Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut! eu am demontat chiulasa y20dth si pe motorul meu garnitura noua arata asa:
blocul motor arata asa:
de atunci am facut 11000 km si nu a facut nici o problema instalatia de racire.
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ce simtome avea motoru de ai schimbat garnitura?
la mine cand ajungea aproape de 90 de grade arunca apa a Crying or Very sad fara din vas Crying or Very sad
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
la 90 de grade nu prea are motive, schimba senzorul de temperatura, verifica termostatul (mai degraba schimba)si pune pe tester termocupla in toate treptele, ar mai putea fi si un colier slabit sau un furtun copt, sau poate s-a mai slabit si supapa de la buson, am trecut recent cam prin toate fazele.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am schimbat termostatu, termocupla, rezistentele la ventiloatoare, busonul de la vasu de expansiune, apa nu sare de 90 de grade.
asta vara am avut parte de un ghinion pe care nici la dusmani nu-l doresc. in 20 km de mers am pierdut antigelu din instalatie pe la un robinet de langa turbina, s-a blocat termostatu pe inchis si ventilatoarele nu mergeau decat pe treapta 1
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
intrebare : cum se dezamorseaza tachetii?
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ciudata intrebare, asta inseamna ca trag aer si nu prea apasa supapa cum trebuie, mai degraba sunt gripati si culbutorii lobesc tare in ei, banuiesc ca ii scoti afara, ii apesi pana iese uleiul si obti dezamorsare Smile
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ciudata intrebare, asta inseamna ca trag aer si nu prea apasa supapa cum trebuie, mai degraba sunt gripati si culbutorii lobesc tare in ei, banuiesc ca ii scoti afara, ii apesi pana iese uleiul si obtii dezamorsare Smile
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
problema rezolvata ! nu mai arunca apa cand ajunge la 90 de grade . se pare ca pana la urma a fost ganitura de chiuloasa cu probleme.
maine am sa postez cateva fotogarfii cu motoru demontat.total cheltuieli 500 ron(garnitura, planat, curatat supape, semeringuri supape, saibe duza injectoare), garnitura am schimbat-o eu deci mana de lucru a fost 0. urmeaza o curatare a sistemului de racire si alt ulei plus filtru .
daca are cineva o idee stralucita cum se poate curata sistemu de racire fff eficient il rog sa posteze !
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
cred ca te complici, daca ai avut antigel rosu tot timpul fara apa in surplus si alte chestii las-o asa, ca sa scoti radiatorul, trebuie sa scoti colierele, sa desfaci scutul, sa legi cu sarma restul radiatoarelor, se mai indoaie ceva pe ici pe colo, mai rupi vreo ureche de plastic, mai spargi vreun furtun copt, mai lovesti vreo termocupla si multe alte chestii, daca nu te mananca nu te mai scarpina Smile las-o asa, e o masina veche si niciodata nu o sa fie perfecta, scuza-mi pesimismul
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
momentan am apa chioara in instalatie si e plina de rezidurui, treb sa le scot cumva afara fara sa demontez juma' de masina
ea a avut cand luat-o cam acu' 2 ani antigel verde, imediat am trecut pe rosu crezand ca fostu propietar nu a stiut ce antigel sa foloseasca. deci de vre-o 2 ani am mers numai cu antigel rosu
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
golesti pe la radiator pana nu faci prea multa rugina, bagi doza buna de antigel, gm 20 lei litrul concentrat (rosu) plus 1L apa pentru doza optima
repeti dupa cateva sute de km end of story
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
poze !








toata operatiunea de montaj a durat cam 7 ore, cu toate ca asa ceva nu am mai facut decat la dacii .
cred ca daca m-ar fi vazut neamtzu cum am lucrat eu la motor s-ar fi luat cu mainile de cap Twisted Evil
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
felicitari pentru operatiune.
ca te-ar fi vazut su nu, neamtu asta prea putin conteaza.
apropo, sa-mi arati si mie neamt care se `deranjeaza`, asa cum ai facut tu, sau mai bine zis : se murdareste.
sper ca toate piesele achizitionate au fost de calitate.
ieri un amic de-al meu a terminat [ in service] aceeasi operatiune.
de piesele achizitionate, m-am ocupat exclusiv eu si am luat eclusiv ``spuma`` , premium.
rezultatul pe masura: motor ca nou [ si la 12 noaptea , aseara , ma gandeam ,ce frumos ii merge].
Sa-ti mearga si sa te bucuri de masina.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
multe piese nu au trebuit cumparate, doar garnitura de chiuloasa, semeringurile(GM) si saibele de injectoare(GM) in rest de planat rectificat sa ocupat un nene care rectifica chiuloase de o viata deci am incredere deplina in munca lui !
Ms ! pana sa ma apuc sa o fac eram hotarat sa o vand dupa ce ii fac motoru, acum parca m-a vrajit iar la cum merge motoru' parca m0as razgandi Rolling Eyes
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
suruburile de la chiuloasa le-ai schimbat?[ parca 8 buc].
am inteles ca trebuiesc neaparat schimbate.
mecanicul zicea ca apar probleme in cazul pastrarii celor vechi [ scuze , n-am retinut explicatia lui concreta]
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nu le-am schimbat pt ca erau ok nu aveau probleme cu filetul, span....etc...etc...in schimb am curatat fff bine gaurile unde se infiletau pt erau pline cu ulei si riscam sa pleznesc blocu daca infiletam suruburile cu uleiul acolo
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salut colegu. stiu ca e demult acest topic, dar acum am dat de el, odata cu problema pe care o am la un y20dth. in zona injectoarelor, mai exact unde intra conducta si unde iese furtunul de retur este mare umezeala, ulei sau motorina, nu prea imi dau seama exact. si ma gandeam ca problema este de la semeringuri si se mai si dezamorseaza pompa. de service nu am bani, oare reusesc singur sa rezolv problema? sau daca se poate sa dai o mana de ajutor?
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,215
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut
eu zic sa cauti prima oara zone pe unde ti s-ar putea dezamorsa in alta parte a instalatiei.Ultima instanta sunt semeringurile de la injectoare.
Daca iti curge pe la semeringurile injectoarelor motorina nu are cum sa iasa afara din chiulaosa,ea se va duce in motor si in ulei.Uleiul ar trebui sa se subtieze si sa miroasa puternic a motorina.
.

Pentru dezamorsare verifica la filtru, furtunasele si T-urile de retur.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pt dezamorsare si pt scurgerile de motorina/ulei prin zona aceea, te sfatuiesc sa schimbi furtunasele de retur si oringurile de la injectoare( cele indicate de colegul Adrian Terinte) .
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
in sear asta am schimbat filtrul cu unul capsulat de ford. am pus si o supapa antiretur. am curatat si sorbul. cand opresc masina ramane o bula de aer care creste incet incet. supapa antiretur este in zona filtrului. si am observat ca deja mai avea o astefel de supapa. deci acum am 2 supape. una inainte de filtru si alta dupa filtru. oare era bine sa pun una si la sorb asa cum a facut un coleg de forum? filtrul vechi era ruginit, si pe jumate gol. in loc de 2 garnituri de etansare la intrarea in filtru era decat o garnitura. se poate dezamorsa si din pompa? cam ce sa verific la ea? furtunele de retur sunt schimbate.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR