Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
A venit vremea sa prezint si eu strutocamila (daca tot nu vrea nimeni sa o cumpere, s-a decis sa ramana in familie) .


Audi A4 B5 motor 1.9TDI cu cutie manuala cu 5 trepte si R (Racheta ).
Cod motor 1z cu pompa de injectie mecanica.
Putere: 90cp, cuplu: un pic peste 200nm.

Masina este fabricata in 1995 , motorul avand peste 270.000 de km, luata de mine(mai exact, amicul meu) la 220.000 (cu aproximatie) .
Specificatii :
-servo directie si servo frana
-geamuri electrice(fata)
-oglinzi electrice si incalzite
-volan reglabil pe inaltime si adancime (banuiesc ca e standard la toate b5-urile)
-scaune reglabile pe inaltime
-inchidere centralizata
-2 airbag-uri
-ABS
-sistemul clasic de ventilatie care trebuie pus la punct(functioneaza doar pe ultima treapta, probabil e siguranta termica) .
-trapa electrica
-butuc portiera sofer si diuze spalator parbriz incalzite
-jante aliaj pe 16" , cu primul set de anvelope s-au facut cam 41.000 de km , acum fiind la al 2-lea set.
-jante actuale pe 18x8.5J incaltate cu 235/40/zr18 .
-clasicele difuzoare (4) , tweetere(2)
-o pocnitoare de HU (CD/Radio/mp3 - are slot ptr SDCARD si USB Stick)
-alarma (de fabrica...banuiesc)
-car kit din care a mai ramas microfonul,difuzorul, antena si multe gauri in consola centrala(pe partea pasagerului)
-suspensii sport(coilovers) - reglabila fata/spate
-discuri fata/spate

Puncte rele:
-ventilatia functioneaza doar pe treapta 4
-claxonul are momente rare cand nu functioneaza(inainte avea momente mai dese, mai precis in 99% din cazuri nu functiona)
-defecte estetice care reflecta varsta masinii .
-scaunul soferului are o ruptura (de 5-7cm pe 3cm) la sustinerea laterala. Fostul proprietar era ceva mai mare si era o provocare ptr el sa intre si sa iasa din masina.
-lipseste scrumiera din fata ,doar partea care se afla inauntru si capacul de la scrumiera spate este crapat in 2 (a contribuit si SuperDragos aici ....glumesc, sper sa nu o ia in serios).

De cand e in posesia noastra(a fost a amicului meu si pe urma a mea) s-au inlocuit:
-discurile fata/spate si placutele
-rulmentii de pe spate
-termostat
-antigel
-curea accesorii
-arcuri si amortizoare sport reglabile pe inaltime fata/spate (puse pe masina in luna mai, noi noute)
-burdufuri cap planetara la roata stg/dr
-husa schimbator
-presuri (facute pentru B5 cu gauri de prindere)
-furtunase retur injectoare
-becuri instrumente bord
-majoritatea furtunaselor de vacuum
-anulare EGR

Consum: -8% in Bucuresti , calculat plin-plin
-4% (chiar sub) in afara la 90-95km/h constant . Ca si exemplu, drum Buc-Nisipurile de Aur (bg) si retur, 2 persoane plus bagaje : s-au consumat 25l de motorina si s-au parcurs 660 de km.


Suspensia a fost reglata si s-a mai marit un pic garda la sol (fata de cum arata in poze 3 ) din cauza ca nu putea intra in hala de la RAR-ul bulgarilor.
In configuratia actuala nu se pot urca majoritatea bordurilor. Se mai poate ridica garda la sol un pic insa va deveni mult,mult mai rigida decat este acum .
Vopseaua nu e in cea mai fericita stare.Bucurestiul si-a pus amprenta destul de sever asupra starii acesteia.

E mult mai usor de condus in oras decat una cu volan pe stanga Laughing , insa in afara orasului , la depasiri iti vine sa-ti dai palme (SuperDragos poate confirma Laughing ).

Per total , o masina destul de fiabila, foarte buna pentru cei ce fac naveta si merg linistiti ( pana la 120km/h consumul e mai mult decat decent).
Portbagajul e destul de incapator, se pot pune lejer 6 chinezi transati ca la carte.

Articulatia fata e destul de alambicata astfel existand mai multe dezavantaje decat avantaje, cauzate in special de suspensia sport si starea drumurilor din RO . Atunci cand vor incepe sa "cada" bratele de la articulatia de pe fata, costul pieselor si manopera nu vor fi deloc de neglijat.

De cand cu suspensia sport e cam pretentioasa , nu-i plac bordurile sau drumurile proaste . Ca si exemplu , urcarea la Muntele Rosu de la Cheia s-a facut intr-un timp record ce a depasit 30 de minute .

Va roaga sa scuzati prezenta capacelor de Mercedes Embarassed .

LE: Am postat la sectiunea gresita.

Asa arata in zilele ei bune, adica inainte sa faca cunostinta cu Bucurestiul.




Asa arata in momentul de fata:







Skip ads

  • ionutzmi

  • Mesaje scrise: 469
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Omega 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
sa o stapanesti sanatos !
ai gasit solutia cu inscrisu , la bulgari !
volanu il lasi in dreapta ?
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc !
Volanul ramane pe partea dreapta pentru ca din punct de vedere al costurilor nu merita sa-l schimb.
Dupa cum am zis,cel mai mare incovenient e la depasiri, atunci cand am dube/camioane sau tiruri in fata.
In cazurile astea nu depasesc decat atunci cand vad ce vine din fata sau primesc semnal ca pot depasi de la cel din fata.

Ar mai fi si alte incoveniente dar astea sunt marunte, de exemplu parcarile automatizate. Sa ma vezi cum alerg in jurul masinii sa iau jetonul/cartela si pe urma inapoi la masina Smile .
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,425
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Si totusi ar fi trebuit sa o prezinti la "Ai un Opel, sa-l vedem" ... nu esti singurul care face parte din club insa nu conduce un Opel.
Masina arata destul de ingrijita dar cred ca a fost pregatita special pt fotoshooting Wink
Drumuri bune!
  • Black-angel08

  • Mesaje scrise: 402
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2008

  • Mesaj Privat
pe o parte jante de audi iar pe alta jante de mercedes? Shocked
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Pai daca se poarta, sa fiu si eu in rand cu lumea Laughing .

Cele de Audi sunt pe 16" dar au fost vandute.
Acum le are pe cele pe 18", de Mercedes.
  • mihai cj

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2009

  • Mesaj Privat
cozmino.salut pt masinile cu volan pe dreapta sunt neste camere video montate pe partea stinga pt a vedea mai bine chind depasesti,nu sunt scumpe sia luat un verisor.salutare tuturor.
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Stiu , dar din punctul meu de vedere nu merita investitia, cel putin la masina asta.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
cozmino a scris:
-lipseste scrumiera din fata ,doar partea care se afla inauntru si capacul de la scrumiera spate este crapat in 2 (a contribuit si SuperDragos aici ....glumesc, sper sa nu o ia in serios).

Parca-mi aduc aminte ceva..Retin insa ca vroiam sa o repar,nu sa o sparg.. Razz
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nea Dragos, sa inteleg ca trebuie neaparat sa facem 2 piramide, nu ? Smile)
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Da,piramida-i baza..
  • IonutzM

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2009

  • Mesaj Privat
omuleee schimbai jantele Razz in rest e tare:P
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
A adus un mare plus schimbarea jantelor, cel putin pe trasee virajate diferenta e foarte mare.
Oricum as vrea unele si mai late dar, preferabil pe 17" cu cel putin 8.5" latime pe fata si 10" pe spate.


O poza cu vechile jante:
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Un mic update:
Dupa mult timp in care am stat cu piesele in portbagaj am reusit sa ajung si pe la service sa le schimb.
Astfel s-au schimbat kitul de ambreiaj (disc, placa, rulment) , kitul de distributie(rola,intinzator, curea, toate de la Contitech) si pompa de apa(Hepu cu palete metalice) . Cost piese 1440 ROn,manopera 500 plus antigel (60 si ceva de ron) .
La ambreiaj am mers pe Sachs, dar parerile sunt impartite neegal se pare, partea mai mare fiind in favoarea LUK-ului.

N-am cumparat si volanta si ma bucur ca n-am facut-o avand in vedere ca starea ei e ireprosabila . Aveam un tremurat la plecarea de pe loc dar dupa schimbarea kitul de ambreiaj a disparut .







  • dj_badboy_rc

  • Mesaje scrise: 1,380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Vad ca ai profil V pe cauciucuri. Am o intrebare ... Nu is cam zgomotoase cauciucurile? Ca am auzit ca iti trebuie casti de protectie la viteze mai mari cu astfel de profil pe cauciuc.
  • Peterr

  • Mesaje scrise: 408
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Cauciucuri zgomotoase ?! WTF ?! :O
  • dj_badboy_rc

  • Mesaje scrise: 1,380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Da Peterr! Uita-te aici ... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=64358 ... vroiam si eu cauciucuri cu profil V dar de cand am vazut topicul acela cred ca ma mai gandesc Very Happy
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Vata in urechi + casti de protectie, asa conduc tot timpul. Uneori, trezesc si vecinii din somn...

Let`s get real.

Sunt mai zgomotoase decat unele anvelope cu profil circular sau cu profil in V diferit fata de acesta (ex Marangoni Zeta Linea, Eagle F1), dar nu atat de zgomotoase incat sa te deranjeze sau sa trebuiasca sa porti casti....
Sunt multe anvelope din clasa premium , de exemplu semi slick-uri care sunt mult mai zgomotoase decat astea .

La viteze mari nu mai percepi zgomotul , fiind acoperit de alte zgomote (aerul care suiera pe la chedere, etc etc) .

Per total, eu sunt foarte multumit de aceste chinezarii (Wanli).
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR