Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua ! Posed un opel astra G din 2002 , motor 1.7 dti, remapat la 100cp si problema mea este urmatoarea : am curatat acum 2 luni galeria de admisie impreuna cu egr-ul si masina mergea struna , nu scotea fum deloc.Toate bune si frumoase , cand treceam de 130 km/h mi se aprindea martorul cu cheita in bord si intra pe regim de avarie , adica era puturoasa . Am intrebat un meserias si mi-a spus despre acest furtun de vacuum >>click<< care intradevar era scos; l-am pus la loc , am facut un test si nu-mi placea cum mergea, cand era pe la 1400-1500 de rotatii nu tragea deloc,si atunci scotea mult fum negru... cand trecea de acel prag cu greu , pe la 2000 de ture nu tragea cum ar trebui , ar fi avut cam in jur de 80 de cai si nu-mi placea ... dupa cateva zile , pornesc masina si dau sa merg la drum, masina parca avea 60 de cp,turbina nu intra deloc si mergea ca un melc,cand am scos furtunasul de vacuum,fara sa opresc motorul , si-a revenit si mergea super.Acum trebuie sa merg cu el scos ca inafara de fum negru si cai putini nu vad nici un avantaj. Stiti ce ar putea fi de vina ? Are vreo legatura cu debitmetrul de aer ? Mi-ati putea explica ce rol are acest furtum de vacuum? Va multumesc .


Alte poze cu acel furtun : >>pic1<< >>pic2<<
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca valva ce deschide vacumul spre valva ce comanda turbosuflanta este blocata pe deschis , adica , turbosuflanta nu face presiunea de aer necesara la valorile cerute de motorul tau , mergi la o diagnoza pentri o corecta evaluare .
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
prezinta vreun risc de defectiune a vreunei piese daca circul cu furtunul de vacuum scos? inafara faptului ca consumul e un pic mai marisor si ca nu pot merge mai mult de 130 km/h , masina merge parfum,nu scoate fum, am demaraj si trage bine cand e subturat ....
  • adrian.petrea

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ce legatura are turbosuflanta daca problema e sub 2000 de ture cand inca ea nu e pornita?
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Mentionez ca filtrul de aer l-am schimbat,tubulatura a fost verificata , deci totul e in regula.Am mers 300 km fara acel furtun , mergea impecabil masina , iar acum l-am pus la loc . Tot asa se comporta dar scoate fum mai putin.Deci ce explicatie mi-ati putea da? si inca o intrebare... cand tin piciorul pe acceleratie constant,ajunge usor pana in 2200 de turatii dupa care parca se opreste si creste mai treptat,si trebuie sa apas mai tare pedala de acceleratie,asa e la motorul asta 1.7 dti ?
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
spune-ne ce cod de eroare ai stocat in memoria calculatorului ... alta idee este ca poate a picat EGR-u
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Este un singur cod care a aparut din senin 0370 , si martorul sta aprins doar cand pun contactul,in timpul mersului nu apare nimic ...
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...p;highlight=p0370

cod 0370 - calculatorul de injectie ... care e pe duca ...
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nu are cum sa fie calc de injectie,abia l-am schimbat cu unul SH facut de un meserias pentru ca mi s-a oprit masina din mers si nu mai vroia sa porneasca (8 mil m-a costat toata treaba).
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
E cam ciudat ce se intampla cu masina ta . Practic tu in momentul de fata nu ai vacum deloc pt ca acel furtun vine de la pompa de vacum si deci la tine nu mai merge nici EGR , si nici nu-ti mai elibereaza presiunea prea mare realizata de turbina . Si referitor la calculatorul de injectie se putea repare si cu bani mai putini ( sunt multe discutii pe tema lui ) si daca e sh de ce nu ar avea voie sa se duca celebrele lipituri reci si la acesta ?
Apropo : nu se aude cum trege aer cand ai furtunul scos ?
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
nu se aude nimic , motorul merge foarte bine ... si pe acel furtun este vacuum,am pus degetul pe el si suge ...
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Daca vrei sa discutam pot vorbi cu tine pe mesenger ca sa nu facem chat pe forum id-ul meu e acelasi
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Scotand furtunul de vacuum practic ai anulat wastegate-ul de la turbina care acum este tot timpul inchis. Daca il bagi la loc si zici ca merge prost cred ca e din cauza lipsei de presiune turbo pentru ca wastegate-ul se deschide, de unde pot trage concluzia ca electrovalva care comanda wastegate-ul se afla tot timpul sub tensiune (sau nu, nu stiu exact cum functioneaza electrovalva). Electrovalva este comandata de ECU... Posibil ca e defecta electrovalva sau ECU. Oricum e ciudat, n-am mai auzit de manifestarea asta.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Posibil si ca valva sa fie defecta mecanic , sa fie blocata pe deschis , vacum permanent pe wastegate rezulta presiune fff mica data de turbosuflanta de aici si fum mult .
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am revenit , ce-i drept cam tarziu dar nu am vrut sa va las balta . Principalul vinovat se pare ca ar fi catalizatorul fiind infundat,turbina nu are nimic , la fel wastegate-ul si valva de vacuum sunt in regula. Problema este de la EGR,catalizatorul fiind infundat, gazele recirculate erau in cantitate mai mare si inlocuiau cantitatea de aer necesara. Solutia era sa schimb catalizatorul , sa-l inlocuiesc cu o sita(fiind nelegal si nu ies gazele la rar dup-aia) sau sa infund vacuumul doar pe egr, si exact asta am facut , am lasat vacuum pe wastegate si cel de pe egr l-am infundat. Masina merge ceas , fara fum , si pot atinge si viteze de peste 130 (am atins chiar 170 de proba) fara erori,fara alte probleme...Cei care patesc la fel si nu au bani de investit(cum sunt eu) ar putea recurge la asa ceva fara sa intervina alte probleme ...Multa sanatate
  • mario&bandit

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1999 x 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
cu egr deschis pe recircularea gazelor , o sa observi o scadere de putere la accelerari , la demaraj ...aerul inpins de turbo ...nu intra tot in cilindrii si se pierde direct in evacuare .....de aici si fumul negru ....nu intra o cantitate buna de aer in cilindrii ......
  • pilon

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2010

  • Mesaj Privat
la mine se intampla asta dupa ce treceam de 120km, am inlocuit ebimetru de aer si acum totul este ok
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
eu am pus si debitmetru nou bosch de la cineva pt proba si tot la fel mergea masina , nu era mare diferenta ... eu acum merg cu furtunul de egr pus si nu-mi face chiar asa multe figuri , doar ca scoate putin fum negru ... dar am avantaj ca masina se incalzeste mai repede fiind acum iarna , si consumul e un pic mai mic ... si parca trage mai bine cand trece de 2000 ori am eu impresia Confused
  • stancalia

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
care este furtunul de vacum pentru EGR?sal blochez si eu si daca vreti sami aratati pri niste imagini care este catalizatoru am avut probleme cu garnitura de chiloasa si mia aruncat multa apa pe evacuare este posibil sa se infunde catalizatoru? am opel astra g 17 CDTI Z17DTL 80 cp din 2004
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR