- mihai1950
- OP
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
sal. a venit frigul si cu el si problemele cu mufarile de la sist. de racire. cel putin la mine. toata vara nu am avut nici o problema, cu toate ca temperaturile de functionare au fost destul de mari, iar acum dupa ce am rezolvat problema cu termostatul, chiar in parcaj la servis in timp ce asteptam sa intru, am opservat ca pica ceva lichid de pe scut. ca un sofer constient am verificat imediat cese intimpla, si am opservat ca in dreptul "teului" de pe partea stinga/jos pica antigel. dupa ce am intrat si a fost verificata am vazut ca picura si de la furtunul mai suptire din partea dreapta/jos. dupa ce a fost schimbat termostatul au fost puse inca un rind de coliere si sters scutul. pina acasa nu am opservat nici o picatura, iar inainte sa plec am mai verificat o data dupa ce am parcat-o. azi dimineata inainte sa plec la servici am verificat si am gasit lichid pe scut, dar si scazut nivelul in vas. despre nivel am aflat ca se poate sa scada din cauza autoaerisirii, dar de ce sa mai picure si cu doua coliere? ce sa zic, iar probleme. nasol este ca nu prea pot sa plec de la servici cu toate ca am garantie la manopera si piese 18 luni. ma inebuneste gindul ca in fiecare zi , la ora 6,30 inainte sa plec trebuie sa verific nivelul si sa complectez cu lichid. lasind la o parte faptul ca si antigelul costa destul de mult. ce ma sfatuiti sa fac, sau sa cer cind o sa ma duc la servis ca sa incerc sa remediez problema. a mai patit cineva asa ceva? mentionez ca asta vara am schimbat busonul de la vasul de expansiune cu unul nou. multumesc.
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
Busonul nou lucreaza la aceeasi presiune ca si cel vechi? Pentru ca si eu l-am schimbat, si am constatat ca in loc sa lucreze la 1,2 - 1,5 barr (cum este la mine - X22XE) lucra la 1,8 - 2,00 barr; asa ca l-am verificat pe cel vechi si pot sa spun ca lucreza impecabil, nu se compara cu cel nou si l-am montat inapoi. In prezent nu mai pierd gram de antigel. E adevarat ca anul asta pana am schimbat furtunurile, cred ca am bagat cca. 30 de litri de antigel
- mihai1950
- OP
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
sal. te rog spune-mi ce ai schimbat,de unde le-ai luat si cit au costat. ai schimbat si ramificatia aia de plastic? ma mira faptul ca nu am probleme decit cu partea de jos a racordurilor. toate racordurile din partea de sus sunt ok. oare de ce ? in privinta busonului, este cel bun, avind in vedere ca daca nu avea aceeas valoare a presiunii nu o avea nici asta vara cind un am avut probleme. multumesc.
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- stoicaaurelian
- **
- 152 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Timis
stoicaaurelian
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
la toate masinile ce merg cu antigel roz(G12) cel fara silicati daca a picurat odata poti pune cate coliere vrei ca tot v-a curge ,e o proprietate a lui g12,sa lase urme pe unde lacrimeaza si face depuneri ca zapada la vechile dacii de pe borne,remedierea ar fi dat jos articulatia pe unde curge curatzata si unsa de preferat cu vaselina siliconica ,sau mai e si varianta lui stelea cea cu busonu fie e blocat fie nu e buna presiunea la care lucra,bineinteles daca dai jos si verifici furtunele dupe urme de fisuri,in general fisureaza pe unde a fost strans,atentie nu se strang exagerat de tare colierele
- olteanu viorel
- **
- 75 mesaje
- din 30 Jun 2009
- Frontera 1997 x22xe
- Ialomita
olteanu viorel
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Ialomita
- Masina: Frontera 1997 x22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2009
- Mesaj Privat
- mihai1950
- OP
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mihai1950
- OP
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
salut. a venit frigul si gerul...... si iar a inceput sa lacrimeze, dupa ce toata vara a mers si la 100 de grade si nu pica un strop, cind dupa toate perceptele fizicii toate se dilata si deci posibilitatea sa lacrimeze este mare. acum cind sunt -10 grade lacrimeaza cind toate ar trebuii sa se contracte si deci ori ce por ar avea se obtureaza. sa nu inebunesti ? cred ca aceasta hiuba este o caracteristica a marcii opel, altfel nu se explica. daca aveti alta explicatie va rog spuneti-mi si mie sa nu mor prost. apropo, am antigel verde GM. facut pentru -25 grade.ma bate gindul sa-mi calc pe principii si sa bag chestie dinaceea de astupatr porii. eu stiu ca nu este bine , voi ce ziceti?
- thunder rock
- **
- 247 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Brasov
thunder rock
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
Daca curge la imbinarea metal cauciuc coeficientul dilatare contractie metal/ cauciuc e diferit si poate genera o astfel de scurgere In mod normal se scot furtunele ,se curata ff bine ,se unge cu vaselina,se schimba furtunele se strange bine si gata .Asta teoretic Cat despre caracteristica opel poate la fronty 2 ca la a mea de pilda nu am avut never ever aceasta problema Cat despre tipul antigelului folosit nu cred ca ar avea vreo importanta.Oricum nasoala situatia ...cauta si evidentiaza scurgerea si eventual daca e de la imbinare schimba furtunul Daca e por incearca cu poxipol .
- stoicaaurelian
- **
- 152 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Timis
stoicaaurelian
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
parca ti-am zis ca trebe folosit antigel roz g12 nu verde poate si aia sa fie treaba cu furtunele ai incercat ce am scris mai sus?dute la orice magazin de piese auto si vei gasi g12 la 22ron aral care e mult mai bun la pret decat gm ,bafta scrie si in manual ca se baga G12(roz) nu verde la frontera A se baga verde
- radu16b
- **
- 147 mesaje
- din 24 Jun 2009
- Frontera 1997 X 20 SE
- Timis
radu16b
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 1997 X 20 SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
Imi cer scuze daca vi se pare o prostie dar eu cand am cumparat masina, Frontera, motor 2.0i, an '98 a venit fara termostat! Am incercat sa fac un lucru bun si am pus imediat unul, iar in decurs de o luna au plesnit 3 furtune rand pe rand! L-am dat jos si sincer, se incalzeste destul de repede, nu ma deranjeaza deloc! De atunci sa tot fie un an jumatate...
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat