- LEO B-L-A.
- OP
- 80 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Calarasi
LEO B-L-A.
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut
Am si eu o mica problema cu motorasele de reglat farurile.
Intr-o seara m-am trezit ca faza scurta batea prea jos si am vrut se le reglez cu toate ca nu prea obisnuiesc sa umblu la ele
pentru ca bat destul de bine si am observat ca nu se mai miscau nici jos nici sus.
Am verificat siguranta si pare sa fie buna,am scos si motorasele din far sa vad daca actioneaza in vreun fel
dar par moarte.
Am desfacut un motoras i-am dat cu sprai de contacte dar e mort.
Ce sa mai verific ?
Am un vectra c 2005 1.9 cdti
Am si eu o mica problema cu motorasele de reglat farurile.
Intr-o seara m-am trezit ca faza scurta batea prea jos si am vrut se le reglez cu toate ca nu prea obisnuiesc sa umblu la ele
pentru ca bat destul de bine si am observat ca nu se mai miscau nici jos nici sus.
Am verificat siguranta si pare sa fie buna,am scos si motorasele din far sa vad daca actioneaza in vreun fel
dar par moarte.
Am desfacut un motoras i-am dat cu sprai de contacte dar e mort.
Ce sa mai verific ?
Am un vectra c 2005 1.9 cdti
- LEO B-L-A.
- OP
- 80 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Calarasi
LEO B-L-A.
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
- John D.
- **
- 147 mesaje
- din 26 Jul 2008
- Vectra 1997 X20DTL
- Constanta
John D.
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2008
- Mesaj Privat
Si eu am probleme, dar numai cu unul dintre motorase si nu cred ca e posibil sa iti "moara" amandoua deodata. Cred ca de vina este instalatia electrica, verifica-i continuitatea de la comutator la motoras cu un multimetru. O solutie la care m-am mai gandit (dar care o sa o pun in practica dupa ce trec zapezile astea) este sa trag fir de la baterie si sa pun direct 12V pe motoras sa vad daca misca sau nu. Numai bine!
geodani70
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2010
- Mesaj Privat
John D. a scris:Si eu am probleme, dar numai cu unul dintre motorase si nu cred ca e posibil sa iti "moara" amandoua deodata. Cred ca de vina este instalatia electrica, verifica-i continuitatea de la comutator la motoras cu un multimetru. O solutie la care m-am mai gandit (dar care o sa o pun in practica dupa ce trec zapezile astea) este sa trag fir de la baterie si sa pun direct 12V pe motoras sa vad daca misca sau nu. Numai bine!
poi nu e neaparat nevoie sa tragi fir poti masura daca ai tensiune si masa direct in mufa motorasului
- John D.
- **
- 147 mesaje
- din 26 Jul 2008
- Vectra 1997 X20DTL
- Constanta
John D.
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2008
- Mesaj Privat
geodani70
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2010
- Mesaj Privat
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
- LEO B-L-A.
- OP
- 80 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Calarasi
LEO B-L-A.
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
motorasele se scot foarte usor din far asta daca te pricepi putin si de bagat la loc la fel si cred ca o sa le scot din nou sa le verific.
am vrut se le pun la baterie sau la bricheta sa le verific dar nu am stiut care este + si care este - .
motorasul are 3 pini si mufa care intra in el la fel
se mai poate decapsula si in interior sunt 2 rotite si un motoras
Mai bine le iau in buzunar si dau o fuga la un electrician sa le verifice
Am verificat siguranta 19 din panoul de sigurante de la motor este bine adica aia este siguranta care trebuie verificata sau mai are vreuna ?
am vrut se le pun la baterie sau la bricheta sa le verific dar nu am stiut care este + si care este - .
motorasul are 3 pini si mufa care intra in el la fel
se mai poate decapsula si in interior sunt 2 rotite si un motoras
Mai bine le iau in buzunar si dau o fuga la un electrician sa le verifice
Am verificat siguranta 19 din panoul de sigurante de la motor este bine adica aia este siguranta care trebuie verificata sau mai are vreuna ?
- LEO B-L-A.
- OP
- 80 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Calarasi
LEO B-L-A.
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
azi am verificat motorasele pe baterie si merg
am verificat si daca vine curant la ele si mi-a dat asa :
mufa care intra in motoras are 3 fire
1-maro
2-rosu
3-negru
maro cu negru = 14,2 v
rosu cu negru =12,9 / 13 v
am desfacut si unitatea de control si i-am dat cu spray de contacte la mufa dar nimic
Nu merge ce sa mai fie ?
am verificat si daca vine curant la ele si mi-a dat asa :
mufa care intra in motoras are 3 fire
1-maro
2-rosu
3-negru
maro cu negru = 14,2 v
rosu cu negru =12,9 / 13 v
am desfacut si unitatea de control si i-am dat cu spray de contacte la mufa dar nimic
Nu merge ce sa mai fie ?
- John D.
- **
- 147 mesaje
- din 26 Jul 2008
- Vectra 1997 X20DTL
- Constanta
John D.
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2008
- Mesaj Privat
bimmer54
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
- LEO B-L-A.
- OP
- 80 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Calarasi
LEO B-L-A.
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
bimmer54
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
bimmer54
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
- LEO B-L-A.
- OP
- 80 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Calarasi
LEO B-L-A.
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
- 69MED
- **
- 113 mesaje
- din 17 Apr 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Siret
69MED
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Siret
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2006
- Mesaj Privat
LEO B-L-A. a scris:azi am verificat motorasele pe baterie si merg
am verificat si daca vine curant la ele si mi-a dat asa :
mufa care intra in motoras are 3 fire
1-maro
2-rosu
3-negru
maro cu negru = 14,2 v
rosu cu negru =12,9 / 13 v
am desfacut si unitatea de control si i-am dat cu spray de contacte la mufa dar nimic
Nu merge ce sa mai fie ?
am verificat si daca vine curant la ele si mi-a dat asa :
mufa care intra in motoras are 3 fire
1-maro
2-rosu
3-negru
maro cu negru = 14,2 v
rosu cu negru =12,9 / 13 v
am desfacut si unitatea de control si i-am dat cu spray de contacte la mufa dar nimic
Nu merge ce sa mai fie ?
De ceva timp am si eu aceiasi problema la ambele faruri
Am verificat sigurantele .
Am demontat motorasele , nu am stiut cum sa le alimentez , le-am decapsulat am gasit motorasele si le-am alimentat si functioneaza .
La mine firele de la mufa sunt
-maro
-maro cu galeben
-galben
Intrebare .
Cum ai desfacut blocul de comanda al luminilor ?
Vreau sa verific ce a scris @bimmer54
. a scris:Verifica comanda motoraselor - continuitatea: firul rosu de la motoras cu pinul 10 din mufa blocului de lumini maro/galben.
Daca am mai patit cineva asa ceva , rog sugestii
Daca am mai patit cineva asa ceva , rog sugestii
Sandrino
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
O problema asemanatoare am avuto si eu dar sa rezolvar relativ simplu si anume:motorasul are un fel de rotita dintata iar inauntrul farului e un fel de parghie pe care lucreaza rotita dintata totul tine de sincronizarea celor 2 si de pozitionarea motorasului la far;are anumite pozitii ceva de genul introduci roata dintata in far iar pe urma rotesti in sensul acelor de ceasornic motorasul
- LEO B-L-A.
- OP
- 80 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Calarasi
LEO B-L-A.
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut
Nici nu mai stiu cum am desfacut de draci am zis ca-l sparg.
Se desface grila aceea argintie sau mahon cum oi avea-o tu , tragi de ea de la stanga ca iese si sub ea are 2 surubele la care trebuie sa ai inbusi torx
sa le desfaci si cam atat. Sper sa te descurci si sa nu fi omis eu ceva.
Apoi urmeaza decapsularea la care ai de munca este ca la motorase te descurci tu.
Nici nu mai stiu cum am desfacut de draci am zis ca-l sparg.
Se desface grila aceea argintie sau mahon cum oi avea-o tu , tragi de ea de la stanga ca iese si sub ea are 2 surubele la care trebuie sa ai inbusi torx
sa le desfaci si cam atat. Sper sa te descurci si sa nu fi omis eu ceva.
Apoi urmeaza decapsularea la care ai de munca este ca la motorase te descurci tu.
- 69MED
- **
- 113 mesaje
- din 17 Apr 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Siret
69MED
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Siret
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2006
- Mesaj Privat
- LEO B-L-A.
- OP
- 80 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Calarasi
LEO B-L-A.
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat