freerider
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1992 1.8 i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2009
- Mesaj Privat
Buna tuturor !
Problema este ca nu am incalzire in masina , adica aer cald ! A venit iarna si mor de frig ! Termostatul l-am schimbat dar nici un rezultat ! Cineva mi a zis ca e infundat radiatorul de la incalzire in bord, l-am verificat si nu era infundat. Totusi dupa vreo 20 min incepe sa vina un aer mai caldut dar foarte slab ! HELP
Problema este ca nu am incalzire in masina , adica aer cald ! A venit iarna si mor de frig ! Termostatul l-am schimbat dar nici un rezultat ! Cineva mi a zis ca e infundat radiatorul de la incalzire in bord, l-am verificat si nu era infundat. Totusi dupa vreo 20 min incepe sa vina un aer mai caldut dar foarte slab ! HELP
- macheta
- **
- 298 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 1995 x16sz
- Alba
macheta
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
- JoeLimonada
- **
- 116 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Astra 2002 y17dt
- Galati
JoeLimonada
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
alex_rx
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
Daca ai schimbat termostatul cu unul nou atunci curatata bine caloriferul( radiatorul din bord de zici tu de el ) ca el este de vina. De fapt poti incerca cu motorul pornit ( apa la 90 grade) si sa pui mana pe calorifer, daca este cald atunci cauta defectiunea pe canalele de aer( desi putin probabil), daca nu, inseamna ca e plin de mizerie. Cumpara de la magazin un flacon de curatat radiatorul( eu am luat un tub albastru facut de francezi), si cu apa fierbinte amesteca flaconul si pune l in calorifer, lasa-l cateva minute sa actioneze, apoi scoti. Repeti operatiunea de cateva ori. Daca poti baga si putina apa cu presiune in el. La mine dupa a treia clatire a inceput sa scoata mizeria.
freerider
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1992 1.8 i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2009
- Mesaj Privat
alex_rx a scris:Daca ai schimbat termostatul cu unul nou atunci curatata bine caloriferul( radiatorul din bord de zici tu de el ) ca el este de vina. De fapt poti incerca cu motorul pornit ( apa la 90 grade) si sa pui mana pe calorifer, daca este cald atunci cauta defectiunea pe canalele de aer( desi putin probabil), daca nu, inseamna ca e plin de mizerie. Cumpara de la magazin un flacon de curatat radiatorul( eu am luat un tub albastru facut de francezi), si cu apa fierbinte amesteca flaconul si pune l in calorifer, lasa-l cateva minute sa actioneze, apoi scoti. Repeti operatiunea de cateva ori. Daca poti baga si putina apa cu presiune in el. La mine dupa a treia clatire a inceput sa scoata mizeria.
L-am curatat radiatorul din bord si nici un rezultat ! Furtunul care intra la bord e cald ! Poate ca e problema la clapeta , poate nu inchide pe cea rece !? Cum se verifica daca clapeta schimba de le cea calda la rece? Trebuie demontat bordul ?
Cristea21
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2009
- Mesaj Privat
symon2007
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Ctl.madeinheaven
- **
- 182 mesaje
- din 19 Nov 2009
- Constanta
Ctl.madeinheaven
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2009
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Ctl.madeinheaven a scris:am si eu o problema asemanatoare ,imi baga caldura dar foarte putin ,nu am clima nici aer , din cate am observat pierde antigel . Ce trebuie sa verific ? eu am un astra f
La F e mai simplu..In primul rand tb.sa vezi daca nu cumva are termostatul blocat pe deschis,sau nu-l are deloc..Daca ti se aburesc geamurile,ar fi posibil sa ai si filtrul de polen neschimbat cam demult.Cu antigelul te descurci tu,ca masina nu se repara pe net sau telefon..
Cristea21
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2009
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Cristea21
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2009
- Mesaj Privat
Robotel99
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
freerider
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1992 1.8 i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2009
- Mesaj Privat
Robotel99 a scris:salut , si eu am aceeasi problema numai ca nu am curatat caloriferul , problema e alta..cum scot caloriferul sa il curat?....freerider daca afli vreo rezolvare da-mi si mie un semn te rog
Salut ! Daca vrei sa scoti caloriferul atunci trebuie sa dai jos tot bordul ce e greu! Verifica ma intai daca e astupat,
scoate furtunile si sufla in el ! Daca pe partea cealalta iasa aerul asa cum sufli atunci nu e a astupat!
Eu am verificat si clapetele, am schimbat termostatul , curatat si caloriferul am ffost si la service si tot nu face caldura cat ar trebui! Nu avem ce sa facem asa e modelul
- florin66
- **
- 118 mesaje
- din 28 Aug 2007
- Calibra 1997 x20xev
- Alta tara
florin66
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Alta tara
- Masina: Calibra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
freerider a scris:
Salut ! Daca vrei sa scoti caloriferul atunci trebuie sa dai jos tot bordul ce e greu! Verifica ma intai daca e astupat,
scoate furtunile si sufla in el ! Daca pe partea cealalta iasa aerul asa cum sufli atunci nu e a astupat!
Eu am verificat si clapetele, am schimbat termostatul , curatat si caloriferul am ffost si la service si tot nu face caldura cat ar trebui! Nu avem ce sa facem asa e modelul
Robotel99 a scris:salut , si eu am aceeasi problema numai ca nu am curatat caloriferul , problema e alta..cum scot caloriferul sa il curat?....freerider daca afli vreo rezolvare da-mi si mie un semn te rog
Salut ! Daca vrei sa scoti caloriferul atunci trebuie sa dai jos tot bordul ce e greu! Verifica ma intai daca e astupat,
scoate furtunile si sufla in el ! Daca pe partea cealalta iasa aerul asa cum sufli atunci nu e a astupat!
Eu am verificat si clapetele, am schimbat termostatul , curatat si caloriferul am ffost si la service si tot nu face caldura cat ar trebui! Nu avem ce sa facem asa e modelul
Nu se desface tot bordul ca sa scoti caloriferul,si caldura baga la vectra a,eu nu pot sa tin mana pe aerisirile de caldura[fierbinte],schimba caloriferul unul nou e vreun milion de lei.
- byker_boy11
- **
- 139 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Astra 2001 1.6 16v
- Bacau
byker_boy11
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 1.6 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
stress
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2008
- Mesaj Privat
Cristea21
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2009
- Mesaj Privat
fubu_cuky
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1994 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2009
- Mesaj Privat
- byker_boy11
- **
- 139 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Astra 2001 1.6 16v
- Bacau
byker_boy11
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 1.6 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
fubu_cuky a scris:cum ajung la radiatorul de caldura pt a-l curata,sau cum il demontez pt a-l schimba cu unul nou?
esti sigur ca e ala?si nu e problema mai simpla:)))cum ar fi blocarea valvei doar cu aer rece?,eu zic ca e mai putin costisitor...sa stii intotdeauna -verifica ce e mai ieftin si mai usor si apoi evoluezi cu problema
te duci direct la o chestie doar daca stii sigur ca aceea e
gandeste-te ca e cursa cu checkpoint....la care treci de la un punct la altul pt a ajunge la finish....pt a descoveri problema..elimina intai...celelalte posibilitati,...mai ales daca sunt mai usoare(e o chestie generala , nu doar pt cazul tau)