- as3dyum
- OP
- 1,037 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Corsa 2006 z13dt
- Alta tara
as3dyum
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
Astra G din 2001 z16xe
Bobina de inductie face corp comun cu fisele? in ideea ca acestea nu se pot inlocui decat odata cu bobina....
Intentionez sa inlocuiesc fisele datorita faptului ca relantiul este instabil desi am curatat body trothel-ul, am curatat egr-ul, am schimbat bujiile.
Nu m-am interesat la nici un magazin de piese inca dar am s-o fac daca nu primesc un raspuns de la voi. Foarte posibil sa pierd curent pe undeva.
Am sa studiez mai in amanunt problema si daca mai aveti pareri va rog sa le expuneti. Intr-adevar problema s-a mai dezbatut pe forum dar raspunsurile sunt vagi din cate am vazut...
Spre exemplu asta m-a dat pe spate
Pentru fiecare bujie exista cate o bobina de inductie.Nu exista fise de bujii
In alta ordine de idei se vorbeste doar de inlocuirea bujiilor si nimic mai mult;
ceea ce ma face sa cred ca o eventuala problema a fiselor nu exista...
Banuiesc posibilitatea unor masuratori: as vrea sa stiu cum se fac ele si intre ce valori trebuie sa se incadreze!
Bobina de inductie face corp comun cu fisele? in ideea ca acestea nu se pot inlocui decat odata cu bobina....
Intentionez sa inlocuiesc fisele datorita faptului ca relantiul este instabil desi am curatat body trothel-ul, am curatat egr-ul, am schimbat bujiile.
Nu m-am interesat la nici un magazin de piese inca dar am s-o fac daca nu primesc un raspuns de la voi. Foarte posibil sa pierd curent pe undeva.
Am sa studiez mai in amanunt problema si daca mai aveti pareri va rog sa le expuneti. Intr-adevar problema s-a mai dezbatut pe forum dar raspunsurile sunt vagi din cate am vazut...
Spre exemplu asta m-a dat pe spate
Pentru fiecare bujie exista cate o bobina de inductie.Nu exista fise de bujii
In alta ordine de idei se vorbeste doar de inlocuirea bujiilor si nimic mai mult;
ceea ce ma face sa cred ca o eventuala problema a fiselor nu exista...
Banuiesc posibilitatea unor masuratori: as vrea sa stiu cum se fac ele si intre ce valori trebuie sa se incadreze!
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- al3xtrana
- ***
- 517 mesaje
- din 19 Jun 2008
- Dolj
al3xtrana
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2008
- Mesaj Privat
- as3dyum
- OP
- 1,037 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Corsa 2006 z13dt
- Alta tara
as3dyum
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
elegance a scris:Pai se vede din pozele tale ca e corp comun. Asa e si la mine, nu exista fise si nici nu vreau sa ma gandesc cat costa o druga de aia.
Simptomele la o bobina dusa sunt altele, deci cauta altundeva. Filtrul de benzina? Debitmetrul? Benzina in sine?
Simptomele la o bobina dusa sunt altele, deci cauta altundeva. Filtrul de benzina? Debitmetrul? Benzina in sine?
NU am debimetru;Z16xe nu are debimetru. Benzina am mai schimbat-o dar problemele persista. Filtrul de benzina nu vad sa afecteze in vreun fel relantiul ...
al3xtrana a scris:Da tu nu ai fise, bobina de inductie tine locul de fise, ai un platou din care pleaca fise la fiecare bujie si in acel platou intra o mufa. Platoul(bobina de inuctie) ajunge undeva pe la 500 ron respect!
Aproximativ asta am constatas si eu. La pret nici nu vreau sa ma gandesc ...
M-ar fi interesat niste limite-valori de functionare ca sa le pot masura cumva...
- as3dyum
- OP
- 1,037 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Corsa 2006 z13dt
- Alta tara
as3dyum
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- as3dyum
- OP
- 1,037 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Corsa 2006 z13dt
- Alta tara
as3dyum
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
nu am "coduri eroare"
bujii Bosch FLR8LDCU 0.9-1.1mm
masina in relanti merge prost din punctul meu de vedere(are oscilatii de turatie) - consider ca sta si subturat in relanti...
de asemenea si pornire e greoaie...
in momentul pornirii pana si socul automat nu trece de 1000 rot/min
in schimb, trage bine in sarcina oricat as fi eu de pretentios
la mine motorasul acela de relanti e caplsulat - de curatat am curatat clapeta si nu a avut nici un efect
ma gandeam la aer fals pe instal...dar pe unde ?
tre' sa consult un mecanic in cazul asta...
bujii Bosch FLR8LDCU 0.9-1.1mm
masina in relanti merge prost din punctul meu de vedere(are oscilatii de turatie) - consider ca sta si subturat in relanti...
de asemenea si pornire e greoaie...
in momentul pornirii pana si socul automat nu trece de 1000 rot/min
in schimb, trage bine in sarcina oricat as fi eu de pretentios
dancuciureanu a scris:Baga un ochi si la throttle body. Vezi ca am scris despre el. Mai verifica daca nu ai probleme la potentiometrul de acceleratie (la pedala) dupa ce cureti throttle
la mine motorasul acela de relanti e caplsulat - de curatat am curatat clapeta si nu a avut nici un efect
ma gandeam la aer fals pe instal...dar pe unde ?
dancuciureanu a scris:Ai cumva tacaneala de tacheti ?
tre' sa consult un mecanic in cazul asta...
nickers
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat