Mie 04 Nov, 2009 9:19 am
sal. a venit frigul si cu el si problemele cu mufarile de la sist. de racire. cel putin la mine. toata vara nu am avut nici o problema, cu toate ca temperaturile de functionare au fost destul de mari, iar acum dupa ce am rezolvat problema cu termostatul, chiar in parcaj la servis in timp ce asteptam sa intru, am opservat ca pica ceva lichid de pe scut. ca un sofer constient am verificat imediat cese intimpla, si am opservat ca in dreptul "teului" de pe partea stinga/jos pica antigel. dupa ce am intrat si a fost verificata am vazut ca picura si de la furtunul mai suptire din partea dreapta/jos. dupa ce a fost schimbat termostatul au fost puse inca un rind de coliere si sters scutul. pina acasa nu am opservat nici o picatura, iar inainte sa plec am mai verificat o data dupa ce am parcat-o. azi dimineata inainte sa plec la servici am verificat si am gasit lichid pe scut, dar si scazut nivelul in vas. despre nivel am aflat ca se poate sa scada din cauza autoaerisirii, dar de ce sa mai picure si cu doua coliere? ce sa zic, iar probleme. nasol este ca nu prea pot sa plec de la servici cu toate ca am garantie la manopera si piese 18 luni. ma inebuneste gindul ca in fiecare zi , la ora 6,30 inainte sa plec trebuie sa verific nivelul si sa complectez cu lichid. lasind la o parte faptul ca si antigelul costa destul de mult. ce ma sfatuiti sa fac, sau sa cer cind o sa ma duc la servis ca sa incerc sa remediez problema. a mai patit cineva asa ceva? mentionez ca asta vara am schimbat busonul de la vasul de expansiune cu unul nou. multumesc.