claude307
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: iasi
- Masina: Calibra 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2006
- Mesaj Privat
Tare nu? intreb pe forumul la opel care e mai stralucita...
Totusi as vrea sa stiu de la cei care au acum sau au avut calibra ori bmw daca ar avea de ales intre aceste masini..ce ar alege?(masinile sunt de ani apropiati...nu se pune calibra 4x4...banuiesc ca aia rupe )
Nu ma refer doar la performantele masinilor... la tot ce se poate...fiabilitate....intetinere..etc
de cateva zile ma tot cert cu un coleg pe tema asta..as fi curios sa stiu si parerea voastra...cei care merg zilnic cu asa maisini...aceeasi intrebare am pus-o si pe clubul BMW...
Totusi as vrea sa stiu de la cei care au acum sau au avut calibra ori bmw daca ar avea de ales intre aceste masini..ce ar alege?(masinile sunt de ani apropiati...nu se pune calibra 4x4...banuiesc ca aia rupe )
Nu ma refer doar la performantele masinilor... la tot ce se poate...fiabilitate....intetinere..etc
de cateva zile ma tot cert cu un coleg pe tema asta..as fi curios sa stiu si parerea voastra...cei care merg zilnic cu asa maisini...aceeasi intrebare am pus-o si pe clubul BMW...
- alex_z0ne
- **
- 190 mesaje
- din 29 Jan 2006
- Corsa 2007 z13dth
- Galati
alex_z0ne
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2006
- Mesaj Privat
- free4wayu
- **
- 133 mesaje
- din 10 Jul 2004
free4wayu
- Mesaje scrise: 133
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2004
- Mesaj Privat
cred ca sunt printre cei in masura sa iti raspunda intrucat eu am avut de amandoua, chiar 2 calibre si 8v si 16v, si cu amandoua stateam in service macar o data la 2 sapt.
am renuntat si mi-am luat BMW e36, 325 192CP, si singurele dati cand ma duceam in service erau cand faceam schimbul de filtre si de ulei.... a, si inca o data cand am vandut-o ca vroia omul sa fie sigur ca e ok, si crede-ma ca nu a avut la ce sa imi negocieze pretul.
deci BMW rullz, nici nu ma gandesc sa mai imi iau altceva, cu toate ca ma batea gandul de calibra turbo, am vazut vreo 3, si nici una in firea ei, obosite vai mama lor.
inca stau si ma gandesc ca cel caruia i-am vandut BMW-ul a facut o afacere extraordinar de buna.
pot sa iti mai fac o lista cu dezavantaje la fiecare:
calibra: -articulatii vai de ele
-rugina grupa mare
-aer conditionat - nu am gasit vreuna careia sa-i mearga
-tractiunea fata mie mi-a rupt planetarele de nenumarate ori
-16v SFI e ft pretentios, iti trebuie totul tzipla, ma refer la aprindere in special, iar cand sonda lambda incepe sa dea rateuri, e vai de tine, plus ca relantiul oscileaza ca toti dracii
-farurile sunt groaznice, nu vezi nimic nimic
-funny: nu prea exista calibre carora sa le mearga bine stopurile, niciodata nu se vor aprinde simetric, o sa vezi pe pozitie 2 cu unu la mai toate)
-ABS-ul e tot un sistem care nu functioneaza la mai toate calibrele, iar cand intra, daca merge, zici ca iti da cineva cu ciocanul pneumatic in talpa
-se rastoarna ft usor, in ciuda a ce ar zice unii ca e joasa, are suspensie independenta si nu se poate, cunosc oameni care s-au rasturnat cu ele, nu vb prostii
in schimb, piese ft ft ieftine filtru de ulei aprox 100.000
la BMW 357.000 asta ca un exemplu, ca alte piese nu am luat ca sa fac comparatie
dezavantaje BMW: -consum mai mare decat la opel, eu la 325 scoteam cam 22, la Calibra cam 17
-.................................................. .............................
am renuntat si mi-am luat BMW e36, 325 192CP, si singurele dati cand ma duceam in service erau cand faceam schimbul de filtre si de ulei.... a, si inca o data cand am vandut-o ca vroia omul sa fie sigur ca e ok, si crede-ma ca nu a avut la ce sa imi negocieze pretul.
deci BMW rullz, nici nu ma gandesc sa mai imi iau altceva, cu toate ca ma batea gandul de calibra turbo, am vazut vreo 3, si nici una in firea ei, obosite vai mama lor.
inca stau si ma gandesc ca cel caruia i-am vandut BMW-ul a facut o afacere extraordinar de buna.
pot sa iti mai fac o lista cu dezavantaje la fiecare:
calibra: -articulatii vai de ele
-rugina grupa mare
-aer conditionat - nu am gasit vreuna careia sa-i mearga
-tractiunea fata mie mi-a rupt planetarele de nenumarate ori
-16v SFI e ft pretentios, iti trebuie totul tzipla, ma refer la aprindere in special, iar cand sonda lambda incepe sa dea rateuri, e vai de tine, plus ca relantiul oscileaza ca toti dracii
-farurile sunt groaznice, nu vezi nimic nimic
-funny: nu prea exista calibre carora sa le mearga bine stopurile, niciodata nu se vor aprinde simetric, o sa vezi pe pozitie 2 cu unu la mai toate)
-ABS-ul e tot un sistem care nu functioneaza la mai toate calibrele, iar cand intra, daca merge, zici ca iti da cineva cu ciocanul pneumatic in talpa
-se rastoarna ft usor, in ciuda a ce ar zice unii ca e joasa, are suspensie independenta si nu se poate, cunosc oameni care s-au rasturnat cu ele, nu vb prostii
in schimb, piese ft ft ieftine filtru de ulei aprox 100.000
la BMW 357.000 asta ca un exemplu, ca alte piese nu am luat ca sa fac comparatie
dezavantaje BMW: -consum mai mare decat la opel, eu la 325 scoteam cam 22, la Calibra cam 17
-.................................................. .............................
- Cali...nV6
- ***
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sergyu
- **
- 324 mesaje
- din 13 Jun 2005
- Astra 2005 Z20LER
- Mures
sergyu
- Mesaje scrise: 324
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2005 Z20LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- free4wayu
- **
- 133 mesaje
- din 10 Jul 2004
free4wayu
- Mesaje scrise: 133
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2004
- Mesaj Privat
pt cali: da din romania, pe amandoua, dar le-am facut pasajele spate imediat ce le-am luat, nu suport rugina.
dar normal ca ruginesc mah, daca la noi se da cu nisip si sare pe drumuri....plm, aia termina si drumul si masinile
iar a propos de injectoare, benzina proasta, ai bagat vreodata de la shell de afara, aia V-power euro4? zici ca ai alta masina
dar normal ca ruginesc mah, daca la noi se da cu nisip si sare pe drumuri....plm, aia termina si drumul si masinile
iar a propos de injectoare, benzina proasta, ai bagat vreodata de la shell de afara, aia V-power euro4? zici ca ai alta masina
- alex_z0ne
- **
- 190 mesaje
- din 29 Jan 2006
- Corsa 2007 z13dth
- Galati
alex_z0ne
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2006
- Mesaj Privat
- sergyu
- **
- 324 mesaje
- din 13 Jun 2005
- Astra 2005 Z20LER
- Mures
sergyu
- Mesaje scrise: 324
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2005 Z20LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- alex_z0ne
- **
- 190 mesaje
- din 29 Jan 2006
- Corsa 2007 z13dth
- Galati
alex_z0ne
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2006
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
mie mi se pare ca comparati 2 masini de generatii diferite si nu e corect.
cat costa bmw-ul e36 si cat costa calibra cand au aparut!? probabil ca bmw-ul avea pretul dublu sau triplu de cel al calibrei. cat costa intretinerea la bmw!? cel putin de 2 ori mai scump ca la calibra. deci: ani diferiti, preturi diferite, tipuri de masini diferite. e logic ca la bani mai multi si an mai nou, bmw iese invingator.
cat costa bmw-ul e36 si cat costa calibra cand au aparut!? probabil ca bmw-ul avea pretul dublu sau triplu de cel al calibrei. cat costa intretinerea la bmw!? cel putin de 2 ori mai scump ca la calibra. deci: ani diferiti, preturi diferite, tipuri de masini diferite. e logic ca la bani mai multi si an mai nou, bmw iese invingator.
- alex_z0ne
- **
- 190 mesaje
- din 29 Jan 2006
- Corsa 2007 z13dth
- Galati
alex_z0ne
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2006
- Mesaj Privat
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Sunt cam de acord cu ce ati zis voi pe aici cu mici modificari pe care n-are rost sa le mai postez insa cea mai mare nedumerire este cat de ''suparat'' trebuie sa fie ala ca s-o rastoarne???Mie mi se pare totusi o masina foarte greu de rasturnat Calibra.Eu am avut doua Calibre si un BMW(ursuletz 25)dar nu m-as intoarce la urs...
- alex_z0ne
- **
- 190 mesaje
- din 29 Jan 2006
- Corsa 2007 z13dth
- Galati
alex_z0ne
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2006
- Mesaj Privat
Si eu la faza cu rasturnatul nu prea sunt de acord ca doar nu a intrat in curba cu 180 ... In fine Calibra a fost facuta sa fie masina sport, deci nu prea cred eu ca neamtu` cand a facut masina nu s-a gandit ca masina va fii exploatata la maxim. Eu zic ca sunt cat de car rezistente. Pacat de tabla lor ca e mai "firava" dar si la BMw am vazut deeestuuula rugina. Cat de motoare .... prefer un C20LET fata de un 2.5 de la BMW sau 2.8.
Singurul defect la Calibre pe care il vad eu este faptul ca cei de la Opel au facut-o plina de senzori si alte chestii electronice. In general motorul de la Calibra ca sa funcioneze beeeton tre` sa aiba toti senzorii f buni, in schimb cei de la BMW au luat un motor mare au pus o baterie si bruuuummm
Singurul defect la Calibre pe care il vad eu este faptul ca cei de la Opel au facut-o plina de senzori si alte chestii electronice. In general motorul de la Calibra ca sa funcioneze beeeton tre` sa aiba toti senzorii f buni, in schimb cei de la BMW au luat un motor mare au pus o baterie si bruuuummm
- free4wayu
- **
- 133 mesaje
- din 10 Jul 2004
free4wayu
- Mesaje scrise: 133
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2004
- Mesaj Privat
se rastoarna, am 2 cunostinte care au facut-o, un coleg de la servici si un tip din giurgiu.
nu sunt generatii diferite, bmw 92-98, calibra 90-97, eu asa stiu, iar ca putere tot pe acolo sunt: 318 are 110 CP, calibra 8v are 115
318 IS - 140, 320 - 150, calibra 16 are 150
325 si 328 au 192, calibra turbo are 204,
deci sunt aseamatoare si ca putere, dar am scris si mai sus: BMW rullz (nu ma refeream la urs (parasutistul) ci la pisica, E36)
nu sunt generatii diferite, bmw 92-98, calibra 90-97, eu asa stiu, iar ca putere tot pe acolo sunt: 318 are 110 CP, calibra 8v are 115
318 IS - 140, 320 - 150, calibra 16 are 150
325 si 328 au 192, calibra turbo are 204,
deci sunt aseamatoare si ca putere, dar am scris si mai sus: BMW rullz (nu ma refeream la urs (parasutistul) ci la pisica, E36)
steffann
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1991 20 xe sfi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2006
- Mesaj Privat
BMW clar.
Am avut Calibra juma' de an. Mi se rupe ca sunt piesele ieftine, am bagat peste 20 milioane si nu era saptamana sa nu cada ceva. Sa nu mai zic ca ce Calibre sunt la noi sunt varza, lovite, forjate, sa nu mai vorbesc de acte. Cred ca e cea mai manarita masina posibila. E super incomoda si la condus, si la acces in masina si la vizibilitate. E masina de baieti care nu au bani de ceva sport adevarat.
Am avut BMW, 735i din '88, la 200km/h nu simteai nimic, desi avea blocul motor crapat, amortizoare scurse si alte defecte majore.
In concluzie BMW merita banii in plus cat timp iti vezi interesul si sa nu ai batai de cap. Daca vrei capete intoarse baga mana in buzunar si go on Calibra.
Am avut Calibra juma' de an. Mi se rupe ca sunt piesele ieftine, am bagat peste 20 milioane si nu era saptamana sa nu cada ceva. Sa nu mai zic ca ce Calibre sunt la noi sunt varza, lovite, forjate, sa nu mai vorbesc de acte. Cred ca e cea mai manarita masina posibila. E super incomoda si la condus, si la acces in masina si la vizibilitate. E masina de baieti care nu au bani de ceva sport adevarat.
Am avut BMW, 735i din '88, la 200km/h nu simteai nimic, desi avea blocul motor crapat, amortizoare scurse si alte defecte majore.
In concluzie BMW merita banii in plus cat timp iti vezi interesul si sa nu ai batai de cap. Daca vrei capete intoarse baga mana in buzunar si go on Calibra.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
S@m0v@ru1_Pr@fu1t- Suspendat
- 210 mesaje
- din 12 Aug 2005
- Calibra 1993 C20LET
- Bucuresti
S@m0v@ru1_Pr@fu1t- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2005
- Mesaj Privat
OFF: Stefane, nu ma face sa imi aduc aminte ca te-a mancat in KUR sa-ti iei... )) sa ma scuze respectabilii membri Clubopel...
ON: Nu cunosc BMW, dar eu zic ca isi merita banii Calibra... Ma rog, io mi-am luat tzeapa, ca si multi altii, dar asa se intampla daca nu te pricepi si te-apuci sa iti iei masina. Cat despre design si ATITUDINE, Calibra (inca) da bucata multor masini...
ON: Nu cunosc BMW, dar eu zic ca isi merita banii Calibra... Ma rog, io mi-am luat tzeapa, ca si multi altii, dar asa se intampla daca nu te pricepi si te-apuci sa iti iei masina. Cat despre design si ATITUDINE, Calibra (inca) da bucata multor masini...
- free4wayu
- **
- 133 mesaje
- din 10 Jul 2004
free4wayu
- Mesaje scrise: 133
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2004
- Mesaj Privat
beatmaker
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
to beatmaker
si tu acum ce vrei sa ne demonstrezi ca eu n-am inteles nimic din postul tau!? Ii spui lui free4way ca este chiar rau si la sfarsit hop" imi iau si eu bmw".
luati-va fratilor! credeti ca se apuca cineva sa planga ca renuntati la opel in favoarea bmw.
esti "foarte multumit" de ea dar iti "iei bmw"! eu m-am urcat in destule bmw-uri si tot nu te inteleg. fii mai explicit!
si tu acum ce vrei sa ne demonstrezi ca eu n-am inteles nimic din postul tau!? Ii spui lui free4way ca este chiar rau si la sfarsit hop" imi iau si eu bmw".
luati-va fratilor! credeti ca se apuca cineva sa planga ca renuntati la opel in favoarea bmw.
esti "foarte multumit" de ea dar iti "iei bmw"! eu m-am urcat in destule bmw-uri si tot nu te inteleg. fii mai explicit!