zafiry
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 y2odth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2009
- Mesaj Privat
salutare.......am si eu o problema daca stiti cumva.............am coborat la masina sa plec ,,am dat la cheie si ........surpriza...nu a pornit,ci doar se auzea ceva de genul unui ,,clanc,,...........bateria este noua....am mai patit-o intr-o dimineata dar pana la piatra-neamt si-a revenit....acum dupa 2 saptamani a revenit problema si nu mai porneste decat impinsa..................daca aveti vreo idee sau ati patit-o astept pareri si idei..............va salut cu respect
- geomutihac
- **
- 84 mesaje
- din 28 Nov 2005
- Zafira 2001 Y20DTH
- Iasi
geomutihac
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2005
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
dragi colegi.
de doua trei zile sunt alaturi de un amic ,zafirist, pe care doresc sa-l ajut sa-si porneasca masina.
an 2003, y20dth, 74 kw, 101 cp.
pe scurt: invarte de rupe: refuza sa porneasca.
am mers personal cu masina azi si i-am facut o inspectie generala:
pus tester - eroare 2 bujii arse [ am reusit sa schimbam numai una]
pus tester pe capul pompei de injectie - zero erori.
verificat injectoarele - toate perfecte.
verificat tot ce tine de teu-ri si furtune retur injectoare - totul perfect . teu-ri si furtun de calitate noi.
electromotorul invarte fumos.
toate filtrele absolut noi.
verificat tot ce tine de carcasa filtru motorina + circuit motorina - totul impecabil [ nu se dezamorseaza]
anulat temporar filtrul de motorina si pus pe direct [ ca si cum as fi anulat rezervorul] - nici un rezultat.
am fost special la un service care se ocupa 90% cu pompe de injectie si injectoare in speranta ca una din cele doua ar face probleme.
rog mult mai dati-mi niste idei.
o observatie importanta: cand s-a schimbat bujia , cea de pe masina avea plin capul de ulei motor [ am verificat temeinic era ulei si nu motorina.
maine ii facem un test compresie motor, sincer nu ar mai fi ceva de verificat.
daca v-ati confruntat cu o problema asemanatoare rog sfaturi, idei.
va foarte multumesc.
de doua trei zile sunt alaturi de un amic ,zafirist, pe care doresc sa-l ajut sa-si porneasca masina.
an 2003, y20dth, 74 kw, 101 cp.
pe scurt: invarte de rupe: refuza sa porneasca.
am mers personal cu masina azi si i-am facut o inspectie generala:
pus tester - eroare 2 bujii arse [ am reusit sa schimbam numai una]
pus tester pe capul pompei de injectie - zero erori.
verificat injectoarele - toate perfecte.
verificat tot ce tine de teu-ri si furtune retur injectoare - totul perfect . teu-ri si furtun de calitate noi.
electromotorul invarte fumos.
toate filtrele absolut noi.
verificat tot ce tine de carcasa filtru motorina + circuit motorina - totul impecabil [ nu se dezamorseaza]
anulat temporar filtrul de motorina si pus pe direct [ ca si cum as fi anulat rezervorul] - nici un rezultat.
am fost special la un service care se ocupa 90% cu pompe de injectie si injectoare in speranta ca una din cele doua ar face probleme.
rog mult mai dati-mi niste idei.
o observatie importanta: cand s-a schimbat bujia , cea de pe masina avea plin capul de ulei motor [ am verificat temeinic era ulei si nu motorina.
maine ii facem un test compresie motor, sincer nu ar mai fi ceva de verificat.
daca v-ati confruntat cu o problema asemanatoare rog sfaturi, idei.
va foarte multumesc.
- DANIEL G.
- **
- 184 mesaje
- din 24 Jun 2009
- Meriva 2003 Z16XE
- Galati
DANIEL G.
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Galati
- Masina: Meriva 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
nu imi dau seama daca ai scris in mesaj sub alta forma... si eu nu am inteles , insa sugerez sa o alimentezi dintr-o sticla de 0,5 in care sa bagi un furtun si sa il izolezi la garua dopului intoci sticla cu gura in jos si celalalt capat al furtunului sa il racordezi sub furtunul d e turbo si paralel cu bateria unde intra turul de motorina , daca la faza asta nu o ia... e pa pa pompa. bujiile nu au treaba aici tre sa porneasca si cu una, mai incerca sa o si tractezi si e cam tot ce ii poti face in spatele blocului, tare sunt curios cum ai verificat injectoarele, ai cumva banc de probe ? ele deschid la 190 de bari, si sunt mecanice deci nu se vad pe tester...
Multa bafta la buzunar, am trecut si eu prin experienta asta si nu e prea placuta
Multa bafta la buzunar, am trecut si eu prin experienta asta si nu e prea placuta
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
Drogas a scris:nu imi dau seama daca ai scris in mesaj sub alta forma... si eu nu am inteles , insa sugerez sa o alimentezi dintr-o sticla de 0,5 in care sa bagi un furtun si sa il izolezi la garua dopului intoci sticla cu gura in jos si celalalt capat al furtunului sa il racordezi sub furtunul d e turbo si paralel cu bateria unde intra turul de motorina , daca la faza asta nu o ia... e pa pa pompa. bujiile nu au treaba aici tre sa porneasca si cu una, mai incerca sa o si tractezi si e cam tot ce ii poti face in spatele blocului, tare sunt curios cum ai verificat injectoarele, ai cumva banc de probe ? ele deschid la 190 de bari, si sunt mecanice deci nu se vad pe tester...
Multa bafta la buzunar, am trecut si eu prin experienta asta si nu e prea placuta
Multa bafta la buzunar, am trecut si eu prin experienta asta si nu e prea placuta
daca erai oleaca atent, observai ca am dus-o intr-un service specializat pe POMPE DE injectie Si INJECTOARe.
tot mai sus ,am specificat, ca am anulat filtrul si au pus-o pe direct [ instalatie speciala ].
tot mai sus am specificat: pus tester pe masina si Pus TESTER pe mufa de pe capul pompei.
injectoare verificate pe banc.
``multumesc`` pentru ajutor.
``multumesc`` ``mult``. DROGAS.
am sa-i transmit prietenului cu problema ``multa bafta `` la buzunar din partea ta.
p.s. avand in vedere si cunoscand bine acest y -20dth , nu as fi dus-o in parcarea de la gara sa o repar.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
inseamna ca ai dus-o la Nea Vasile sau Nea Caisa
Daca pompa e ok, injectoare ok, baterie buna, 3 bujii ok si aer nu are in instalatie ca doar ai dus-o le service de injectie, dupa toate astea din punctul meu de vedere concluzia mea este ca prietenul tau poate sta linistit deoarece masina functioneaza in parametri de fabrica.
PS
1 Ai dreptate, nu am fost atent, recunosc.
2 Multa bafta la buzunar
Daca pompa e ok, injectoare ok, baterie buna, 3 bujii ok si aer nu are in instalatie ca doar ai dus-o le service de injectie, dupa toate astea din punctul meu de vedere concluzia mea este ca prietenul tau poate sta linistit deoarece masina functioneaza in parametri de fabrica.
PS
1 Ai dreptate, nu am fost atent, recunosc.
2 Multa bafta la buzunar
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Nici eu nu am de gand sa ma cert pe forum, insa puteai sa fii mai diplomat si sa imi atragi atentia ca mi-a scapat elementul service din primul tau mesaj, tot ce ai specificat tu acolo se putea face in spatele blocului de un baiat priceput si cu un laptop la el.
Permite-mi te rog sa zic a doua oara ca daca ai dus masina la service de injectie si nu au putut sa pornesca masina- avem de a face cu Nea Vasile si o sa iti enumar de ce :
-pompa de motorina are o parte mecanica si una electrica, ei au diagnosticat partea electrica- iar defectul cel mai probabil e cap hidraulic blocat care e mecanic ...
- daca masina nu are 600-700 k km testul de compresie e irelevant, oricat de slaba ar fi compresia motorina incalzita si camera de ardere incalzita- trebuie sa pornesca
- injectoare ok, bujii ok , pompa ok, baterie ok, aer nu are, si masina nu porneste =...kko
Permite-mi te rog sa zic a doua oara ca daca ai dus masina la service de injectie si nu au putut sa pornesca masina- avem de a face cu Nea Vasile si o sa iti enumar de ce :
-pompa de motorina are o parte mecanica si una electrica, ei au diagnosticat partea electrica- iar defectul cel mai probabil e cap hidraulic blocat care e mecanic ...
- daca masina nu are 600-700 k km testul de compresie e irelevant, oricat de slaba ar fi compresia motorina incalzita si camera de ardere incalzita- trebuie sa pornesca
- injectoare ok, bujii ok , pompa ok, baterie ok, aer nu are, si masina nu porneste =...kko
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- omega y22dth
- ***
- 552 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Zafira 2017 1.6DTJ
- Bucuresti
omega y22dth
- Mesaje scrise: 552
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2017 1.6DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
omega y22dth a scris:Imi pare rau sa aud asta mai ales ca tu aveai masina buna .acum cateva zile am dat de un topic unde spuneai ca ai 300000km.Cred ca decat sa-l repari mai bine cumperi alt motor .Parerea mea,tu faci cum stii ca e mai bine.
coleg dulce.
zafira mea la 360.000km , jar haleste [ multumesc cerului].
era vorba de o zafira din 2003 al unui amic [ total nestiutor] in ale y-20 dth-ului.
dupa doua zile de teste si para teste, concluzia indiscutabila este : compresie varza.
saracul e fiert ca racul.
nu mai pun ca i-am mai dat si eu niste banuti pentru masina , ca era negru ca smoala.
- omega y22dth
- ***
- 552 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Zafira 2017 1.6DTJ
- Bucuresti
omega y22dth
- Mesaje scrise: 552
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2017 1.6DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Cristy18
- **
- 112 mesaje
- din 06 Jan 2008
- Zafira 2001 Y20DTH
- Brasov
Cristy18
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
sincer , sa fiu, nu stiu.
amicul si-a parcat masina in fata blocului pana face rost de bani.
din ce am vorbit cu mecanicul,dupa masurarea compresiei , el era convins ca 90 la suta sunt segmentii.
martea viitoare se desface motorul si va mai tin la curent.
defectiunea a aparut in urma ruperii axului de la turbina, el nu a stiut cum sa o opreasca, motorul a ramas turat, apa i-a crescut pana i-a cedat radiatorul si sa desprins pe lateral.
turbina a luat-o pe ulei, etc, etc,
cer scuze dar nu stiu sa explic mai corect, neconfruntandu-ma niciodata cu o astfel de problema grava.
amicul si-a parcat masina in fata blocului pana face rost de bani.
din ce am vorbit cu mecanicul,dupa masurarea compresiei , el era convins ca 90 la suta sunt segmentii.
martea viitoare se desface motorul si va mai tin la curent.
defectiunea a aparut in urma ruperii axului de la turbina, el nu a stiut cum sa o opreasca, motorul a ramas turat, apa i-a crescut pana i-a cedat radiatorul si sa desprins pe lateral.
turbina a luat-o pe ulei, etc, etc,
cer scuze dar nu stiu sa explic mai corect, neconfruntandu-ma niciodata cu o astfel de problema grava.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
trebuia sa scrii si povestea asta inainte... sa ne rupem capul cu pompe
bucati din axul turbinei au ajuns in intercooler si in admisie , si au busit in capul pistonului si in supape, in acest timp uleiul intra si el si ardea bine de tot si motorul se tura de ii sareau capacele, nu se putea opri din cheie ci cu treapta 5 si ambreiajul luat repede.
Probabil s-a turat si s-a oprit cand au cedat segmentii, supapele si vreo biela ceva, pistoane topite in orice caz e compromis=> motor sh
bucati din axul turbinei au ajuns in intercooler si in admisie , si au busit in capul pistonului si in supape, in acest timp uleiul intra si el si ardea bine de tot si motorul se tura de ii sareau capacele, nu se putea opri din cheie ci cu treapta 5 si ambreiajul luat repede.
Probabil s-a turat si s-a oprit cand au cedat segmentii, supapele si vreo biela ceva, pistoane topite in orice caz e compromis=> motor sh
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
Drogas a scris:trebuia sa scrii si povestea asta inainte... sa ne rupem capul cu pompe
bucati din axul turbinei au ajuns in intercooler si in admisie , si au busit in capul pistonului si in supape, in acest timp uleiul intra si el si ardea bine de tot si motorul se tura de ii sareau capacele, nu se putea opri din cheie ci cu treapta 5 si ambreiajul luat repede.
Probabil s-a turat si s-a oprit cand au cedat segmentii, supapele si vreo biela ceva, pistoane topite in orice caz e compromis=> motor sh
bucati din axul turbinei au ajuns in intercooler si in admisie , si au busit in capul pistonului si in supape, in acest timp uleiul intra si el si ardea bine de tot si motorul se tura de ii sareau capacele, nu se putea opri din cheie ci cu treapta 5 si ambreiajul luat repede.
Probabil s-a turat si s-a oprit cand au cedat segmentii, supapele si vreo biela ceva, pistoane topite in orice caz e compromis=> motor sh
bine draguta DROGAS, asa o fi cum explici dumneata.
explicatia ta sunt sigur ca e foarte corecta.
pe scurt: maine vin la bucuresti: servim vreo 2 beri [ fara alcool] si mancam vreo 2 pizza?
cinstea o fac eu , numai sa nu mai fii suparat.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
1. ma bucur ca nu esti suparat.
2. expert ma consider in intretinere, la probleme care nu m-am confruntat , sunt complet afon.[ gen motor ,mai ales]
3. daca era masina mea, explicam mai concret de unde a plecat mai exact problema.
4. regret sa te dezamagesc [ Drogass], dar trebuie sa vin la Bucuresti , am treaba multa,
5. i-mi place sa nu tin manie 10 ani, sa las de la mine, sa iert, sa-mi cer iertare si sa ma inteleg bine cu toata lumea.
cer scuze ca m-am abatut mult de la subiect, cand se va deface motorul , voi reveni cu detalii exacte .
2. expert ma consider in intretinere, la probleme care nu m-am confruntat , sunt complet afon.[ gen motor ,mai ales]
3. daca era masina mea, explicam mai concret de unde a plecat mai exact problema.
4. regret sa te dezamagesc [ Drogass], dar trebuie sa vin la Bucuresti , am treaba multa,
5. i-mi place sa nu tin manie 10 ani, sa las de la mine, sa iert, sa-mi cer iertare si sa ma inteleg bine cu toata lumea.
cer scuze ca m-am abatut mult de la subiect, cand se va deface motorul , voi reveni cu detalii exacte .
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
S-A rezolvat exclusiv favorabil problema motorului.
pagube extrem de mici:
garnitura de chiuloasa varza
supapa blocata exclusiv slam, calamina [ atentie pentru cei cu motoarele extrem de murdare]
toate piesele schimbate au fost marca premium [ victor reinz in special]
paguba mica , noroc mare .
amic fericit. [ total 1500 lei]
MI-A ramas la inima mersul motorului proaspat remediat, ziceai ca era scos direct de pe liniile G.M.
respect si mecanicului.[ 23 ani dar haleste motoare pe paine]
pagube extrem de mici:
garnitura de chiuloasa varza
supapa blocata exclusiv slam, calamina [ atentie pentru cei cu motoarele extrem de murdare]
toate piesele schimbate au fost marca premium [ victor reinz in special]
paguba mica , noroc mare .
amic fericit. [ total 1500 lei]
MI-A ramas la inima mersul motorului proaspat remediat, ziceai ca era scos direct de pe liniile G.M.
respect si mecanicului.[ 23 ani dar haleste motoare pe paine]