void
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2004
- Mesaj Privat
Sal.
am un kadett din 89 1.6i cu motorul (c16nz sohc) in reparatie. E tarziu oricum, pt. ca mi-am luat pistoane dar insist sa aflu daca as fi gasit pistoane de productie sud koreea pt. acest motor, eventual compatibile de pe alte motoare (de ex. vreun motor daewoo... poate nubira/cielo exec. 1.6 sohc. din cate am inteles in ro se vand doar motoare dohc pe aceste masini).
a doua intrebare: se potriveste un bord de kadett cu turometru pe kadettul meu? as fi mai linistit sa vad turometru' in timpul rodajului .
ps. am mai deschis subiectul asta si in alta parte, dar nici un raspuns . Sper aici sa aflu mai multe.
am un kadett din 89 1.6i cu motorul (c16nz sohc) in reparatie. E tarziu oricum, pt. ca mi-am luat pistoane dar insist sa aflu daca as fi gasit pistoane de productie sud koreea pt. acest motor, eventual compatibile de pe alte motoare (de ex. vreun motor daewoo... poate nubira/cielo exec. 1.6 sohc. din cate am inteles in ro se vand doar motoare dohc pe aceste masini).
a doua intrebare: se potriveste un bord de kadett cu turometru pe kadettul meu? as fi mai linistit sa vad turometru' in timpul rodajului .
ps. am mai deschis subiectul asta si in alta parte, dar nici un raspuns . Sper aici sa aflu mai multe.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Nu cred sa se potriveasca pistoanele(kdt-ul tau 1600cc, dw 1500cc) eu am gasit mai multe asemanari intre kdt si daewoo, cateva la motor-tacheti garnitura capac tacheti filtru ulei (ce-i drept am avut unul de 1300 cc) marea majoritate pe la articulatii...
Bordul cu turometru este chiar usor de montat, se conecteaza un fir de la transformatorul ridicator de tensiune (verde) la bordul nou cu turometru... mare atentie ca bordul sa fie de pe o masina cu cutie de viteze la fel ca a ta... sau verifica-l inainte sa-l cumperi pentru ca este posibil sa iti indice viteza eronat. Verifica in prealabil si mufele care intra in spatele bordului daca se potrivesc cu cele de la bordul nou si daca firele sunt pozitionate in aceeasi ordine.
multa bafta
Bordul cu turometru este chiar usor de montat, se conecteaza un fir de la transformatorul ridicator de tensiune (verde) la bordul nou cu turometru... mare atentie ca bordul sa fie de pe o masina cu cutie de viteze la fel ca a ta... sau verifica-l inainte sa-l cumperi pentru ca este posibil sa iti indice viteza eronat. Verifica in prealabil si mufele care intra in spatele bordului daca se potrivesc cu cele de la bordul nou si daca firele sunt pozitionate in aceeasi ordine.
multa bafta
void
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2004
- Mesaj Privat
stiu ca daewoo are pe cielo motoare de 1.5 (pistoane de 76.5) dar exista si motoare de 1.6 pe nubira si cielo executiv. Problema e ca in ro se vand doar variante cu 16 supape => capul pistonului altfel. Din cate am aflat exista si motoare cu 8 supape, 1 ax cu came care au pistoane de 79 dar din pacate nu se vand la noi si din cauza asta nici nu gasesc piese expuse sa le compar. Chestia cu pistoanele era informativa. Nu am avut cum sa mai astept si mi-am luat hepolite (italia parca)... am dat cam multi bani dar sper sa merite.
void
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
void
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2004
- Mesaj Privat
kewl ar fi daca as fi din b... dar din pacate sint la 450km (is). ma duc azi sa iau bordul nou si vad eu cum ma descurc pe aici. deja intr-un service cica nu stiu cum sa-l instaleze ... spun ei ca ar fi f. complicat/etc... probabil tot undeva printr-o parcare / dupa blocuri o sa-l instalez.
cu ocazia asta as putea sa-mi rezolv si problema cu indicatorul de viteza (am uitat de asta). am jante de 14 cand ar trebui sa fie de 13 si din calcule mi-a iesit o erroare de 5%, adica imi indica mai putin decat am. ai idee cum se regleaza asta?
cu ocazia asta as putea sa-mi rezolv si problema cu indicatorul de viteza (am uitat de asta). am jante de 14 cand ar trebui sa fie de 13 si din calcule mi-a iesit o erroare de 5%, adica imi indica mai putin decat am. ai idee cum se regleaza asta?
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Nu te lega la cap pe la service-uri(nu cred ca se vor baga din cauza ca nu isi pot permite sa dea garantie la o astfel de "adaptare"), incearca sa faci cateva poze la borduri (in principal partea din spate ma intereseaza) si trimite-mi-le, daca mufele de la cel vechi (era decat una singura cu 12pini) nu se vor potrivi la cel nou iti pot da eu codurile de culoare pentru fire ca sa le "legi" unde trebuie firele la cel nou. Eu am mai multe instalatii electrice demontate asa ca daca ai nevoie de ceva mufe cred ca mai gasim pe la mine...
Partea cu eroarea de la vitezometru - trebuie sa verifici mai intai si bordul nou cum iti indica pentru ca este pisibil ca acesta sa provina de la un GSI(sau alt model) care are roti din fabrica pe "14.
Partea cu eroarea de la vitezometru - trebuie sa verifici mai intai si bordul nou cum iti indica pentru ca este pisibil ca acesta sa provina de la un GSI(sau alt model) care are roti din fabrica pe "14.
void
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2004
- Mesaj Privat
in tot iasul am gasit intr-un singur loc bord pt. kadett cu turometru. Are o mufa cu 12 pini, asta vechi nu stiu cum e... inca nu l-am desfacut, pt. ca trebuie sa termine mecanicu' cu motorul. Probabil vineri/simbata o sa pot sa-l instalez. Pana atunci daca poti sa-mi trimiti codurile de culoare ar fi excelent. Cu mufa eu sper sa fie identica cu aia a mea... eventual sa schimb firele intre ele... ca altfel de unde draq fac rost de mufa . [ doar daca-mi trimiti tu una ]
O sa postez niste poze cu bordul nou.
problema cu bordul nou e ca are niste ciupituri si zgarieturi de care nu stiu cum sa scap.
O sa postez niste poze cu bordul nou.
problema cu bordul nou e ca are niste ciupituri si zgarieturi de care nu stiu cum sa scap.
void
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Ok, sunt super pozele, neaparat sa faci doua si la cel vechi tot asa fata/spate deoarece vreau sa vad exact de ce fire mai este nevoie si daca se potriveste mufa la ambele borduri. Pentru marea majoritate a firelor iti va fi foarte usor sa verifici/urmaresti unde vin de pe bordul vechi eu am notat fiecare fir unde "ajunge" (de ex. pentru martorii de la semnalizare firele sunt foarte usor de reperat negru/alb negru/verde urmeaza pozitia-iluminare bord, faza lunga...)
Exista si posibilitatea sa nu fie nevoie sa modifici pozitia decat a catorva fire in mufa originala asa ca verifica si cu noul bord daca firele din mufa originala "merg" unde trebuie la noul bord.
Sa ai in vedere ca firul de masa este maro, iar + prin contact-negru, eu am intalnit pe aceeasi mufa mai multe fire de masa sau +contact cred ca este posibil sa mai fie nevoie sa mai adaugi in mufa in afara de firul pentru turometru si o masa sau un +contact.
Restul firelor:albastru/alb-alternator;albastru-sonda temperatura apa;albastru/negru-sonda rezervor(litrometru);albastru/verde-sonda bec ulei;gri sau gri/verde - pozitie; alb-faza lunga. Acum le-am scris din memorie ramane sa le scriu pe toate(mai sunt cel pentru frana de mana, soc, lichid frana) cand voi ajunge pe la garaj sa vad exact cum sunt cel mai probabil sambata seara.
Exista si posibilitatea sa nu fie nevoie sa modifici pozitia decat a catorva fire in mufa originala asa ca verifica si cu noul bord daca firele din mufa originala "merg" unde trebuie la noul bord.
Sa ai in vedere ca firul de masa este maro, iar + prin contact-negru, eu am intalnit pe aceeasi mufa mai multe fire de masa sau +contact cred ca este posibil sa mai fie nevoie sa mai adaugi in mufa in afara de firul pentru turometru si o masa sau un +contact.
Restul firelor:albastru/alb-alternator;albastru-sonda temperatura apa;albastru/negru-sonda rezervor(litrometru);albastru/verde-sonda bec ulei;gri sau gri/verde - pozitie; alb-faza lunga. Acum le-am scris din memorie ramane sa le scriu pe toate(mai sunt cel pentru frana de mana, soc, lichid frana) cand voi ajunge pe la garaj sa vad exact cum sunt cel mai probabil sambata seara.
void
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2004
- Mesaj Privat
... re ... dupa alte cateva ore de umblat prin oras dupa piese.
mersi pt. info inca o data. cred ca simbata o sa scot bordul ala vechi si postez poze. daca spui ca mufa e identica e perfect... ramane sa interschimb firele.
azi m-a trimis mecanicul dupa un furtun dintre capacul chiulasei la filtru de aer (? habar nu am la ce foloseste). Este vorba de un furtun gros si lung cu un T la un capat (din care iese un furtun mai subtire, asta nu stiu unde se duce). Nu am gasit nici un furtun asemanator, nici la dezmembrari si nici la magazine... toate difera si trebuie sa fac o improvizatie.
roBERT, poate ai tu o idee cu furtunul asta.
mersi pt. info inca o data. cred ca simbata o sa scot bordul ala vechi si postez poze. daca spui ca mufa e identica e perfect... ramane sa interschimb firele.
azi m-a trimis mecanicul dupa un furtun dintre capacul chiulasei la filtru de aer (? habar nu am la ce foloseste). Este vorba de un furtun gros si lung cu un T la un capat (din care iese un furtun mai subtire, asta nu stiu unde se duce). Nu am gasit nici un furtun asemanator, nici la dezmembrari si nici la magazine... toate difera si trebuie sa fac o improvizatie.
roBERT, poate ai tu o idee cu furtunul asta.
Miruna
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2004
- Mesaj Privat
void
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Eu am pe masina (vezi garaj) un bord digital de Vectra 4x4, nu stiu cum arata exact bord-urile la voi daca au sau nu bec pentru rezerva de benzina, iar cel de la lichidul de frana are un "!" este posibil sa fie numai la GSI unde nu este un martor in bord, este separat impreuna cu alti martori montat intr-o cutie pe centrul flansei de bord.
Miruna
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
void
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2004
- Mesaj Privat
re...
am masina cu motor .
... dar ... nu mi-am pus inca bordul cu turometru si mai am o problema... mi-a sarit senzorul de presiune ulei.
poate stie cineva: de unde imi iau un ceas pt. presiunea uleiului si eventual cam cat costa.
roBERT: senzorul meu are o mufa cu 3 pini. eu nu am ceas in schimb am ledul de pe bord care btw, nu mai merge de cand mi-am facut motorul (a fost "atins putin"). intrebarea e ce senzor sa-mi iau pt. a putea pune si un ceas... unul identic cu asta e suficient?
am masina cu motor .
... dar ... nu mi-am pus inca bordul cu turometru si mai am o problema... mi-a sarit senzorul de presiune ulei.
poate stie cineva: de unde imi iau un ceas pt. presiunea uleiului si eventual cam cat costa.
roBERT: senzorul meu are o mufa cu 3 pini. eu nu am ceas in schimb am ledul de pe bord care btw, nu mai merge de cand mi-am facut motorul (a fost "atins putin"). intrebarea e ce senzor sa-mi iau pt. a putea pune si un ceas... unul identic cu asta e suficient?
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
In principiu este suficenta o sonda de ulei cu doi "pini" unul foloseste la aprinderea martorului din bord in cazul in care nu mai este presiune de ulei, celelalt pin este folosit de catre ceasul care indica presiunea.
P.S. eu as cauta un bord LCD de GSI, are indicator de presiune de ulei plus voltmetru fata de cele standard care au decat turometru, nivel benzina sau temp. apa
P.S. eu as cauta un bord LCD de GSI, are indicator de presiune de ulei plus voltmetru fata de cele standard care au decat turometru, nivel benzina sau temp. apa
void
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat