- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
- krashy22
- OP
- 1,199 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
la 90 de grade nu prea are motive, schimba senzorul de temperatura, verifica termostatul (mai degraba schimba)si pune pe tester termocupla in toate treptele, ar mai putea fi si un colier slabit sau un furtun copt, sau poate s-a mai slabit si supapa de la buson, am trecut recent cam prin toate fazele.
- krashy22
- OP
- 1,199 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
am schimbat termostatu, termocupla, rezistentele la ventiloatoare, busonul de la vasu de expansiune, apa nu sare de 90 de grade.
asta vara am avut parte de un ghinion pe care nici la dusmani nu-l doresc. in 20 km de mers am pierdut antigelu din instalatie pe la un robinet de langa turbina, s-a blocat termostatu pe inchis si ventilatoarele nu mergeau decat pe treapta 1
asta vara am avut parte de un ghinion pe care nici la dusmani nu-l doresc. in 20 km de mers am pierdut antigelu din instalatie pe la un robinet de langa turbina, s-a blocat termostatu pe inchis si ventilatoarele nu mergeau decat pe treapta 1
- krashy22
- OP
- 1,199 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
- krashy22
- OP
- 1,199 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
problema rezolvata ! nu mai arunca apa cand ajunge la 90 de grade . se pare ca pana la urma a fost ganitura de chiuloasa cu probleme.
maine am sa postez cateva fotogarfii cu motoru demontat.total cheltuieli 500 ron(garnitura, planat, curatat supape, semeringuri supape, saibe duza injectoare), garnitura am schimbat-o eu deci mana de lucru a fost 0. urmeaza o curatare a sistemului de racire si alt ulei plus filtru .
daca are cineva o idee stralucita cum se poate curata sistemu de racire fff eficient il rog sa posteze !
maine am sa postez cateva fotogarfii cu motoru demontat.total cheltuieli 500 ron(garnitura, planat, curatat supape, semeringuri supape, saibe duza injectoare), garnitura am schimbat-o eu deci mana de lucru a fost 0. urmeaza o curatare a sistemului de racire si alt ulei plus filtru .
daca are cineva o idee stralucita cum se poate curata sistemu de racire fff eficient il rog sa posteze !
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
cred ca te complici, daca ai avut antigel rosu tot timpul fara apa in surplus si alte chestii las-o asa, ca sa scoti radiatorul, trebuie sa scoti colierele, sa desfaci scutul, sa legi cu sarma restul radiatoarelor, se mai indoaie ceva pe ici pe colo, mai rupi vreo ureche de plastic, mai spargi vreun furtun copt, mai lovesti vreo termocupla si multe alte chestii, daca nu te mananca nu te mai scarpina las-o asa, e o masina veche si niciodata nu o sa fie perfecta, scuza-mi pesimismul
- krashy22
- OP
- 1,199 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
momentan am apa chioara in instalatie si e plina de rezidurui, treb sa le scot cumva afara fara sa demontez juma' de masina
ea a avut cand luat-o cam acu' 2 ani antigel verde, imediat am trecut pe rosu crezand ca fostu propietar nu a stiut ce antigel sa foloseasca. deci de vre-o 2 ani am mers numai cu antigel rosu
ea a avut cand luat-o cam acu' 2 ani antigel verde, imediat am trecut pe rosu crezand ca fostu propietar nu a stiut ce antigel sa foloseasca. deci de vre-o 2 ani am mers numai cu antigel rosu
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
- krashy22
- OP
- 1,199 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
felicitari pentru operatiune.
ca te-ar fi vazut su nu, neamtu asta prea putin conteaza.
apropo, sa-mi arati si mie neamt care se `deranjeaza`, asa cum ai facut tu, sau mai bine zis : se murdareste.
sper ca toate piesele achizitionate au fost de calitate.
ieri un amic de-al meu a terminat [ in service] aceeasi operatiune.
de piesele achizitionate, m-am ocupat exclusiv eu si am luat eclusiv ``spuma`` , premium.
rezultatul pe masura: motor ca nou [ si la 12 noaptea , aseara , ma gandeam ,ce frumos ii merge].
Sa-ti mearga si sa te bucuri de masina.
ca te-ar fi vazut su nu, neamtu asta prea putin conteaza.
apropo, sa-mi arati si mie neamt care se `deranjeaza`, asa cum ai facut tu, sau mai bine zis : se murdareste.
sper ca toate piesele achizitionate au fost de calitate.
ieri un amic de-al meu a terminat [ in service] aceeasi operatiune.
de piesele achizitionate, m-am ocupat exclusiv eu si am luat eclusiv ``spuma`` , premium.
rezultatul pe masura: motor ca nou [ si la 12 noaptea , aseara , ma gandeam ,ce frumos ii merge].
Sa-ti mearga si sa te bucuri de masina.
- krashy22
- OP
- 1,199 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
multe piese nu au trebuit cumparate, doar garnitura de chiuloasa, semeringurile(GM) si saibele de injectoare(GM) in rest de planat rectificat sa ocupat un nene care rectifica chiuloase de o viata deci am incredere deplina in munca lui !
Ms ! pana sa ma apuc sa o fac eram hotarat sa o vand dupa ce ii fac motoru, acum parca m-a vrajit iar la cum merge motoru' parca m0as razgandi
Ms ! pana sa ma apuc sa o fac eram hotarat sa o vand dupa ce ii fac motoru, acum parca m-a vrajit iar la cum merge motoru' parca m0as razgandi
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- krashy22
- OP
- 1,199 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- mariusapostol87
- ***
- 972 mesaje
- din 02 Nov 2010
- Astra 2002 y20dth
- Bucuresti
mariusapostol87
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2010
- Mesaj Privat
salut colegu. stiu ca e demult acest topic, dar acum am dat de el, odata cu problema pe care o am la un y20dth. in zona injectoarelor, mai exact unde intra conducta si unde iese furtunul de retur este mare umezeala, ulei sau motorina, nu prea imi dau seama exact. si ma gandeam ca problema este de la semeringuri si se mai si dezamorseaza pompa. de service nu am bani, oare reusesc singur sa rezolv problema? sau daca se poate sa dai o mana de ajutor?
- adrian terinte
- ****
- 1,215 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,215
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salut
eu zic sa cauti prima oara zone pe unde ti s-ar putea dezamorsa in alta parte a instalatiei.Ultima instanta sunt semeringurile de la injectoare.
Daca iti curge pe la semeringurile injectoarelor motorina nu are cum sa iasa afara din chiulaosa,ea se va duce in motor si in ulei.Uleiul ar trebui sa se subtieze si sa miroasa puternic a motorina.
.
Pentru dezamorsare verifica la filtru, furtunasele si T-urile de retur.
eu zic sa cauti prima oara zone pe unde ti s-ar putea dezamorsa in alta parte a instalatiei.Ultima instanta sunt semeringurile de la injectoare.
Daca iti curge pe la semeringurile injectoarelor motorina nu are cum sa iasa afara din chiulaosa,ea se va duce in motor si in ulei.Uleiul ar trebui sa se subtieze si sa miroasa puternic a motorina.
.
Pentru dezamorsare verifica la filtru, furtunasele si T-urile de retur.
- krashy22
- OP
- 1,199 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- mariusapostol87
- ***
- 972 mesaje
- din 02 Nov 2010
- Astra 2002 y20dth
- Bucuresti
mariusapostol87
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2010
- Mesaj Privat
in sear asta am schimbat filtrul cu unul capsulat de ford. am pus si o supapa antiretur. am curatat si sorbul. cand opresc masina ramane o bula de aer care creste incet incet. supapa antiretur este in zona filtrului. si am observat ca deja mai avea o astefel de supapa. deci acum am 2 supape. una inainte de filtru si alta dupa filtru. oare era bine sa pun una si la sorb asa cum a facut un coleg de forum? filtrul vechi era ruginit, si pe jumate gol. in loc de 2 garnituri de etansare la intrarea in filtru era decat o garnitura. se poate dezamorsa si din pompa? cam ce sa verific la ea? furtunele de retur sunt schimbate.