Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • coldbreath11

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1998 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
victorniculescu a scris: ... daca scoate fum albastru la fiecare pornire e clar ca iti consuma ulei pe la ghiduri si semeringuri la supape, ori una din ele ori amandoua, cred ca mai mult ca sigur semeringurile ar trebui schimbate ...


NU scoate fum la fiecare pornire. din 10 porniri scoate odata.
Iti multumesc pentru informatiile acordate. Mi-am facut o idee cat de cat despre cum sta treaba cu motorul asta.
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Victorniculescu, multumesc pentru ajutor. Imi cer scuze de exprimarea cam ambigua. Oboseala dupa garda. Sad Eu intrebam daca esapamentul curat e un semn sigur ca masina nu pierde uleiul arzandu-l. Stiu ca undeva trebuie sa fii pierdut acel ulei ca doar nu suntem in Dosarele X sa dispara pur si simplu. Laughing Mai trebuie sa aflu pe unde. M-am uitat azi la motor si nu e nici urma de scurgere. Poate ca totusi il arde desi teava de esapament sclipeste. Azi imi omorara astia la RAR sa-i faca gazele si e la limita inferioara pentru acest tip de motor. Oricum am completat azi nivelul si astept sa vad daca mai scade si in ce ritm. Inca o data multumesc mult de raspuns.
  • malex75

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
sper sa nu fiu offtopic(daca da, atunci scuze..)
puteti sa-mi spuneti si mie ce se preteaza cel mai bine la o reparatie la un motor x16xel?
adica ce marca de produse bune pot sa folosesc?
la segmenti, la garnituri,la simeringuri,curele...
stiti si voi ca sunt si produse bune si gunoaie...
cred ca ma apuc de demontat si....
multumesc...
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
curele Gates sau Contitech cu role Ina
garitura de chiulasa Elring sau si altele
semeringuri de supapa - Elring
segmenti - Gheotze stiu ca sunt OK
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,561
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Gheotze am pus si eu pe motor. Si curele Contitech
  • malex75

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
multumesc, baieti!
prompti ca de obicei...bv voua ca ajutati si pe altii
  • silviu1972

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salutare dragi opelisti am un opel astra19cdti 120 cp din 2006 iar astazi dimineata la minus 17 grade a pornit din prima cu mici balbaieli iar apoi a scos un fum albastrui timp de cateva minute. Am accelerato usor pana in 2000 de ture iar fumul sa intensificat.Dupa ce sa incalzit motoru nu a mai scos fum. Ce ma lasa?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Daca-i albastrui turbina. Nu era gri si mirosea intepator? (motorina nearsa)
  • silviu1972

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2009

  • Mesaj Privat
avea un miros intepator dar nu am bagat bine in seama culoarea.O sa mai fac o incercare mai tarziu cind se mai raceste din nou. La iasi este minus 15.
  • silviu1972

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2009

  • Mesaj Privat
mai am o itrebare pentru voi am filtru de particule si am pus ulei mobil super 5w40 fully synthetic.Trebuie ulei special.Daca da de care? multumesc frumos tuturor opelistilor
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu e topicul potrivit. Cauta pe forum si vei descoperi discutiile despre ulei DPF
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
salutare am si eu o intrebare baieti:am un astra g motor y 20 dth cred ca are vreo 300.000 km si a inceput sa-mi consume ulei destul de mult cind e rece afara chiar si cind e cald imi porneste dar merge balbait si imi scoate un fum albastrui mai inchis si necacios ce ar putea fi o segmentare sau mai este si altceva?ma sfatuiti sa fac o segmentare daca este nevoie sau sa ma las pagubas mai bine sa caut un motor?am intrebat si ceva mecanici si parerile sunt impartite as dori si din partea voastra sa aud cite ceva daca ati facut asa ceva si cum a iesit.am inteles ca treaba dificila este cu demontatul si montatul lantului de distributie.va multumesc anticipat si astep sfaturi
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,561
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Verifica in primul rand turbina si apoi compresia.
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
turbina am reparat-o.
  • craetos

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut. am un opel astra g, motor tip z20let. de ceva vreme a inceput sa consume ulei, sa scoata fum, iar uleiul il arunca pe la joja. masina are in jur de 170000km. vreau sa o fac, dar inainte sa ma apuc de ea, ma intereseaza cam tot ce trebuie schimbat la masina. i-am verificat compresia, si are in jur de 9 pe fiecare piston (ideal era sa aiba undeva intre 12 si 14). intrebarea mea este: cand ii schimb garnitura de chiulasa, segmentii, semeringuri supape, trebuie schimbati obligatoriu si cuzinetii biela? sau numai in cazul in care prezinta semne de uzura? cam ce ar mai trebui schimbat in cazul unei astfel de operatie? multumesc anticipat
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,561
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cand desfaci motorul este bine sa il dai de tot jos de pe masina si sa schimbi tot ce este de schimbat: Segmenti, cuzineti biela, cuzineti palieri, simeringuri arbore, sa verifici pompa de ulei, sa cureti sorbul de ulei si tot motorul.
Simeringurile la supape ar trebui schimbate si verificate ghidurile de supape.


@darvin, acum cati km a fost reparata turbina? desfa furtunul ce merge de la intercooler spre admisie si vezi daca ai ulei acolo. Daca nu ai inseamna ca nu e de la turbina, daca ai putin ulei inseamna ca totusi scapa pe la lagare. Daca scapa mult ulei poti sa te astepti sa ti se duca de tot in curand.
  • craetos

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
[quote="BV19MAX"]Cand desfaci motorul este bine sa il dai de tot jos de pe masina si sa schimbi tot ce este de schimbat: Segmenti, cuzineti biela, cuzineti palieri, simeringuri arbore, sa verifici pompa de ulei, sa cureti sorbul de ulei si tot motorul.
Simeringurile la supape ar trebui schimbate si verificate ghidurile de supape.


tot ce este de schimbat...adica chiar si ce nu este uzat? chiar tot Crying or Very sad o carca de bani
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
acum vreo 2000 k am reparatonu am ulei acolo sau foarte putin dar am verificato daca are axul ala joc si nu are.stii cumva cam cit ar costa distractia asta cu reparatu cu aproximatie si daca mai iese motor din ala daca isi baga cineva mana?merci
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,561
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
craetos a scris:
tot ce este de schimbat...adica chiar si ce nu este uzat? chiar tot Crying or Very sad o carca de bani

Preferi sa platesti ~400-500 RON in plus pe cuzinerii de biela, cei de palier si simeringuri acum sau sa iti faca probleme in viitorul nu tocmai indepartat si pe langa astea sa mai platesti iar manopera, care fie vorba intre noi, nu este foarte ieftina.

@darvin,
Eu la Y17DT am dat cam asa(daca imi aduc bine aminte):
- Segmenti: 210 RON
- cuzineti palier: 230 RON
- cuzineti biela: 180 RON (sau invers, nu mai stiu exact)
- Planeitate chiulasa si verificat supape la OZUN: 150 RON
- Pasta de etansare: 8 RON
- Simeringuri arbore: 30 RON

Poti suna la o reprezentanta opel si imparti pretul la 2 de cele mai multe ori Very Happy

Si da, daca cel care se ocupa de reparatie stie ce face, iese motor mult mai bun decat ce aveai inainte.
  • craetos

  • Mesaje scrise: 328
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2009

  • Mesaj Privat
ok, te inteleg. iti multumesc mult pentru sfat. (problema e ca nu am gasit cuzinetii biela decat originali, si sunt 10 milioane)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR