- Adrian P.
- OP
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
- claudiuflorin
- **
- 204 mesaje
- din 11 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
csandru
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 1000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Mitica_SB
- **
- 224 mesaje
- din 25 Jul 2006
- Zafira 2012 A17DTR
- Sibiu
Mitica_SB
- Mesaje scrise: 224
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2012 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2006
- Mesaj Privat
neuradu
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Salaj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Dragon Warrior
- **
- 159 mesaje
- din 25 Jul 2007
- Corsa 1995 C12NZ
- Alta tara
Dragon Warrior
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 1995 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
- claudiuflorin
- **
- 204 mesaje
- din 11 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
claudiuflorin a scris:
De ce? ce se intampla?
Dragon Warrior a scris:Nu va mai jucati cu umplutul rezervorului pana la buza. Cand faceti plinul si a sarit pompa gata, v-ati oprit.
De ce? ce se intampla?
Presupun ca rezervorul fiind plin cu lichid (benzina) acesta nu este compresibil, o crestere a presiunii ducand la aparitia de scurgeri (pericol de incendiu) sau deformarea rezervorului. Volumul care ramane necompletat in mod normal cu combustibil ajuta la preluarea diferentelor de presiune ce apar firesc in rezervor.
- dannysebby
- *
- 7 mesaje
- din 26 Aug 2007
- Agila 2001
- Bucuresti
dannysebby
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salut Adrian
numele meu este Daniel si sunt posesorul unui opel Agila 1i de cateva luni de zile
astazi este pentru prima data cand am intrat pe acest forum si ma declar super multumit ca mi-am putut lamuri o multime de probleme tehnice sau asa -zis probleme
sunt de-a dreptul incantat ca v-am descoperit si in acest mod pot purta discutii cu voi pe pe aceasta tema
avand in vedere ca ai o experienta atat de bogata in domeniu si dupa cum am observat si din Bucuresti ca si mine as fi onorat daca am putea stabili o legatura telefonica pentru aputea discuta si in particular
sper sa ne auzim cat de curand
adresa mea de e-mail este sabyedanyel@yahoo.com
merci frumos si sa auzim de bine
daniel
numele meu este Daniel si sunt posesorul unui opel Agila 1i de cateva luni de zile
astazi este pentru prima data cand am intrat pe acest forum si ma declar super multumit ca mi-am putut lamuri o multime de probleme tehnice sau asa -zis probleme
sunt de-a dreptul incantat ca v-am descoperit si in acest mod pot purta discutii cu voi pe pe aceasta tema
avand in vedere ca ai o experienta atat de bogata in domeniu si dupa cum am observat si din Bucuresti ca si mine as fi onorat daca am putea stabili o legatura telefonica pentru aputea discuta si in particular
sper sa ne auzim cat de curand
adresa mea de e-mail este sabyedanyel@yahoo.com
merci frumos si sa auzim de bine
daniel
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Rezervorul nu se umple "ochi", trebuie sa aiba aer sus !
Cititi :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8739
De la ansamblul pompei pleaca un furtun pentru vapori benzina, daca se umple pina sus benzina ajunge la separator si il poate bloca.
Cititi :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8739
De la ansamblul pompei pleaca un furtun pentru vapori benzina, daca se umple pina sus benzina ajunge la separator si il poate bloca.
vyky
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
- SilQ
- **
- 132 mesaje
- din 05 Mar 2010
- Agila 2001
- Cluj
SilQ
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
Si la mine mai iese aer cand deschid busonul, dar spre deosebire de tine intotdeauna trebuie sa alimentez ca aerul care iese este mai putin decat benzina consumata.
Lasand gluma deoparte, am inteles ca nu ar fi prea bine, sa se face presiune in rezervor. La mine cateodata parca trage aer nu scoate. Sper sa nu fie un defect major.
Lasand gluma deoparte, am inteles ca nu ar fi prea bine, sa se face presiune in rezervor. La mine cateodata parca trage aer nu scoate. Sper sa nu fie un defect major.
- eul_liric
- **
- 109 mesaje
- din 18 Sep 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Cluj
eul_liric
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
- eul_liric
- **
- 109 mesaje
- din 18 Sep 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Cluj
eul_liric
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
Magnumutz
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2009
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Pentru cei nedumeriti tot nenea Cuciureanu ne scoate din impas:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8739
Cititi si vedeti poate va incadrati la ce s-a scris acolo.
Acuma, ca sa ma dau si eu mare, ce mai puteti face:
- cu motorul rece (dimineata la prima pornire), plecati si dupa ce motorul a ajuns la temperatura de regim, reveniti si lasati motorul sa mearga in relanti. Ridicati capota si scoateti furtunul de la intrarea electrovalvei (cel care vine de la canistra).
- obturati cu degetul stutul electrovalvei. Trebuie sa simtiti ca suge. In caz contrar electrovalva se da jos si se verifica, dupa cum a aratat Dan.
O electrovalva care nu "suge" cand motorul merge, avand bobina valida, sau scapa cand suflati in ea (foarte important asta), se schimba imediat. Recuperarea se poate incerca dar nu sunt sigur ca reuseste 100%.
Si acuma sa va spun ceva, tot de la mine, manifestarea de la busonul rezervorului are o posibila legatura si cu starea ansamblului pompa combustibil. Dupa verificarile si paraverificarile acestei electrovalve, canistrei, furtunelor, etc., nu am scapat de fenomen decat dupa ce am schimbat pompa de benzina. Nu am o explicatie logica inca, insa este o constatare practica palpabila. Cred ca o pompa obosita nu mai poate asigura cei 3,8 bar in sistem si de aici posibila manifestare. Ceea ce spun acum, este pentru cazul cand electrovalva si restul sunt absolut in regula si manifestarea de la busonul rezervorului exista in continuare. Scuze de interventie.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8739
Cititi si vedeti poate va incadrati la ce s-a scris acolo.
Acuma, ca sa ma dau si eu mare, ce mai puteti face:
- cu motorul rece (dimineata la prima pornire), plecati si dupa ce motorul a ajuns la temperatura de regim, reveniti si lasati motorul sa mearga in relanti. Ridicati capota si scoateti furtunul de la intrarea electrovalvei (cel care vine de la canistra).
- obturati cu degetul stutul electrovalvei. Trebuie sa simtiti ca suge. In caz contrar electrovalva se da jos si se verifica, dupa cum a aratat Dan.
O electrovalva care nu "suge" cand motorul merge, avand bobina valida, sau scapa cand suflati in ea (foarte important asta), se schimba imediat. Recuperarea se poate incerca dar nu sunt sigur ca reuseste 100%.
Si acuma sa va spun ceva, tot de la mine, manifestarea de la busonul rezervorului are o posibila legatura si cu starea ansamblului pompa combustibil. Dupa verificarile si paraverificarile acestei electrovalve, canistrei, furtunelor, etc., nu am scapat de fenomen decat dupa ce am schimbat pompa de benzina. Nu am o explicatie logica inca, insa este o constatare practica palpabila. Cred ca o pompa obosita nu mai poate asigura cei 3,8 bar in sistem si de aici posibila manifestare. Ceea ce spun acum, este pentru cazul cand electrovalva si restul sunt absolut in regula si manifestarea de la busonul rezervorului exista in continuare. Scuze de interventie.
VALI 78
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Ialomita
- Masina: Agila 2000 12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2011
- Mesaj Privat
salutare domnilor agilisti am si eu o problema la care as dori o pãrere ,am facut plinul acum cam o luna si dupã ce am plecat din peco am simtit un miros de benzina cand m-am uitat sub masina pe rezervor era prelinsa de undeva din partea de sus a rezervorului benzina de atunci nu a mai curs dar nici eu nu am mai facut plinul insa si acum daca ma aplec la roata spate stanga tot vine miros de benzina.ce credeti ca ar putea fi este posibil sa fie garnitura de la pompa sau altceva.multumesc si astept parerile voastre.
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Eu am pãțit-o azi. Deși am mașina pe motorinã (Z13DT Corsa C 2005), am umplut-o ochi. Când sã merg spre casierie, strigã toți la mine: ai rezervorul spart. Curgea dintr-o țevușcã de lângã rezervor. A curs vreo 2-3 litri și apoi s-a oprit. Dar m-a bãgat puțin în sperieți...
De-acum gata cu experimentele: când o lași sã meargã pânã la becul galben, intrã mizerie pe instalația de alimentare; când îi faci plinul, pocnește nu știu ce țeavã... Dar mãcar sunt sigur de ceva: 4,5 litri/100 km = consum mixt.
De-acum gata cu experimentele: când o lași sã meargã pânã la becul galben, intrã mizerie pe instalația de alimentare; când îi faci plinul, pocnește nu știu ce țeavã... Dar mãcar sunt sigur de ceva: 4,5 litri/100 km = consum mixt.
- iulianbarbu
- *
- 33 mesaje
- din 16 Feb 2013
- Agila 2005 Z13DT
- Arges
iulianbarbu
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2013
- Mesaj Privat