- outsider
- OP
- 103 mesaje
- din 18 Apr 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Botosani
outsider
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Botosani
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2008
- Mesaj Privat
Am Tigra de mai bine de un an si desi am refacut complet motorul tocmai am constat [acum ca a venit frigul] ca nu am scapat inca de o problema ... Daca e frig afara sub ZERO ramane turata in mers ... adica o pornesc ... are 1200 rpm ... astept 1 min ajunge in 800 apoi 600 rpm ... merg cu ea 5-20 Km iar cind o scot din viteza sta in 2000 Rpm ... ca sa-si revina trebuie sa-i iau contactul .. iar daca afara e ff frig cum a fost sapt. asta [-24 grade ] face treba asta si de 4 5 ori ..chiar si dupa 50 60 Km. Deoarece nu da cod de eroare am fost cu ea la noxe [la un amic] sa vad ce scoate .. si surpriza ... cu cit e mai turata cu atit se apropie mai mult de " ideal" insa la relanti are cantitate mare de benzina pe evacuare... desi sonda lammbda lucreaza [e montata anul trecut marca FEBI ] se pare ca tot e prea bogat amestecul .... [iar de aici mai vine una .... destul de des trebuie curatata supapa EGR]
Ma poate ajuta cineva ?
Ma poate ajuta cineva ?
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Tazz
- **
- 265 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Tigra 1995 x14xe
- Mehedinti
Tazz
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Tigra 1995 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
- outsider
- OP
- 103 mesaje
- din 18 Apr 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Botosani
outsider
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Botosani
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2008
- Mesaj Privat
- outsider
- OP
- 103 mesaje
- din 18 Apr 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Botosani
outsider
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Botosani
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2008
- Mesaj Privat
Desi am inlocuit cei 2 senzori de temperatura [apa si aer] dar si senzorul de presiune aer, problema turatiei se mentine. Inca nu am reusit sa ajung cu ea la noxe sa vad in ce masura s-a modificat excesul de benzina insa in functionare se simte ceva schimbat [parca merge mai rotund] dar tot ramane turata asa cum am descris mai sus. Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica sau cu un sfat ca nu stiu unde sa mai caut si ce sa mai inlocuiesc. Si
Inca o intrebare : ce face senzorul de la clapeta de acceleratie ... ce informatie da si sub ce forma ? e un senzor rezistiv [potentiometru] ?
Multumesc.
Inca o intrebare : ce face senzorul de la clapeta de acceleratie ... ce informatie da si sub ce forma ? e un senzor rezistiv [potentiometru] ?
Multumesc.
- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
verifica si capacul de la delcou sa nu fie fisurat a mai avut cineva problema asta cu turatia si a descoperit ca avea capacul de la delcou fisurat
senzorul de la clapeta de acceleratie ii spune calculatorului cat de mult ai apasat pedaua de acceleratie ca sa stie cata benzina sa dea ,deci ar putea fi si asta o problema!si motorasul de relanti ar putea fi o problema...
senzorul de la clapeta de acceleratie ii spune calculatorului cat de mult ai apasat pedaua de acceleratie ca sa stie cata benzina sa dea ,deci ar putea fi si asta o problema!si motorasul de relanti ar putea fi o problema...
- Tazz
- **
- 265 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Tigra 1995 x14xe
- Mehedinti
Tazz
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Tigra 1995 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
MDL a scris:verifica si capacul de la delcou sa nu fie fisurat a mai avut cineva problema asta cu turatia si a descoperit ca avea capacul de la delcou fisurat
senzorul de la clapeta de acceleratie ii spune calculatorului cat de mult ai apasat pedaua de acceleratie ca sa stie cata benzina sa dea ,deci ar putea fi si asta o problema!si motorasul de relanti ar putea fi o problema...
senzorul de la clapeta de acceleratie ii spune calculatorului cat de mult ai apasat pedaua de acceleratie ca sa stie cata benzina sa dea ,deci ar putea fi si asta o problema!si motorasul de relanti ar putea fi o problema...
aici e vb despre motorul X14XE sau X16XE care au injectie multi punct....nu au delcou
- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Tazz
- **
- 265 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Tigra 1995 x14xe
- Mehedinti
Tazz
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Tigra 1995 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
- cont-sters-34833
- **
- 156 mesaje
- din 30 Mai 2009
cont-sters-34833
- Mesaje scrise: 156
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Tazz
- **
- 265 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Tigra 1995 x14xe
- Mehedinti
Tazz
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Tigra 1995 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat