Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
@love said "eu cred ca stiu ce vorbesc oamenii aia ca altfel n-ar mai sta acolo."

lol...daca chiar asa ar fi realitatea, ar fi o lume muuult mai frumoasa...faptul ca unii lucreaza intr-un magazin de piese de tuning nu ii face automat "specialisti" (unul din cei 15mii Twisted Evil ) ...crezi ca daca un individ de exemplu lucreaza intr-un service auto chiar se pricepe la masini? sau crezi ca daca eu am licenta in Drept chiar ma pricep la stiinte juridice? Rolling Eyes nu ai dat niciodata la un showroom auto, de ex, de idioti care nu stiu cu ce se mananca o masina si doar iti recita ce scrie in pliantul de prezentare? sau imbecili gen erebus care vor sa vanda vectra C si iti zic ca nu au in showroom dar te invita cu zambetul pe buze sa iesi la plimbare pe strazile din jur si sa te uiti la una parcata, daca o mai fi pe-acolo? Laughing crede-ma ca sunt destui din astia..de multe ori se pricep mai bine aia de la taraba din vitan Very Happy ...unde au disparut autocolantele stil GR, cu vulturi maaari? Razz

..ideea e ca din nefericire sunt foarte putini specialisti pe posturile respective, din pacate multi ocupa joburi desi sunt bata in domeniul respectiv...nu numai robert (nu il cunosc, sincer dar te cred) ...sunt multi care au creier, cunostinte si initiativa...dar cum in Ro e destul de greu sa pornesti ceva fara banu gros si multa spaga...c'est la guerre.
Skip ads

  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Bara intre amortizoare fara suspensie sport duce la uzura prematura a amortizoarelor, mai excat a rulmentilor din capatul acestora. Asa ca nu te sfatuiesc sa pui asa ceva pe masina. Parerea mea e ca mai bine strangi ceva bani pentru o suspensie "semi-sport" cum este de exemplu cea oferita de H&R la clasa Race. Abia apoi iti poti monta mai linistit si o bara stabilizatoare. Wink
  • Aokimare

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Fratilor...sorry dar citind parerile voastre de experti nu m-am putut abtine sa nu intervin. Bara dintre telescoape e binevenita in orice masina. Ce face?? Rigidizeaza caroseria. Orice masina ar fi, ca e sport - ca e un puturos de diesel...NU CONTEAZA!!
Sunt producatori care monteaza din fabrica asa ceva pe masini. totul depinde de modul in care "lucreaza" caroseria. Va dau si exemple. Renault Megane Coupe - am avut asa o masina - din 1995 - are din fabrica bara de rigidizare si motorul e un amarat 1600 de 90 CP. Skoda Felicia - unele modele au din fabrica asa ceva.
Asa ca fratilor...daca aveti banii - go for it. Nu strica nimic. Daca chiar vreti sa simtiti chestiile pozitive ale piesei- o suspensie sport ajuta.
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,047
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Revin si amintesc ca am o bara din aceasta montata in Germania (marca D&W) si omologata TUV.E adevarat ca si suspensia e sport (amortizoare Koni reglabile si arcuri H&R).E incredibil cum pot aborda curbele si cum sta masina pe sosea la viteze ridicate.Tata are tot o vectra fara aceasta bara si suspensia sport.E o diferenta totala!!Mentionez ca nu este schimbat nimic pe masina (pivoti,bucse,capete de bara...nimic) de 3 ani, si nu bate absolut nimic.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
se numeste bara de ridigizare si se poate monta pe orice masina in orice conditii Very Happy ...in general ea se pune in combinatie cu suspensiile sport,fiind mai rigide... si oalele amortizoarelor tind sa se deplaseze spre interior din cauza socurilor mai dure si scurte
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Aokimare, no offence, dar ce spui tu tocmai ca intareste ideile enuntate mai sus in acest post. Mai exact tu aduci ca argument fapul ca exista masini care au din fabrica montata bara de regidizare. Ok, dar te gandesti ca poate alea sunt niste modele mai speciale, cu o suspensie mai sportiva poate? De ce pe Megane Coupe exista aceasta bara si pe Megane Classic (tot 1995) nu exista?
Tocmai pentru ca rolul barei de rigidizare este cel enuntat de Eduard33: "in general ea se pune in combinatie cu suspensiile sport,fiind mai rigide... si oalele amortizoarelor tind sa se deplaseze spre interior din cauza socurilor mai dure si scurte".
Deci pana sa ne acorzi noua distinctia de experti mai bine informeaza-te si poate ajungi tu expert Wink ca deocamdata esti departe... Noi nu suntem si nici nu o sa fim experti pentru ca avem alte domenii de activitate. Pentru mine de exemplu masinile reprezinta o pasiune si in nici un caz nu pretind ca sunt expert, insa incerc sa ma informez cat mai bine.
Precizez ca mi-am permis sa fac acest comentariu offtopic pentru ca am observat tonuri acide utilizate fara sens pe forum in cadrul mai multor topicuri. Nu trebuie sa fim experti ca sa ne spunem parerile formate in urma unei informari prealabile. Cine stie mai bine si/sau mai multe poate sa ii combata pe cei mai putin cunoscatori pe un ton elegant... fara "rautati". Toate cele bune Smile !
  • Aokimare

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Sorry daca am avut ton rautacios. Eu ma ocup cu chestiile acestea si crede-ma ca am dreptate. Am citit pareri si pareri. Am intervenit deoarece era un baiat care vroia asa ceva pe masina - ceea ce este remarcabil - si altul il descuraja total. Asta m-a deranjat. Omu are banii, doreste performanta si altul ii zice sa stea linistit ca face o porcarie, acest sfat fiind total error.

Inca odata scuze daca am fost rautacios.

Pentru cei care vreti bara de rigidizare - go 4 it. Nu strica NIMIC!!

Aha. apropo de rautati - faci si tu ca mine -
poate ajungi tu expert ca deocamdata esti departe

  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
@eu-chill boss....suntem prieteni si forumul e special pentru a schimba parer/opinii intre noi Wink

@aokimare-true ...ai fost un pic rautacios, a fost si el....asa ca hai sa uitam si sa bem o bere...

Totusi...eu nu inteleg o chestie....si daca se poate vreau sa ma luminezi si pe mine.De ce bara de rigidizare pe o masina stock din toate punctele de vedere, care merge 90% prin bucuresti in regim de trafic normal ( a se citi aici si statul la semafoare si mersul cu 50km/h Wink ) Question Question Question
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
A explicat forte bine eduard33, reduce deformarea caroseriei:
eduard33 a scris:se numeste bara de ridigizare si se poate monta pe orice masina in orice conditii Very Happy ...in general ea se pune in combinatie cu suspensiile sport,fiind mai rigide... si oalele amortizoarelor tind sa se deplaseze spre interior din cauza socurilor mai dure si scurte


Welcome back on-topic!
  • Aokimare

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Treaba e cam asa: acea bara de rigidizare face corp comun intre clopotele caroseriei. Pentru a fi si eficace e necesara aceeasi bara in partea de jos, intre brate. Aici intervine modul de constructie al fiecarui automobil in parte. De ex un Golf 1 sau o Astra F au nevoie de bara de stabilizare jos ptr ca au bratele prinse direct in caroserie. cele 2 bare impreuna cu telescoapele vor forma un sistem"inchis" ca sa zic asa ce va ameliora simtitor tinuta de drum. (ptr mersul in oras si stat la semefoare nu e necesar acest sistem dar nici nu strica la nimic - e mai mult o fitza - de look).
Sa revin la idee. Ptr o masina din gama renault de ex sau Skoda (Felicia, Fabia) bara de jos nu e necesara deoarece au bratele prinse intr-un jug (la fel si Dacia Nova) Acest jug se comporta exact ca o bara de rigidizare in partea de jos.
Am incercat sa fiu explicit in 10 randuri, dar aceasta probleme poate fi dezbatuta inca mult si bine.
Bineinteles ca aceste sisteme sun direct legate de celelalte aspecte. O suspensie Sport va fi mult mai eficienta in combinatie cu aceste bari. deasemenea niste roti mari cu gume joase, ecartament marit, etc...
  • Aokimare

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2004

  • Mesaj Privat
ps.ps.ps.ps
am uitat...hehe...berea aceea o bem la opelfest. Asa de tare vreau sa vin....e o singura problema...fix in acel weekend e VTM la Abrud. 2 etape. vineri si duminica. Fac cumva sa merg peste tot..heh...
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Aokimare a scris:Treaba e cam asa: acea bara de rigidizare face corp comun intre clopotele caroseriei. Pentru a fi si eficace e necesara aceeasi bara in partea de jos, intre brate. Aici intervine modul de constructie al fiecarui automobil in parte. De ex un Golf 1 sau o Astra F au nevoie de bara de stabilizare jos ptr ca au bratele prinse direct in caroserie. cele 2 bare impreuna cu telescoapele vor forma un sistem"inchis" ca sa zic asa ce va ameliora simtitor tinuta de drum. (ptr mersul in oras si stat la semefoare nu e necesar acest sistem dar nici nu strica la nimic - e mai mult o fitza - de look).
Sa revin la idee. Ptr o masina din gama renault de ex sau Skoda (Felicia, Fabia) bara de jos nu e necesara deoarece au bratele prinse intr-un jug (la fel si Dacia Nova) Acest jug se comporta exact ca o bara de rigidizare in partea de jos.
O suspensie Sport va fi mult mai eficienta in combinatie cu aceste bari. deasemenea niste roti mari cu gume joase, ecartament marit, etc...


Pai bun.....dar asta am zis si eu mai sus...ma rog...nu sub aceasi forma dar identic cu ce ai zis tu Shocked Shocked Shocked
Bara nu il ajuta daca nu are putere, amortizoare sport si jante late.
Peste asta ....explica te rog ce diferenta e cu acea bara montata si fara acea bara.....in conditiile in care merge prin oras deci nexam viteza sau curbe luate nu viteza mare.......a...si sa nu uitam de traditionalele gropi din Bucuresti Wink
  • Aokimare

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2004

  • Mesaj Privat
asa e
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Aokimare a scris:asa e


Ms Ms Razz Razz Razz
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
E bine ca toata lumea e de acord Smile
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ma uit si eu dupa o luna si vad ca ati contenit cu... toate.
Bravo baieti! De aici, am tras concluzia ca pot sa imi pun bara intre amortizoare fara ca aceasta sa dauneze ba din contra, sa ajute masina in curbe, mai ales in combinatie cu niste amortizoare mai tari.
Nr de km parcursi de mine, urbani si extraurbani sunt egali la numar, asta ca fapt divers.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,407
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
[quote="love4cars"]Bravo baieti! De aici, am tras concluzia ca pot sa imi pun bara intre amortizoare fara ca aceasta sa dauneze ba din contra, sa ajute masina in curbe, mai ales in combinatie cu niste amortizoare mai tari.
Mda dar ca sa iti pui bara, trebuie sa le pui pe amindoua + sa schimbi arcurile si eventual amortizoarele deci te duce la vreo 20 milioane lei Embarassed
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR