- tomytm
- OP
- 106 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Vectra 1999 x16xel
- Timis
tomytm
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
Am un x16xel din 1999 iar acum 2 saptamani mi s-a aprins becul Chek Engine. Am fost la un prieten si mi-a citi eroarea: P1405 si ii dadea: pozitionare EGR, senzor sau fire.
Am cumparat un EGR nou si mi l-a montat dar dupa vreo 15-20 Km s-a aprins iarasi becul.
In momentul in care a pus iarasi laptopul pe el pe masina nu vedea EGR-ul si nici valorile nu se schimbau valorile in momentul cand accelera.
A patit cineva asta? Ma poate ajuta cineva? Nu stiu ce sa-i fac iar becul s-a aprins iarasi.
Am cumparat un EGR nou si mi l-a montat dar dupa vreo 15-20 Km s-a aprins iarasi becul.
In momentul in care a pus iarasi laptopul pe el pe masina nu vedea EGR-ul si nici valorile nu se schimbau valorile in momentul cand accelera.
A patit cineva asta? Ma poate ajuta cineva? Nu stiu ce sa-i fac iar becul s-a aprins iarasi.
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- tomytm
- OP
- 106 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Vectra 1999 x16xel
- Timis
tomytm
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- tomytm
- OP
- 106 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Vectra 1999 x16xel
- Timis
tomytm
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- tomytm
- OP
- 106 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Vectra 1999 x16xel
- Timis
tomytm
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- tomytm
- OP
- 106 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Vectra 1999 x16xel
- Timis
tomytm
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
Pai as vrea sa-l repar sa nu-l anulez.
Si din cate am observat cand motorul e rece si e frig afara nu trage bine, merge rau, adica in loc sa accelereze constant doar zvacneste...daca e cald afara atunci nu mai face asa si merge bine.
Bobina am schimbat-o in primavara si acum cateva zile am schimbat si bujiiler
Si din cate am observat cand motorul e rece si e frig afara nu trage bine, merge rau, adica in loc sa accelereze constant doar zvacneste...daca e cald afara atunci nu mai face asa si merge bine.
Bobina am schimbat-o in primavara si acum cateva zile am schimbat si bujiiler
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- tomytm
- OP
- 106 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Vectra 1999 x16xel
- Timis
tomytm
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
- tomytm
- OP
- 106 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Vectra 1999 x16xel
- Timis
tomytm
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
Colegi de "suferinta" m-as bucura sa aflu ceva pareri si sugetii pana la urma in cele 2 probleme ale mele:
1. De ce se mai aprinde becul si apare eroarea P1405 daca am schimbat EGR-ul
2. De ce nu merge motorul rotund cand e mai rece afara, sau daca e rece afara cand e rece motorul?
Sper sa primesc ceva sugestii si "ajutor" implicit.
Va reamintesc ca e vorba de un x16xel din 1999 luna 6, 154500 Km
Bobina si fisele schimbate in aprilie iar bujiile acum 1 saptamana, EGR-ul acum 1 saptamana(nou).
1. De ce se mai aprinde becul si apare eroarea P1405 daca am schimbat EGR-ul
2. De ce nu merge motorul rotund cand e mai rece afara, sau daca e rece afara cand e rece motorul?
Sper sa primesc ceva sugestii si "ajutor" implicit.
Va reamintesc ca e vorba de un x16xel din 1999 luna 6, 154500 Km
Bobina si fisele schimbate in aprilie iar bujiile acum 1 saptamana, EGR-ul acum 1 saptamana(nou).
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- tomytm
- OP
- 106 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Vectra 1999 x16xel
- Timis
tomytm
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu se refera la sonda cu mufa cu doi pini aflata pe carcasa termostatului,tot acolo mai e si sonda de temperatura lichid racire dar pentru ceas si are doar un papuc.La tine cea cu doua fire e cea pe care si eu o baniuesc de vina, asa cum zice colegul krashy22 ...de multe ori e doar oxidata verifica si daca e curat interiorul schimb-o ...
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
ca tot veni vb de egr la vectra...am un prieten cu o vectra c, z16xe. i-a crescut consumu cu vreo 1-2%, am scos de pe ea o groaza de coduri de egr (din pacate le am la servici).
inainte sa vin eu, baietii au dat la automat si tija aia se misca. apoi am dat-o jos de pe masina si am pus-o pe multimetru. rezistenta la solenoid mi-a dat in parametri (6-6.2), insa cea de la potentiometru...nimic. de asemenea, la conectarea pe baterie, nu zice nimic. firu pe borne face scantei mici, da tija nimic. pe masina, la contact nimic.
s-o fi ars cand am pus-o pe baterie direct ? sau au prajit-o punand contactu pe masina?
inainte sa vin eu, baietii au dat la automat si tija aia se misca. apoi am dat-o jos de pe masina si am pus-o pe multimetru. rezistenta la solenoid mi-a dat in parametri (6-6.2), insa cea de la potentiometru...nimic. de asemenea, la conectarea pe baterie, nu zice nimic. firu pe borne face scantei mici, da tija nimic. pe masina, la contact nimic.
s-o fi ars cand am pus-o pe baterie direct ? sau au prajit-o punand contactu pe masina?
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
- tomytm
- OP
- 106 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Vectra 1999 x16xel
- Timis
tomytm
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
- poe
- **
- 205 mesaje
- din 13 Nov 2006
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
poe
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
Am avut si eu probleme cu acest EGR. Am luat unul nou, l-am inlocuit si totul este ok. Asigura-te ca mufa este bine introdusa in EGR, eventual da cu niste spray de contacte pe acolo, daca nu ti-o vede pe tester inseamna ca ori nu face contact mufa ori EGR-ul tau cel nou e defect. Incearca sa bagi din nou vechiul EGR, bagi doar mufa in el (nu-l mai montezi pe motor) si fa testarea, daca ti-l vede inseamna ca EGR-ul nou e defect. Recomand EGR marca Pierburg.
Oricum eu vechiul EGR l-am curatat bine imersat in benizna (este recomandat carbusolv) si alimentat de cateva ori la o baterie de 12V, culiseaza ca nou acum, inainte nici nu misca decat la mai multe incercari de alimentare, era intepenit.
Oricum eu vechiul EGR l-am curatat bine imersat in benizna (este recomandat carbusolv) si alimentat de cateva ori la o baterie de 12V, culiseaza ca nou acum, inainte nici nu misca decat la mai multe incercari de alimentare, era intepenit.