- luminita_its
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Jul 2008
- Astra 2005
- Bucuresti
luminita_its
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
Buna tuturor
Am un Astra H din 2005, 1.7 cdti cu care nu am avut probleme pana acum. Vineri seara cand ma intorceam de la munca a murit in drum (noroc ca eram aproape de casa), erau vreo minus 15 grade. Simptomele au fost cronologic urmatoarele: dupa ce am mers vreo 25 km absolut normal s-a oprit caldura din interior. La 1 minut au inceput sa se blocheze rotile , efectiv nu puteam sa trag de volan, a fost o chestie repetativa , se blocau isi dadeau drumul, iar se blocau (problema aparea cand trebuia sa schimb directia de mers). Au inceput sa se aprinda martorii pe bord, mai intai ABS-ul, apoi becul acela galben ca o pompa. Toate astea au inceput de la 1 km de parcare. Cand am ajuns cu greu in parcare nu mai puteam sa trag deloc de volan , asa ca m-am gandit sa opresc putin motorul, si sa o las cateva minute, poate isi revine. Ei bine, nu a mai pornit , se auzea un clic clic cand puneam contactul , luminile mergeau , dar nu pornea . la vreo 2 minute a pornit, dar aveam volanul blocat . au venit niste vecini si am impins-o pana la urma in parcare. a mai pornit odata motorul apoi a murit de tot. Moarta e si acum. Este adevarat ca aveam destul de putina motorina in rezervor, adica tocmai se aprinsese becul, insa pe computer imi indica ca mai merg inca vreo 80 km cu cat am .
Ieri i-am pus vreo 20 L motorina + aditiv anti inghet - nu a contat. Nici nu stiu cum sa o duc la service, ca in parcarea blocului nu incape nici o platforma, o sa incerc sa o tractez cu alta masina, numai sa mearga rotile
Ce credeti ca ar putea fi ? A mai patit cineva asa ceva? Ulei are , Antigel are ...
Am un Astra H din 2005, 1.7 cdti cu care nu am avut probleme pana acum. Vineri seara cand ma intorceam de la munca a murit in drum (noroc ca eram aproape de casa), erau vreo minus 15 grade. Simptomele au fost cronologic urmatoarele: dupa ce am mers vreo 25 km absolut normal s-a oprit caldura din interior. La 1 minut au inceput sa se blocheze rotile , efectiv nu puteam sa trag de volan, a fost o chestie repetativa , se blocau isi dadeau drumul, iar se blocau (problema aparea cand trebuia sa schimb directia de mers). Au inceput sa se aprinda martorii pe bord, mai intai ABS-ul, apoi becul acela galben ca o pompa. Toate astea au inceput de la 1 km de parcare. Cand am ajuns cu greu in parcare nu mai puteam sa trag deloc de volan , asa ca m-am gandit sa opresc putin motorul, si sa o las cateva minute, poate isi revine. Ei bine, nu a mai pornit , se auzea un clic clic cand puneam contactul , luminile mergeau , dar nu pornea . la vreo 2 minute a pornit, dar aveam volanul blocat . au venit niste vecini si am impins-o pana la urma in parcare. a mai pornit odata motorul apoi a murit de tot. Moarta e si acum. Este adevarat ca aveam destul de putina motorina in rezervor, adica tocmai se aprinsese becul, insa pe computer imi indica ca mai merg inca vreo 80 km cu cat am .
Ieri i-am pus vreo 20 L motorina + aditiv anti inghet - nu a contat. Nici nu stiu cum sa o duc la service, ca in parcarea blocului nu incape nici o platforma, o sa incerc sa o tractez cu alta masina, numai sa mearga rotile
Ce credeti ca ar putea fi ? A mai patit cineva asa ceva? Ulei are , Antigel are ...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- luminita_its
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Jul 2008
- Astra 2005
- Bucuresti
luminita_its
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,984 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,984
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
luminita_its a scris:pai si daca incarc bateria o sa porneasca ?
ce e aia cheie mecanica? eu nu am in usi butuc normal de cheie ,
ce e aia cheie mecanica? eu nu am in usi butuc normal de cheie ,
"Butuc normal de cheie" este la uºa de la ºofer. Inchizi maºina din telecomandã, iar când deschizi-deoarece bateria este decuplatã-bagi cheia propriuzisã ( mecanicã ) in butuc ºi deschizi uºa de la ºofer. Numai bine.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Porneste sigur. La usa sofer ai butuc normal (numai acolo) si exact pentru aceste cazuri este pus. Da fuga si deschide masina cu cheia (aia de o bagi in contact) restul este evident inchis, scoti borna sau bateria si inchizi masina.
Daca ai diode sau regulator defect iti papa bateria de tot !
LE
Iei un patent sau o cheie de 10, ai plecat ?!
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Lun 25 Jan, 2010 9:41 am
Daca ai diode sau regulator defect iti papa bateria de tot !
LE
Iei un patent sau o cheie de 10, ai plecat ?!
Ultima modificare făcută de dancuciureanu la Lun 25 Jan, 2010 9:41 am
- luminita_its
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Jul 2008
- Astra 2005
- Bucuresti
luminita_its
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
- luminita_its
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Jul 2008
- Astra 2005
- Bucuresti
luminita_its
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
revin cu update:
am dus masina la radacini, mi-au confirmat ca e alternatorul, au cerut 45 milioane pe el, am dus-o pe platforma la niste baieti buni pe mosilor, care mi-au schimbat puntea de diode, releul si nu mai stiu ce , toate bune si frumoase. au zis sa am grija cu bateria , sa ii las timp sa se incarce. A mers 2 zile masina (mers cu ea la serviciu), sambata nu am miscat-o, duminica dimineata nu a mai pornit. Am cumparat un robot de pornire (convinsa ca e bateria), m-am chinuit cam o ora, si am pornit-o.
am mers fara probleme vreo 2 zile, a pornit la cheie si .. a murit din nou in drum. De data asta bateria mergea, facea acel tacanit cand dadeam cheie, dar nu pornea motorul. Am zis ca o fi tot bateria, i-am pus robotul si am pornit-o cam dupa o ora si am dus-o la cei de la care am cumparat bateria sa o verifice. Ei bine, bateria era full incarcata si nu avea nici o problema. DIn acel moment nu am mai reusit sa o pornesc sub nici o forma, am chemat platforma si am dus-o la Gold&Platin, ca erau cei mai aproape. Dupa vreo saptamana mi-au zis ca nu da nici o eroare pe tester, si ca banuiesc ca e vorba de "common rail - puntea comuna" , care costa si aia vreo 40 milioane.
Acum au comandat piesa si atunci cand o sa o aiba o pun sa vada daca porneste masina.
Ati mai auzit asa ceva ? este posibil sa fie aia ? Daca nu apare pe tester nimic ce or sa faca ? o verifica la nimereala?
am dus masina la radacini, mi-au confirmat ca e alternatorul, au cerut 45 milioane pe el, am dus-o pe platforma la niste baieti buni pe mosilor, care mi-au schimbat puntea de diode, releul si nu mai stiu ce , toate bune si frumoase. au zis sa am grija cu bateria , sa ii las timp sa se incarce. A mers 2 zile masina (mers cu ea la serviciu), sambata nu am miscat-o, duminica dimineata nu a mai pornit. Am cumparat un robot de pornire (convinsa ca e bateria), m-am chinuit cam o ora, si am pornit-o.
am mers fara probleme vreo 2 zile, a pornit la cheie si .. a murit din nou in drum. De data asta bateria mergea, facea acel tacanit cand dadeam cheie, dar nu pornea motorul. Am zis ca o fi tot bateria, i-am pus robotul si am pornit-o cam dupa o ora si am dus-o la cei de la care am cumparat bateria sa o verifice. Ei bine, bateria era full incarcata si nu avea nici o problema. DIn acel moment nu am mai reusit sa o pornesc sub nici o forma, am chemat platforma si am dus-o la Gold&Platin, ca erau cei mai aproape. Dupa vreo saptamana mi-au zis ca nu da nici o eroare pe tester, si ca banuiesc ca e vorba de "common rail - puntea comuna" , care costa si aia vreo 40 milioane.
Acum au comandat piesa si atunci cand o sa o aiba o pun sa vada daca porneste masina.
Ati mai auzit asa ceva ? este posibil sa fie aia ? Daca nu apare pe tester nimic ce or sa faca ? o verifica la nimereala?
- lupul1969
- ***
- 571 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 Z17DTH
- Iasi
lupul1969
- Mesaje scrise: 571
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- luminita_its
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Jul 2008
- Astra 2005
- Bucuresti
luminita_its
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
- bx3m
- ***
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- DJINN
- **
- 399 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
DJINN
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
- luminita_its
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Jul 2008
- Astra 2005
- Bucuresti
luminita_its
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
hm, la asta nu m-am gandit. Eu i-am facut o remapare acum vreo 3 ani parca, acel upgrade de soft care i-a modificat parametrii .. in fine, la EDS am facut-o
Sa fie de la asta ? a mers 3 ani fara probleme... Am mai auzit de probleme de genul asta cauzate de f multa mizerie acumulata in rezervor, chiar cel de pe platforma povestea ca are un amic cu un Astra, pe care l-a dus cu masina 3 zile la o gramada de service-uri (incl reprezentante) care nu ii dadeau de cap, si de fapt avea "noroi " in rezervor.
Sotul meu zice ca a mai auzit de probleme la common rail care de fapt pot fi provocate de o supapa si ca s-ar putea inlocui numai supapa.
Sincer, mi-e teama sa nu .. isi bata joc de banii mei cei de la service
De-aia voiam sa stiu daca a mai patit cineva ceva similar
Sa fie de la asta ? a mers 3 ani fara probleme... Am mai auzit de probleme de genul asta cauzate de f multa mizerie acumulata in rezervor, chiar cel de pe platforma povestea ca are un amic cu un Astra, pe care l-a dus cu masina 3 zile la o gramada de service-uri (incl reprezentante) care nu ii dadeau de cap, si de fapt avea "noroi " in rezervor.
Sotul meu zice ca a mai auzit de probleme la common rail care de fapt pot fi provocate de o supapa si ca s-ar putea inlocui numai supapa.
Sincer, mi-e teama sa nu .. isi bata joc de banii mei cei de la service
De-aia voiam sa stiu daca a mai patit cineva ceva similar
- bx3m
- ***
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
Si atunci ... daca remaparea a fost facuta la EDS ... de ce nu vorbesti chiar cu Maiandrei ? As putea sa bag mana in foc , ca ar putea sa te ajute mai bine decat 10 dealeri Opel la un loc
Bineinteles ca aia de la service nu vor decat sa faca vanzare, iar daca in timpul asta iti repara si masina bine, daca nu, incercam cu altceva, nu sunt rare cazurile cand omul isi cumpara ceva la masina si nu de acolo e buba, dar zii sincer, cum o sa reactionezi cand aia iti vand tie common-rail de 4000 de lei si masina tot nu porneste ? Crede-ma, in ziua de azi, meseriasii adevarati nu ii mai gasesti in serviceuri "autorizate" Multa bafta si te rog, macar sa nu arunci 4000 de lei, vorbeste cu Maiandrei
Bineinteles ca aia de la service nu vor decat sa faca vanzare, iar daca in timpul asta iti repara si masina bine, daca nu, incercam cu altceva, nu sunt rare cazurile cand omul isi cumpara ceva la masina si nu de acolo e buba, dar zii sincer, cum o sa reactionezi cand aia iti vand tie common-rail de 4000 de lei si masina tot nu porneste ? Crede-ma, in ziua de azi, meseriasii adevarati nu ii mai gasesti in serviceuri "autorizate" Multa bafta si te rog, macar sa nu arunci 4000 de lei, vorbeste cu Maiandrei
- luminita_its
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Jul 2008
- Astra 2005
- Bucuresti
luminita_its
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- luminita_its
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Jul 2008
- Astra 2005
- Bucuresti
luminita_its
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- luminita_its
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Jul 2008
- Astra 2005
- Bucuresti
luminita_its
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
nu am rezolvat nimic inca, mi-am trimis barbatu' peste cei de la service sa mai afle ceva. Inca nu le-a venit piesa (ei au zis initial ca banuiesc ca aia e stricata, si nu au cum sa verifice, deci tre sa comande piesa ca sa poata sa o testeze) deci nu am inca nici o confirmare a defectului .. care este . Practic nici acum nu stiu ce are masina. Bineinteles ca au inceput sa faca presiuni de genul - daca am comandat-o o luati nu ? Multumita voua .. a putut sa fie ferm si sa le zica NU, mai ales ca stie ca se poate si repara - nu trebuie neaparat inlocuita. Sunt inca in asteptare. Ieri au promis ca ma suna azi (nu am primit nici un telefon). Va tin la curent
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- luminita_its
- OP
- 18 mesaje
- din 15 Jul 2008
- Astra 2005
- Bucuresti
luminita_its
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat