Oski27
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Baia Mare
- Masina: Meriva 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2007
- Mesaj Privat
dana_dnz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2000 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
am verificat,am masurat cele trei fire(violet si negru cu alb) duc in mufa din bord de la ceasuri,iar cel din mijloc e masa.Cele doua din bordsunt alimentate cu 12v .Oski27 daca tot ai desfacut cutia ai observat ce da impuls senzorului,ma gandes eu ca ar trebui sa fie un mic magnet .De fapt vreau sa excit senzorul acelasi sa vad dacase schimba tensiunea pe acele fire.Poate pana in bord e totul ok si sunt ceasurile de vina.
dana_dnz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2000 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
Oski27
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Baia Mare
- Masina: Meriva 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2007
- Mesaj Privat
dana_dnz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2000 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
dana_dnz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2000 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
Revin asupra problemei.Initial am crezut ca buba e de la mufa ECU dar nu a fost,in momentul in care am umblat la acea mufa am decuplat si bateria ceia ce a resetat radio cd( pe care tocmai il achizitionasem).Cand am pornit masina radio a ramas inchis si kilometrajul meu functiona,cum porneam radio kilometrajul nu mai functiona,va intrebati care e legatura? Va spun eu :firul violet care e semnalul de kilometraj duce o data la EPS,la TIDsi la mufa RADIO,eu inlocuind radio ul original cu unul din comert acesta sa potrivit fara nici o modificare la mufa functionand norml dar pinul cu firul violet nu sa mai potrivit si primea semnal de la radio (la radio original acesta nefiind conectat,probabil este acolo pentru alt tip de cass). Asa ca fiti atenti cand inlocuiti radoio ul.
Magnumutz
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2009
- Mesaj Privat
dana_dnz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2000 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
Magnumutz
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2009
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- cocosai
- **
- 288 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am sa incerc sa rezolv o problema referitoare la senzorii care pun in miscare bordul - viteza de deplasare - km.
Nu va bazati ca numele senzorilor sunt cei pe care ii foloseste GM, dar va asigur ca-i veti recunoaste dupa localizare
Daca locul in care tratez problema nu este cel potrivit va rog mutati.
1. Orice tip de Agila are un senzor care se prinde pe fuzeta dreapta fata cu ajutorul unui surub de 6 hexagon 10
2. De aici incepe distractia
- Cele FARA ABS se rezuma la acest senzor de pe fuzeta dreapta
- Cele CU ABS au 4 asemenea senzori pe fiecare roata
Acesti senzori s-ar numi senzori viteza roata sau senzori ABS(deci unul si acelas nicidecum diferiti)
3. Agila 2000 - 2001
- Cele fara ABS - semnalul dat de acest senzor(de pe roata dreapta) intra intr-un releu modulator situat sub bord in partea dreapta(pasager) si continua pana ajunge in calculatorul masinii(cel de pe motor) - pentru aceasta el intra odata in habitaclu pasageri si iasa din nou ptr a junge la calculator
- Cele cu ABS - semnalul dat de acest senzor(de pe roata dreapta) intra in modulul ABS situat in compart. motor partea dreapta si continua pana ajunge in calculatorul masinii(cel de pe motor) - pentru aceasta el intra odata in habitaclu pasageri si iasa din nou ptr a ajunge la calculator
CONCLUZIA - La aceste masini daca nu ,,merge,, bordul nu avem treaba cu senzorul de la roata
- SENZORUL de pe cutia de viteze(se spune mai sus - cel cu 3 fire situat undeva mai in spate fixat de cutie cu surub de 6 hexagon 10) - aici este buba - cum am spus mai sus dicutam de anii 2000 - 2001 - semnalul de pe acest senzor intra in habitaclu mergand la 1 ceasuri de bord 2 eps 3 radio 4 tid cu functiile pe care le-au descris ceilalti colegi
CONCLUZIA - In principiu daca bordul nu va mai arata km si viteza de bai este acest senzor - sigur mai pot fi si alte defecte
AGILA 2002 -incoace
Dispare acest senzor de pe cutie - semnalul de la roata merge la releul modulator(daca masina nu are ABS)sau la modulul ABS la cele care il au dupa care continua la 1 bord 2 radio 3 tid 4 eps 5 calculator.
CONCLUZIA - este un semnal unic care face toata treaba - DAR pentru aceasta a fost modificat <<receptorul<< din ceasurile de bord - deci un ceas de bord 2000-2001 nu se va potrivi cu 2002- - veti constata ca km si viteza sunt afisate total eronat
Un mic secret(90%)- ceasurile de bord la care se aprinde martorul luminos de benzina cand aceasta scade sub o anumita cantitate primesc semnalul unic de la roata(bininteles trecut prin cele explicate)
- ceasurile de bord la care NU se aprinde martorul luminos de benzina primesc semnalul de la senzorul de pe cutie(bininteles trecut prin cele explicate)
Cand au modificat instalatia electrica au pus si un martor luminos ptr benzina
Mai sus am discutat despre viteza si km - turometru este alta discutie
Nu va bazati ca numele senzorilor sunt cei pe care ii foloseste GM, dar va asigur ca-i veti recunoaste dupa localizare
Daca locul in care tratez problema nu este cel potrivit va rog mutati.
1. Orice tip de Agila are un senzor care se prinde pe fuzeta dreapta fata cu ajutorul unui surub de 6 hexagon 10
2. De aici incepe distractia
- Cele FARA ABS se rezuma la acest senzor de pe fuzeta dreapta
- Cele CU ABS au 4 asemenea senzori pe fiecare roata
Acesti senzori s-ar numi senzori viteza roata sau senzori ABS(deci unul si acelas nicidecum diferiti)
3. Agila 2000 - 2001
- Cele fara ABS - semnalul dat de acest senzor(de pe roata dreapta) intra intr-un releu modulator situat sub bord in partea dreapta(pasager) si continua pana ajunge in calculatorul masinii(cel de pe motor) - pentru aceasta el intra odata in habitaclu pasageri si iasa din nou ptr a junge la calculator
- Cele cu ABS - semnalul dat de acest senzor(de pe roata dreapta) intra in modulul ABS situat in compart. motor partea dreapta si continua pana ajunge in calculatorul masinii(cel de pe motor) - pentru aceasta el intra odata in habitaclu pasageri si iasa din nou ptr a ajunge la calculator
CONCLUZIA - La aceste masini daca nu ,,merge,, bordul nu avem treaba cu senzorul de la roata
- SENZORUL de pe cutia de viteze(se spune mai sus - cel cu 3 fire situat undeva mai in spate fixat de cutie cu surub de 6 hexagon 10) - aici este buba - cum am spus mai sus dicutam de anii 2000 - 2001 - semnalul de pe acest senzor intra in habitaclu mergand la 1 ceasuri de bord 2 eps 3 radio 4 tid cu functiile pe care le-au descris ceilalti colegi
CONCLUZIA - In principiu daca bordul nu va mai arata km si viteza de bai este acest senzor - sigur mai pot fi si alte defecte
AGILA 2002 -incoace
Dispare acest senzor de pe cutie - semnalul de la roata merge la releul modulator(daca masina nu are ABS)sau la modulul ABS la cele care il au dupa care continua la 1 bord 2 radio 3 tid 4 eps 5 calculator.
CONCLUZIA - este un semnal unic care face toata treaba - DAR pentru aceasta a fost modificat <<receptorul<< din ceasurile de bord - deci un ceas de bord 2000-2001 nu se va potrivi cu 2002- - veti constata ca km si viteza sunt afisate total eronat
Un mic secret(90%)- ceasurile de bord la care se aprinde martorul luminos de benzina cand aceasta scade sub o anumita cantitate primesc semnalul unic de la roata(bininteles trecut prin cele explicate)
- ceasurile de bord la care NU se aprinde martorul luminos de benzina primesc semnalul de la senzorul de pe cutie(bininteles trecut prin cele explicate)
Cand au modificat instalatia electrica au pus si un martor luminos ptr benzina
Mai sus am discutat despre viteza si km - turometru este alta discutie
dana_dnz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2000 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
dana_dnz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2000 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
- ionascu florin
- **
- 61 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Agila 2001 z12xe
- Vaslui
ionascu florin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Vaslui
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- editza2002
- *
- 6 mesaje
- din 26 Apr 2011
- Agila 2002
- Timis
editza2002
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2011
- Mesaj Privat
- cocosai
- **
- 288 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
FIonRadu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2021
- Mesaj Privat
FIonRadu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2021
- Mesaj Privat