Salutare!
De ceva timp mã tot gândesc la niste chestii care vãd cã pe aici, un coleg, a gãsit o soluție foarte simplã. Bravo lui.
Ce vreau eu este mai mult estetic. Pe scurt, pe fațã, distanța dintre cauciug (lãțimea lui 195) și cercul de la aripã, este de 8 cm. Pe spate aceeași distanțã scade la 3 cm, aratã ca și cum aș avea greutate tot timpul pe ea. De câteva zile am montat cauciugurile de varã (195/70/14, nu sunt în talon dar ...șșt 😃 ) fațã de 195/60/14 cele de iarnã și vã spun cã sunt extrem de mulțumit dar acele ”goluri” dintre anvelopã și aripã se vãd mai accentuat. Cu cele de iarnã, mai joase, simțeam orice denivelare, diferențele dintre asfalt și canalizãri aveam impresia cã îmi iese canalul prin bord... Acum nu mai simt aceste denivelãri ale asfaltului sau gropi, etc... Prin strãzile din Rm Vâlcea aceste cauciuguri se comportã foarte bine și m-am mai inãlțat cu ele cam 2,2- 2,5 cm. Imagini aici
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
și
Aș mai vrea sã o înalț pt cã prin ianuarie (când în sfârșit ninsese calumea și la Vâlcea), am trecut peste niște porțiuni de zãpadã ceva mai aposã (știți voi care se adunã...) avea în jur de vreo 20-25 cm și mã enerva la culme când rãmâneam suspendat cu partea de spate.... fața trecea, spatele, nu... trebuia sã ma las puțin pe portbagaj, nici mãcar cu toatã greutatea (sã tasez zãpada) și mergeam mai departe. Nu a fost ceva grav sã rãmân înțepenit sau... era doar o plimbare. Șunt sigur cã cu cei 5 cm nu aș mai avea parte de așa ceva.
Așadar a reușit cineva sã ”salte” mașina de spate cu 5 cm? Dacã da cum. Înãlțãtoarelea acelea, dacã se pun 2 jos la arc și încã 2 sus (la o roatã) aș face cei 5 cm care aș avea nevoie ?