- mihai popovici
- OP
- 56 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Rekord 1971 1.9 sprint
- Constanta
mihai popovici
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- cristi1947
- **
- 163 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Ascona 1979 1.9N
- Timis
cristi1947
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Timis
- Masina: Ascona 1979 1.9N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
- mihai popovici
- OP
- 56 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Rekord 1971 1.9 sprint
- Constanta
mihai popovici
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- cristi1947
- **
- 163 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Ascona 1979 1.9N
- Timis
cristi1947
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Timis
- Masina: Ascona 1979 1.9N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Se destrange fiecare tachet in parte pana cand incepe sa bata si se strange treptat pana cand tace.Dupa asta se strange LENT 90 de grade , se face o pauza de minim 10 secunde si se repeta strangerea lenta de 90 de grade de inca 2 ori (maxim de 3 ori in cazul tachetilor noi).Practic strangerea se face de 3 sau 4 ori cate un sfert de tura. Se repeta aceeasi operatiune in cazul fiecarui tachet .
Pentru a putea lucra comod si curat poti fenestra un capac de culbutori , vartianta din tabla , in zona de acces catre suruburile de reglaj .Montat cu garnitura aferenta acesta te va scuti de spalat haine , spalat motor etc.
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
- mihai popovici
- OP
- 56 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Rekord 1971 1.9 sprint
- Constanta
mihai popovici
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Daca in chiulasa ta a fost montat initial un ax cu sant atunci e obligatoriu sa-l inlocuiesti cu unul la fel pentru ca lucrurile sa functioneze normal.In celalalt model de chiulasa poti folosi atat axul cu sant cat si pe cel fara.
In orice caz daca uleiul reuseste sa ajunga la tacheti axul e cel potrivit , nu aici trebuie cautata problema.
Daca problema reapare treptat dupa reglare e destul de clar ca se destrang suruburile , fiind cel mai probabil uzate prezoanele culbutorilor.Acest lucru se poate verifica , pe un prezon "sanatos" surubul de reglaj nu are voie sa se stranga/destranga decat greu.
Mai exista si posibilitatea ca unul sau mai multe prezoane sa fie destranse din chiulasa insa lucrul asta se intampla mai rar.
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
- alexx_marin
- *
- 42 mesaje
- din 01 Feb 2009
- Rekord 1976 2.0 s
- Cluj
alexx_marin
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Cluj
- Masina: Rekord 1976 2.0 s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2009
- Mesaj Privat
simy85- Suspendat
- 102 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Vectra 2003 y22dtr
- Bucuresti
simy85- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
ps: masina trage si porneste foarte bine
lznicu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1978
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Se destrange fiecare tachet in parte pana cand incepe sa bata si se strange treptat pana cand tace.Dupa asta se strange LENT 90 de grade , se face o pauza de minim 10 secunde si se repeta strangerea lenta de 90 de grade de inca 2 ori (maxim de 3 ori in cazul tachetilor noi).Practic strangerea se face de 3 sau 4 ori cate un sfert de tura. Se repeta aceeasi operatiune in cazul fiecarui tachet .
Pentru a putea lucra comod si curat poti fenestra un capac de culbutori , vartianta din tabla , in zona de acces catre suruburile de reglaj .Montat cu garnitura aferenta acesta te va scuti de spalat haine , spalat motor etc.
Metoda descrisa de tine este gresita, in felul descris de tine este ca si cand nu ai avea tacheti hidraulici. La motoarele CIH se golesc tachetii de ulei dupa care se strange reglajul astfel incat culbutorul sa apese la jumatate din cursa pistonasul din tachetul hidraulic. Operatia se face la toti tachetii dupa care se porneste motorul, va "trancani" cam 15-20 minute (cateodata si mai mult) pana se incarca dinou tachetii. Dupa asta veti avea un motor super silentios si nu va mai fi nevoie sa-i reglati mult timp.
PS: Pentru a goli tachetii va trebui sa-i demontati in bucati, ocazie cu care vor fi si curatati exemplar cu benzina sau decarbusolv, nu de putine ori am gasit mazga in ei sau chiar pistonasele blocate. Bafta!