
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
korupt_77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
slims
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 y20dtH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2010
- Mesaj Privat
Remaparea este cel mai usor si abia primul pas pe care il ai de facut in proiectul tau si e la indemana oricui..
Abia apoi devine interesant..
Dupa turbina,intercooler,injectoare ar trebui sa iei in calcul si un ambreiaj,in stage 3 unde vrei sa ajungi asta stock n-are cum sa faca fatza!
frane suspensii?
PS
Nu pot trimite mesaje private inca,asadar intreb aici,poate mai intereseaza pe cineva..
Imi poti face o oferta mai buna decat pot primi de la Voinea asadar?
Imi poti garanta citirea ECU lui si scrierea unei alte harti exclusiv calculata pentru masina mea,sau folositi aceiasi harta in cazul tuturor motoarelor y20dth,cum folositi ptr 19tdi-ul de la vw sa zicem?
Abia apoi devine interesant..
Dupa turbina,intercooler,injectoare ar trebui sa iei in calcul si un ambreiaj,in stage 3 unde vrei sa ajungi asta stock n-are cum sa faca fatza!
frane suspensii?
PS
Nu pot trimite mesaje private inca,asadar intreb aici,poate mai intereseaza pe cineva..
Imi poti face o oferta mai buna decat pot primi de la Voinea asadar?
Imi poti garanta citirea ECU lui si scrierea unei alte harti exclusiv calculata pentru masina mea,sau folositi aceiasi harta in cazul tuturor motoarelor y20dth,cum folositi ptr 19tdi-ul de la vw sa zicem?
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Nu poate sa iti citeasca harta din ECU, vei primi un soft generic.
korupt_77, mult succes in acest proiect!
Si eu am modificari in curs, voi instala turbina GT1852V, pe care o gasiti pe 2.2CDI-ul de la Mercedes, apoi intercoolerul, apoi mai vad. Nici eu nu-mi fac griji legate de pretul softului deoarece sunt partener EDS-MotorSport in Romania.
Injector Y20DTH: Part No. 9198651 Kat.No. 8 21 192
Injector Y22DTR: Part No. 9196701 Kat.No. 8 21 156
Intrebarea mea e alta: pompa de injectie pana la cati cai tine?
korupt_77, mult succes in acest proiect!
Si eu am modificari in curs, voi instala turbina GT1852V, pe care o gasiti pe 2.2CDI-ul de la Mercedes, apoi intercoolerul, apoi mai vad. Nici eu nu-mi fac griji legate de pretul softului deoarece sunt partener EDS-MotorSport in Romania.
Injector Y20DTH: Part No. 9198651 Kat.No. 8 21 192
Injector Y22DTR: Part No. 9196701 Kat.No. 8 21 156
Intrebarea mea e alta: pompa de injectie pana la cati cai tine?
slims
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 y20dtH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2010
- Mesaj Privat
M-am exprimat gresit in ce priveste citirea ECu
Ma refeream daca iti scriu o harta calculata in functie de parametrii de functionare a masinii tale
Am asistat la un remap facut de upsolute,baiatul a forjat masina cu laptopul pe ea.. a trimis apoi in Austria mail cu datele inregistrate,dupa vreo 2 ore de asteptare am primit tot prin mail noua harta si mie asa mi se pare corect ...asta daca nu e vreo prosteala.. dar ptr mine a fost suficient
pana la urma ma gandesc ca nuj cat e de ok aceiasi harta pusa pe un motor cu 1500km sau 150.000 km facuti.
Cu turbina de pe 2.2cdi faceliftul am facut eu 105.000 km si a vazut detoate ..fara nici o problema!
Mult succes si tie.
Ma refeream daca iti scriu o harta calculata in functie de parametrii de functionare a masinii tale
Am asistat la un remap facut de upsolute,baiatul a forjat masina cu laptopul pe ea.. a trimis apoi in Austria mail cu datele inregistrate,dupa vreo 2 ore de asteptare am primit tot prin mail noua harta si mie asa mi se pare corect ...asta daca nu e vreo prosteala.. dar ptr mine a fost suficient
pana la urma ma gandesc ca nuj cat e de ok aceiasi harta pusa pe un motor cu 1500km sau 150.000 km facuti.
Cu turbina de pe 2.2cdi faceliftul am facut eu 105.000 km si a vazut detoate ..fara nici o problema!
Mult succes si tie.
korupt_77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
Slims - sigur ca softul se face dupa batranetea masini, si ce ai intrebat da se poate face un soft custom si asta nu pt al contrazice pe andrei,stiu ca se face treaba asta cu Copy Paste.si in legatura cu soft e posibil sa ti fac o oferta mai buna asta o vb la tel.
Prima data vreua sa pun tot ( turbo,inject,intercooler) sa vad cu trage si cu o sa fie cu geometrie variabila si in cele din urma ambreiaj custom deocamdata este nou 500km
Andrei - mama mia VNT18 ai gandurii mari pai turbina asta care zici tine undeva la 200 safe,da si soft cum il faci daca ai zis ca faci doar un soft generic? daca instalezi turbina vnt18 trebuie sa aiba o presiune de 1.2 1.4 bari zic eu si nu trebuie un soft catare?
pompa... pompa am vb cu ceilalti colaboratori tcm si chair 2 dintre ai au zis ca la 220 cp in sus nu m ai duce.
Pe mine ma intereseaza max 200 cp si ma tine pe loc injectoarele,dar sti tu daca merg si la prindere in loc de y20dth cele de y22dtr?
devine un topic interesant
Prima data vreua sa pun tot ( turbo,inject,intercooler) sa vad cu trage si cu o sa fie cu geometrie variabila si in cele din urma ambreiaj custom deocamdata este nou 500km
Andrei - mama mia VNT18 ai gandurii mari pai turbina asta care zici tine undeva la 200 safe,da si soft cum il faci daca ai zis ca faci doar un soft generic? daca instalezi turbina vnt18 trebuie sa aiba o presiune de 1.2 1.4 bari zic eu si nu trebuie un soft catare?
pompa... pompa am vb cu ceilalti colaboratori tcm si chair 2 dintre ai au zis ca la 220 cp in sus nu m ai duce.
Pe mine ma intereseaza max 200 cp si ma tine pe loc injectoarele,dar sti tu daca merg si la prindere in loc de y20dth cele de y22dtr?
devine un topic interesant
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Off-topic:
Poate am fost prea concis.
Dupa cum stii, nu poti citi softul la EDC15M prin OBD. Cu ByteShooter&co se poate citi doar id-ul, pe baza caruia factorul uman, care poate induce erori, alege softul generic asociat acelui ID. Vezi, nu am folosit expresia "copy-paste", desi am intalnit Y20DTH cu soft de Y22DTR care cica erau "tunate"
Cu Tech2 e un pic altfel. Desi nu ia softul propriu-zis, aplicatia ia datele masinii, compara si eventual aplica update cu ultima versiune de la Opel. Totul se desfasoara exact ca un update in reprezentanta. Abia apoi intervine partenerul nostru cu modificarile necesare, functie de cerintele noastre. Cum le aplica - ca e manual, ca e template, ca e copy-paste - habar n-am si nu e treaba mea. Personal, as prefera un template testat pe sute sau mii de masini, trecut deja prin cateva revizii pana sa ajunga la mine, decat o modificare manuala - am vazut cum fac unii (nu dau nume ca nu e cazul) - juma de harta +15%, juma de alta harta +20%, gata ai calutii poti pleca
Acum sa revenim on-topic:
Nu am zis niciodata ca voi avea soft generic. Repet ce am zis deja: nu imi fac griji in privinta softului
In alta ordine de idei, dieselul nu e benzina. Pot saraci amestecul fara sa imi fac griji.
Instalez intai turbina, inregistrez parametrii si ii trimit partenerului german. Inca nu ma consider in stare sa modific eu softul.
Pana acum am analizat exact turbina asta pe un Y22DTR si mi-a placut. Este mai eficienta decat GT1849, turbina originala, chiar si la turatii mici.
Pana da caldura, de intercooler marit nu o sa fie nevoie.
Iar cu injectoarele inca nu imi bat capul, pana nu stiu SIGUR ce o sa se intample cu pompa. Unii vehiculeaza cifre de 150-160 CP maxim. Pe de alta parte, nu m-am documentat in legatura cu injectoarele originale. Poate sunt ele suficiente.
Prefer sa instalez elementele pe rand, ca sa am mai putini "suspecti" daca ajung in impas. Sunt adeptul pasilor mici, dar siguri.
Inteleg ca nici tu nu ai un model dupa care sa mergi, o masina care are deja aceste modificari.
Poate am fost prea concis.
Dupa cum stii, nu poti citi softul la EDC15M prin OBD. Cu ByteShooter&co se poate citi doar id-ul, pe baza caruia factorul uman, care poate induce erori, alege softul generic asociat acelui ID. Vezi, nu am folosit expresia "copy-paste", desi am intalnit Y20DTH cu soft de Y22DTR care cica erau "tunate"
Cu Tech2 e un pic altfel. Desi nu ia softul propriu-zis, aplicatia ia datele masinii, compara si eventual aplica update cu ultima versiune de la Opel. Totul se desfasoara exact ca un update in reprezentanta. Abia apoi intervine partenerul nostru cu modificarile necesare, functie de cerintele noastre. Cum le aplica - ca e manual, ca e template, ca e copy-paste - habar n-am si nu e treaba mea. Personal, as prefera un template testat pe sute sau mii de masini, trecut deja prin cateva revizii pana sa ajunga la mine, decat o modificare manuala - am vazut cum fac unii (nu dau nume ca nu e cazul) - juma de harta +15%, juma de alta harta +20%, gata ai calutii poti pleca
Acum sa revenim on-topic:
Nu am zis niciodata ca voi avea soft generic. Repet ce am zis deja: nu imi fac griji in privinta softului
In alta ordine de idei, dieselul nu e benzina. Pot saraci amestecul fara sa imi fac griji.
Instalez intai turbina, inregistrez parametrii si ii trimit partenerului german. Inca nu ma consider in stare sa modific eu softul.
Pana acum am analizat exact turbina asta pe un Y22DTR si mi-a placut. Este mai eficienta decat GT1849, turbina originala, chiar si la turatii mici.
Pana da caldura, de intercooler marit nu o sa fie nevoie.
Iar cu injectoarele inca nu imi bat capul, pana nu stiu SIGUR ce o sa se intample cu pompa. Unii vehiculeaza cifre de 150-160 CP maxim. Pe de alta parte, nu m-am documentat in legatura cu injectoarele originale. Poate sunt ele suficiente.
Prefer sa instalez elementele pe rand, ca sa am mai putini "suspecti" daca ajung in impas. Sunt adeptul pasilor mici, dar siguri.
Inteleg ca nici tu nu ai un model dupa care sa mergi, o masina care are deja aceste modificari.
korupt_77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
La asta ma gandeam si eu sa le montez pe rand, cu injectoarele mi s a spus ca mai mult de 150 nu duc,dar mai am o nelamurire: cu turbina cu VNT cu o sa functioneze geometria variabila? merge pe instalatia de vaccum a celei originale?
eu am vazut ca poate modificat manual soft : crescand presiune in turbo,limitare de cuplu,marire cuplului si o gramada de chestii si ma gandesc ca e destul de ok.
eu am vazut ca poate modificat manual soft : crescand presiune in turbo,limitare de cuplu,marire cuplului si o gramada de chestii si ma gandesc ca e destul de ok.
korupt_77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
am revenit
am luat injectoarele,rampa injectoare si turbina (GT1859v) de la Emo66 ( baiat de incredere) si urmeaza sa le montez,dar acum am o problema ... nu trage in turati mici e moarta,EGR ul este curatat galerie,clapete acelea , nu stiu ce sa i mai fac.vreau sa rezolv problema asta inainte sa montez injectoarele si turbo.
AA si am patit ceva : am vorbit cu DAN.OPEL de niste injectoare de 2.2 inainte cu 2 3 luni acum 3 sapt i am spus sa mi le trimita ... pretul era de 400 ron, imi ajunge curierul si cand desfac pachetul gasesc numai 2 injectoare, i am lasat PM pe forum ma sunat sotia lui a 2 a zi si mi a spus ca verifica comanda poate o fi vreao greseala si de atunci.... nu mai raspunde la telefon. foarte frumos gest DAN.OPEL
am luat injectoarele,rampa injectoare si turbina (GT1859v) de la Emo66 ( baiat de incredere) si urmeaza sa le montez,dar acum am o problema ... nu trage in turati mici e moarta,EGR ul este curatat galerie,clapete acelea , nu stiu ce sa i mai fac.vreau sa rezolv problema asta inainte sa montez injectoarele si turbo.
AA si am patit ceva : am vorbit cu DAN.OPEL de niste injectoare de 2.2 inainte cu 2 3 luni acum 3 sapt i am spus sa mi le trimita ... pretul era de 400 ron, imi ajunge curierul si cand desfac pachetul gasesc numai 2 injectoare, i am lasat PM pe forum ma sunat sotia lui a 2 a zi si mi a spus ca verifica comanda poate o fi vreao greseala si de atunci.... nu mai raspunde la telefon. foarte frumos gest DAN.OPEL
korupt_77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
^Gonjo^
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
sunt curios la cat o sa se duca masinile voastre cu turbinele pe care le aveti ... a mea e custom dar e alezata din cea originala ... injectoarele imi trebuiesc si mie si intercoolerul si teoretic masina mea e gata ... acum tare sunt curios cum o sa se simta injectoarele la mine ... acum imi trebe ambreiaj ca e mort totul ... volanta placa si disc ... acum nu stiu cu cat merg masinile voastre dar a mea pe laptop face 1.3 si merge cu overboost 1.7 ... sper sa vad mai repede modificarile la voi ... sa imi pun si eu turbina daca e diferenta mare!
korupt_77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
^Gonjo^
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
korupt_77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat