- peddro
- **
- 220 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Zafira 2002 Z16XE
- Iasi
peddro
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Indesate !
Am ridicat masina pe cric si doar le-am impanat.Apoi am batut si cu ciocanul sa se fixeze mai bine.
Am castigat cam 2 cm . Putintel insa e ceva.
Merg cu ea asa cam de 1 luna, timp in care am facut cam 1000 de km .De exemplu : Buzau via Padina un drum foarte accidentat.
Cred insa ca cea mai buna (dar si mai costisitoare ) solutie e este cea cu niste arcuri mai inalte si niste flanse de diesel (cum zicea cineva de pe forum).
Insa nimeni nu stie ce s-ar potrivi.
Poate niste arcuri de diesel ?
Am ridicat masina pe cric si doar le-am impanat.Apoi am batut si cu ciocanul sa se fixeze mai bine.
Am castigat cam 2 cm . Putintel insa e ceva.
Merg cu ea asa cam de 1 luna, timp in care am facut cam 1000 de km .De exemplu : Buzau via Padina un drum foarte accidentat.
Cred insa ca cea mai buna (dar si mai costisitoare ) solutie e este cea cu niste arcuri mai inalte si niste flanse de diesel (cum zicea cineva de pe forum).
Insa nimeni nu stie ce s-ar potrivi.
Poate niste arcuri de diesel ?
Seinfeld
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.9CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2008
- Mesaj Privat
Din Targ Vitan zici ca le-ai luat? Cam cat te-au costat?
2-3 cm e ceva sa stii eu nu as vrea mai mult de 4-5 cm.
Ma gandesc sa schimb suspensiile cu stock si vreau apoi sa strecor si cateva bobarnace din astea printre arcuri. Ma gandesc ca mai rigidizeaza unpic mai ales in curbe am inteles ca vectra c e mai barca asa.
Ai observat ceva schimbari dupa ce ai montat astea?
2-3 cm e ceva sa stii eu nu as vrea mai mult de 4-5 cm.
Ma gandesc sa schimb suspensiile cu stock si vreau apoi sa strecor si cateva bobarnace din astea printre arcuri. Ma gandesc ca mai rigidizeaza unpic mai ales in curbe am inteles ca vectra c e mai barca asa.
Ai observat ceva schimbari dupa ce ai montat astea?
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Seinfeld
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.9CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2008
- Mesaj Privat
ddf a scris:Da , din Vitan. Pret 25 lei pentru 4 bucati.In afara de faptul ca s-a inaltat nu am observat nimic rau : troncanituri de exemplu.
Nu ma refeream la nimic rau.
Ma gandesc acum cauciucurile respective anuleaza o mica parte din cursa arcului. Astfel este posibil ca in curbe sau in denivelari adanci sa stea unpic mai teapana. Pe de alta parte fiind vorba despre o portiune asa mica este posibil sa nu fie sesizabil.
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salutare!
De ceva timp mã tot gândesc la niste chestii care vãd cã pe aici, un coleg, a gãsit o soluție foarte simplã. Bravo lui.
Ce vreau eu este mai mult estetic. Pe scurt, pe fațã, distanța dintre cauciug (lãțimea lui 195) și cercul de la aripã, este de 8 cm. Pe spate aceeași distanțã scade la 3 cm, aratã ca și cum aș avea greutate tot timpul pe ea. De câteva zile am montat cauciugurile de varã (195/70/14, nu sunt în talon dar ...șșt ) fațã de 195/60/14 cele de iarnã și vã spun cã sunt extrem de mulțumit dar acele ”goluri” dintre anvelopã și aripã se vãd mai accentuat. Cu cele de iarnã, mai joase, simțeam orice denivelare, diferențele dintre asfalt și canalizãri aveam impresia cã îmi iese canalul prin bord... Acum nu mai simt aceste denivelãri ale asfaltului sau gropi, etc... Prin strãzile din Rm Vâlcea aceste cauciuguri se comportã foarte bine și m-am mai inãlțat cu ele cam 2,2- 2,5 cm. Imagini aici și
Aș mai vrea sã o înalț pt cã prin ianuarie (când în sfârșit ninsese calumea și la Vâlcea), am trecut peste niște porțiuni de zãpadã ceva mai aposã (știți voi care se adunã...) avea în jur de vreo 20-25 cm și mã enerva la culme când rãmâneam suspendat cu partea de spate.... fața trecea, spatele, nu... trebuia sã ma las puțin pe portbagaj, nici mãcar cu toatã greutatea (sã tasez zãpada) și mergeam mai departe. Nu a fost ceva grav sã rãmân înțepenit sau... era doar o plimbare. Șunt sigur cã cu cei 5 cm nu aș mai avea parte de așa ceva.
Așadar a reușit cineva sã ”salte” mașina de spate cu 5 cm? Dacã da cum. Înãlțãtoarelea acelea, dacã se pun 2 jos la arc și încã 2 sus (la o roatã) aș face cei 5 cm care aș avea nevoie ?
De ceva timp mã tot gândesc la niste chestii care vãd cã pe aici, un coleg, a gãsit o soluție foarte simplã. Bravo lui.
Ce vreau eu este mai mult estetic. Pe scurt, pe fațã, distanța dintre cauciug (lãțimea lui 195) și cercul de la aripã, este de 8 cm. Pe spate aceeași distanțã scade la 3 cm, aratã ca și cum aș avea greutate tot timpul pe ea. De câteva zile am montat cauciugurile de varã (195/70/14, nu sunt în talon dar ...șșt ) fațã de 195/60/14 cele de iarnã și vã spun cã sunt extrem de mulțumit dar acele ”goluri” dintre anvelopã și aripã se vãd mai accentuat. Cu cele de iarnã, mai joase, simțeam orice denivelare, diferențele dintre asfalt și canalizãri aveam impresia cã îmi iese canalul prin bord... Acum nu mai simt aceste denivelãri ale asfaltului sau gropi, etc... Prin strãzile din Rm Vâlcea aceste cauciuguri se comportã foarte bine și m-am mai inãlțat cu ele cam 2,2- 2,5 cm. Imagini aici și
Aș mai vrea sã o înalț pt cã prin ianuarie (când în sfârșit ninsese calumea și la Vâlcea), am trecut peste niște porțiuni de zãpadã ceva mai aposã (știți voi care se adunã...) avea în jur de vreo 20-25 cm și mã enerva la culme când rãmâneam suspendat cu partea de spate.... fața trecea, spatele, nu... trebuia sã ma las puțin pe portbagaj, nici mãcar cu toatã greutatea (sã tasez zãpada) și mergeam mai departe. Nu a fost ceva grav sã rãmân înțepenit sau... era doar o plimbare. Șunt sigur cã cu cei 5 cm nu aș mai avea parte de așa ceva.
Așadar a reușit cineva sã ”salte” mașina de spate cu 5 cm? Dacã da cum. Înãlțãtoarelea acelea, dacã se pun 2 jos la arc și încã 2 sus (la o roatã) aș face cei 5 cm care aș avea nevoie ?
- BV19MAX
- ****
- 2,557 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,557
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- mariusapostol87
- ***
- 953 mesaje
- din 02 Nov 2010
- Astra 2002 y20dth
- Bucuresti
mariusapostol87
- Mesaje scrise: 953
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2010
- Mesaj Privat
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
Arcuri noi Sachs 900 de lei, TRW 820 lei pâna la no name 200 lei. Asta doar partea materialã. Montat ”prostii” din CAUCIUC de ridicat garda, tot la ambele roți vreo 50 de lei pe care le pot monta singur (consider avantaj maxim).
Care ar fi soluția simplã, utilã și ieftinã?
La Vectra B a reușit cineva sã ridice spatele mașinii vreodatã (indiferent de scop) cu acele înãlțãtoare vreo 5 cm?
Care ar fi soluția simplã, utilã și ieftinã?
La Vectra B a reușit cineva sã ridice spatele mașinii vreodatã (indiferent de scop) cu acele înãlțãtoare vreo 5 cm?
- cipri_astra
- *
- 31 mesaje
- din 25 Mai 2014
- Astra
- Timis
cipri_astra
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Timis
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2014
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- claudiu-cld
- *******
- 6,514 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,514
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,568 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,568
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
Cum sã nu ridici garda.... noi avem drumuri de suspensie sport? poate peste xxjde ani....... Am trecut de la 195/55/14 la 195/70/14....Estetic e nașpa, tehnic și ”portofelic” se simte minunat.... Mai am un Z3 (11 cm garda) care nu ies cu el decât sã încãlzesc/dezmorțesc ( o datã la cine știe cât) pe o stradã care permite și cel mai mult în afarã Italia, Austria..... acolo merg liniștit cu cei 11 cm de gardã...
- raducatalin1
- *
- 40 mesaje
- din 13 Jul 2012
- Astra 2010 A16XER
- Arges
raducatalin1
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2012
- Mesaj Privat
Daniel93
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2012
- Mesaj Privat
Ma deranjeaza si pe mine garda... Spre deosebire de ceilalti, eu am cumparat-o 'capra', cu fundul in sus, si ma enerveaza la culme.
Azi la vulcanizare am avut ocazia sa 'inspectez' arcul, banuiesc ca acel cauciuc cat un ceaun, e inaltator.
Stie cineva cum scap de el? Il scot, iar arcul se aseaza direct pe punte, sau trebuie inlocuit cu alt tampon de cauciuc?
Cat despre inaltarea de pe fata, de care intrebau (acum multi ani ) colegii: eu am montat la cateva Golfuri inaltatoare pe fata, vin in capul telescopului, undeva intre rulment si bucsa, nu mai retin exact. Oricum, la telescop, nu la arc.
Azi la vulcanizare am avut ocazia sa 'inspectez' arcul, banuiesc ca acel cauciuc cat un ceaun, e inaltator.
Stie cineva cum scap de el? Il scot, iar arcul se aseaza direct pe punte, sau trebuie inlocuit cu alt tampon de cauciuc?
Cat despre inaltarea de pe fata, de care intrebau (acum multi ani ) colegii: eu am montat la cateva Golfuri inaltatoare pe fata, vin in capul telescopului, undeva intre rulment si bucsa, nu mai retin exact. Oricum, la telescop, nu la arc.
- tase
- ****
- 1,966 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,966
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Ala e un adaos de proasta calitate ..scoate cauciucul acela ..dar iti trebuie un manson care se aseaza pe punte ...are cam 6-10mm si are o forma de ,,caciulita,, care se fixeaza pe umflatura de pe punte...dupa ce dai jos aia ai sa vezi cum arata....de fapt seamana mai mult ca o palarie care are cam 10cm diametru si o umflatura pe mijloc!
- mariusfred
- *
- 2 mesaje
- din 24 Jan 2016
- Astra 2001
- Constanta
mariusfred
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2016
- Mesaj Privat