- alex82
- OP
- 142 mesaje
- din 19 Apr 2006
- Insignia 2012 2.0 dth
- Constanta
alex82
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2012 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2006
- Mesaj Privat
Marti noapte ma intorceam de la mare (pana acum nimik nou sau frumos ) ajung in spatele unei daci si vreau sa depasesc (oare era o problema sa depasesc o dacie ) bag in viteza a 4 ciuciu nu trage, ii dau a 3 iar ciuciu, opresc la inetrarea pe autostrada ma uit la motor nimik, dar in spate mirosea urat si scotea un fum ca la tractor ( ma intrebam e vectra sau raba ) o aduc tractata pana la bucuresti la opel Gtt si ( ce puteau sa imi spuna cei de acolo ) va costa 45.000.000, iar masina e gata cam in 2 saptamani.
Intrebarea mea e acuma cum sau de ce nu a mai urcat uleiul la turbina cand a mers perfect pana la intrarea pe autostrada si revizile sunt facute toate la timp ultima fiind acum 1 luna, cine oare e de vina opelul sau turbina????????
Intrebarea mea e acuma cum sau de ce nu a mai urcat uleiul la turbina cand a mers perfect pana la intrarea pe autostrada si revizile sunt facute toate la timp ultima fiind acum 1 luna, cine oare e de vina opelul sau turbina????????
- virgil
- **
- 273 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
virgil
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- emmanuel
- **
- 235 mesaje
- din 10 Feb 2005
- Bucuresti
emmanuel
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2005
- Mesaj Privat
idiceanu
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: timisoara cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
- cipo
- **
- 192 mesaje
- din 04 Nov 2005
- Vectra 2007 Z19DTH
- Bucuresti
cipo
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2005
- Mesaj Privat
din cate am vazut intrebarea era ce a cauzat aceasta defectiune si nu cat costa reparatiile. sigur ca si preturile sunt interesante insa nu ating subiectul.
cred ca defectiunea este prematura si nu ar fi trebuit sa se intample decat in urma unui defect de fabricatie sau poate o utilizatare neglijenta si "stresanta", insa acest lucru trebuia facut in mod repetat, de aceea ma indoiesc ca asta ar fi cauza.
daca ar fi un defect de fabricatie, manifestat in afara perioadei de garantie cine plateste piesa? intrebarea este retorica, iar raspunsul trist.
cred ca defectiunea este prematura si nu ar fi trebuit sa se intample decat in urma unui defect de fabricatie sau poate o utilizatare neglijenta si "stresanta", insa acest lucru trebuia facut in mod repetat, de aceea ma indoiesc ca asta ar fi cauza.
daca ar fi un defect de fabricatie, manifestat in afara perioadei de garantie cine plateste piesa? intrebarea este retorica, iar raspunsul trist.
- alex82
- OP
- 142 mesaje
- din 19 Apr 2006
- Insignia 2012 2.0 dth
- Constanta
alex82
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2012 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2006
- Mesaj Privat
preturile difera la fel ca si firmele care le fac pe mine ma intereseaza ca sa nu dau 550 de euro si sa o schimb iar la 100.000 km pretul ata este de 40.000.000 de la reprezentanta si cam 4.000.000 manopera dar e curios ca cica ar fi ramas fara ungere ceea ce nu e normal la o masina cu revizile la timp, motorina numai euro 4 iar cu viteza numai ai cum sa fortezi un disel fiindca e limitata deci nu se manifesta ca la benzina cand te duci pana la 7.000 de turati, oricum si fortata nu trebuia sa cedeze asa de usor iar am mai patito asa si cu furtunul de la turbina care tot asa cica a fost un lot prost dar numai dupa 3 luni si-au dat seama ca e crapat tot, oricum eu cred ca nimeni din romania nu e pregatit ptr masinile astea fiindca cam ii depasesc pe mecanici.
A ca sa va dau exemplu de ce nu sunt pregatiti mecanici pana se mi se puna un soft nou la calculator imi arata ca e deschisa capota daca o deschideam, acum ciuciu si i-am rugat sa vada de ce nu merge, au pus calc sa vada ce are si surpriza cica nu am senzor la capota cum draqu cand i l-am aratat si el tot sustine ca e altceva ca lui ii arata ca nu am
A ca sa va dau exemplu de ce nu sunt pregatiti mecanici pana se mi se puna un soft nou la calculator imi arata ca e deschisa capota daca o deschideam, acum ciuciu si i-am rugat sa vada de ce nu merge, au pus calc sa vada ce are si surpriza cica nu am senzor la capota cum draqu cand i l-am aratat si el tot sustine ca e altceva ca lui ii arata ca nu am
- alex82
- OP
- 142 mesaje
- din 19 Apr 2006
- Insignia 2012 2.0 dth
- Constanta
alex82
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2012 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2006
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
alex82 a scris:preturile difera la fel ca si firmele care le fac pe mine ma intereseaza ca sa nu dau 550 de euro si sa o schimb iar la 100.000 km pretul ata este de 40.000.000 de la reprezentanta si cam 4.000.000 manopera dar e curios ca cica ar fi ramas fara ungere ceea ce nu e normal la o masina cu revizile la timp, motorina numai euro 4 iar cu viteza numai ai cum sa fortezi un disel fiindca e limitata deci nu se manifesta ca la benzina cand te duci pana la 7.000 de turati, oricum si fortata nu trebuia sa cedeze asa de usor iar am mai patito asa si cu furtunul de la turbina care tot asa cica a fost un lot prost dar numai dupa 3 luni si-au dat seama ca e crapat tot, oricum eu cred ca nimeni din romania nu e pregatit ptr masinile astea fiindca cam ii depasesc pe mecanici.
A ca sa va dau exemplu de ce nu sunt pregatiti mecanici pana se mi se puna un soft nou la calculator imi arata ca e deschisa capota daca o deschideam, acum ciuciu si i-am rugat sa vada de ce nu merge, au pus calc sa vada ce are si surpriza cica nu am senzor la capota cum draqu cand i l-am aratat si el tot sustine ca e altceva ca lui ii arata ca nu am
A ca sa va dau exemplu de ce nu sunt pregatiti mecanici pana se mi se puna un soft nou la calculator imi arata ca e deschisa capota daca o deschideam, acum ciuciu si i-am rugat sa vada de ce nu merge, au pus calc sa vada ce are si surpriza cica nu am senzor la capota cum draqu cand i l-am aratat si el tot sustine ca e altceva ca lui ii arata ca nu am
Scuza-ma ca iti spun dar se vede ca esti nou pe forum... faptul ca inca mai ai incredere in service-ul dealerilor o dovedeste. Sa nu crezi ca schimband turbina la service-ul GTT sau di-bas sau ce dealer vrei tu ai vreo garantie in plus... Stiai de exemplu ca atunci cand au de facut motoare baietii astia foarte "competenti" se duc la Caprita? Oricum ideea e ca o data terminata garantia esti pe cont propriu intr-o jungla "totala" in .ro.
- alex82
- OP
- 142 mesaje
- din 19 Apr 2006
- Insignia 2012 2.0 dth
- Constanta
alex82
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2012 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2006
- Mesaj Privat
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat