craetos a scris:
tot ce este de schimbat...adica chiar si ce nu este uzat? chiar tot o carca de bani
Preferi sa platesti ~400-500 RON in plus pe cuzinerii de biela, cei de palier si simeringuri acum sau sa iti faca probleme in viitorul nu tocmai indepartat si pe langa astea sa mai platesti iar manopera, care fie vorba intre noi, nu este foarte ieftina.
@darvin,
Eu la Y17DT am dat cam asa(daca imi aduc bine aminte):
- Segmenti: 210 RON
- cuzineti palier: 230 RON
- cuzineti biela: 180 RON (sau invers, nu mai stiu exact)
- Planeitate chiulasa si verificat supape la OZUN: 150 RON
- Pasta de etansare: 8 RON
- Simeringuri arbore: 30 RON
Poti suna la o reprezentanta opel si imparti pretul la 2 de cele mai multe ori
Si da, daca cel care se ocupa de reparatie stie ce face, iese motor mult mai bun decat ce aveai inainte.