Da, a fost o super-masina creata de cei de la Lotus pe baza Opel-ului Omega. S-a pornit de la modelul 3000 GSi, cilindree marita (atat cursa cat si alezajul) pana la 3.6L, au pus 2 turbine, rezultand approx 380CP. Tractiunea a fost mutata pe puntea spate, prin intermediul unei transimisii provenita de pe Chevrolet Corvette, suspensiile mult imbunatatite in maniera sportiva Lotus, cateva modificari exterioare si a rezultat o masina care si acum e "the fastest saloon on the planet" (pt cine e familiar cu reclama la M5 😃). Si acum majoritatea constructorilor impun in clasa respectiva limitarea la 250Kmh, insa Lotus Omega atingea acum 13 ani aproape 290Kmh, motiv pentru care la vremea respectiva a fost necesara proiectarea de noi cauciucuri speciale pentru acest model (ce costau atunci approx 5000USD/4 buc). S-au fabricat doar 1100 exemplare.
Un articol pe net a scris:...the 1991 model year Opel Lotus Omega/Vauxhall Lotus Carlton has every chance (and wish) to bring the decade younger BMW M5, the car which is the holy grail of performance four-doors today, to its knees in the most spectacular manner.