Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
masina : opel astra f hatchback 5 usi din '94 1,8i 66kw 90cp c18nz
stie cineva cum se schimba garnitura dintre flansa galeriei anterioare de evacuare ( saxofon , cea care pleaca din motor) si flansa catalizatorului ?
am observat ca acolo catalizatorul este prins cu 2 suruburi care trec prin niste arculete
n-am reusit cu nici un chip sa le desfac
imi vibreaza in zona aia de mooor
apropos , am inteles ca s-ar folosi niste pasta de etansare dupa aceea si pe suruburi s-ar da cu ceva pasta rezistenta la temp inalte
1.stie cineva cum se desfac aceste suruburi (cu galeria rece , calda ... - nu am reusit in nici un chip )si ce paste se folosesc dupa ?
2.stie cineva cum se numeste acea garnitura ?
adaug si o poza - scuze de claritate dar asa am gasit-o
Skip ads

  • cuby

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Acolo e un con dintr-o impletitura de sarma. Eu am cerut la magazin " conul de la esapament" si mi l-au dat. Sper sa te ajute.
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
mda
problema e ca la mine nu este con ci doar se imbina una cu alta , intre ele avand o garnitura de cauciuc , presupun.
atat am putut sa vad deoarece nu am reusit sa le separ una de alta
se pare ca a mea nu a fost prevazuta cu asa ceva , deoarece asa reiese si din poza
cand zici con te referi la racordul acela flexibil ?
ai tot opel astra f ?
ai idee cu ce as mai putea incerca sa indepartez rugina si mizeria aia de acolo ? e foarte bine depusa
am consumat aproape un spray intreg si nimic . imi este teama sa nu rup suruburile
  • cuby

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Conul face etansarea intre tevi. Cu suruburile alea e cam nasol ca e rugina de n-spe ani pe ele. Pentru rugina: perie de sarma, spray si cam atat. Intradevar, de obicei se rup suruburile alea, mai rar sa se desfaca.
bafta!
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 540
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am observat asta , dar voi mai incerca maine o data .
o sa pun si poze , daca reusesc , altfel nu are rost
o sa incerc cu spray cat mai mult si ulterior cu perie de sarma , surubelnita ... si altele
in alta ordine de idei --- nu ai idee se potrivesc si alte suruburi acolo ? din comert ma refer
sau trebuiesc si astea luate pe ''original'' , avand un anumit filet ?
  • cuby

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2008

  • Mesaj Privat
merg si altele, M10 parca
  • bh90ndy

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Aseara am dat jos partea aia a etansarii unde imi era distrusa garnitura!merge/ar trebui sa mearga cu cheie de 10,dar nu cred k ai noroc,eu am folosit ciocanul si am batut pe ele pana mi-or iesit.maine am sa merg sa-mi cumpar garnitura si s-o pun la loc.Imi mergea motoru sacadat tare,aveai si tu problema asta?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR