- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
A venit vremea sa prezint si eu strutocamila (daca tot nu vrea nimeni sa o cumpere, s-a decis sa ramana in familie) .
Audi A4 B5 motor 1.9TDI cu cutie manuala cu 5 trepte si R (Racheta ).
Cod motor 1z cu pompa de injectie mecanica.
Putere: 90cp, cuplu: un pic peste 200nm.
Masina este fabricata in 1995 , motorul avand peste 270.000 de km, luata de mine(mai exact, amicul meu) la 220.000 (cu aproximatie) .
Specificatii :
-servo directie si servo frana
-geamuri electrice(fata)
-oglinzi electrice si incalzite
-volan reglabil pe inaltime si adancime (banuiesc ca e standard la toate b5-urile)
-scaune reglabile pe inaltime
-inchidere centralizata
-2 airbag-uri
-ABS
-sistemul clasic de ventilatie care trebuie pus la punct(functioneaza doar pe ultima treapta, probabil e siguranta termica) .
-trapa electrica
-butuc portiera sofer si diuze spalator parbriz incalzite
-jante aliaj pe 16" , cu primul set de anvelope s-au facut cam 41.000 de km , acum fiind la al 2-lea set.
-jante actuale pe 18x8.5J incaltate cu 235/40/zr18 .
-clasicele difuzoare (4) , tweetere(2)
-o pocnitoare de HU (CD/Radio/mp3 - are slot ptr SDCARD si USB Stick)
-alarma (de fabrica...banuiesc)
-car kit din care a mai ramas microfonul,difuzorul, antena si multe gauri in consola centrala(pe partea pasagerului)
-suspensii sport(coilovers) - reglabila fata/spate
-discuri fata/spate
Puncte rele:
-ventilatia functioneaza doar pe treapta 4
-claxonul are momente rare cand nu functioneaza(inainte avea momente mai dese, mai precis in 99% din cazuri nu functiona)
-defecte estetice care reflecta varsta masinii .
-scaunul soferului are o ruptura (de 5-7cm pe 3cm) la sustinerea laterala. Fostul proprietar era ceva mai mare si era o provocare ptr el sa intre si sa iasa din masina.
-lipseste scrumiera din fata ,doar partea care se afla inauntru si capacul de la scrumiera spate este crapat in 2 (a contribuit si SuperDragos aici ....glumesc, sper sa nu o ia in serios).
De cand e in posesia noastra(a fost a amicului meu si pe urma a mea) s-au inlocuit:
-discurile fata/spate si placutele
-rulmentii de pe spate
-termostat
-antigel
-curea accesorii
-arcuri si amortizoare sport reglabile pe inaltime fata/spate (puse pe masina in luna mai, noi noute)
-burdufuri cap planetara la roata stg/dr
-husa schimbator
-presuri (facute pentru B5 cu gauri de prindere)
-furtunase retur injectoare
-becuri instrumente bord
-majoritatea furtunaselor de vacuum
-anulare EGR
Consum: -8% in Bucuresti , calculat plin-plin
-4% (chiar sub) in afara la 90-95km/h constant . Ca si exemplu, drum Buc-Nisipurile de Aur (bg) si retur, 2 persoane plus bagaje : s-au consumat 25l de motorina si s-au parcurs 660 de km.
Suspensia a fost reglata si s-a mai marit un pic garda la sol (fata de cum arata in poze 3 ) din cauza ca nu putea intra in hala de la RAR-ul bulgarilor.
In configuratia actuala nu se pot urca majoritatea bordurilor. Se mai poate ridica garda la sol un pic insa va deveni mult,mult mai rigida decat este acum .
Vopseaua nu e in cea mai fericita stare.Bucurestiul si-a pus amprenta destul de sever asupra starii acesteia.
E mult mai usor de condus in oras decat una cu volan pe stanga , insa in afara orasului , la depasiri iti vine sa-ti dai palme (SuperDragos poate confirma ).
Per total , o masina destul de fiabila, foarte buna pentru cei ce fac naveta si merg linistiti ( pana la 120km/h consumul e mai mult decat decent).
Portbagajul e destul de incapator, se pot pune lejer 6 chinezi transati ca la carte.
Articulatia fata e destul de alambicata astfel existand mai multe dezavantaje decat avantaje, cauzate in special de suspensia sport si starea drumurilor din RO . Atunci cand vor incepe sa "cada" bratele de la articulatia de pe fata, costul pieselor si manopera nu vor fi deloc de neglijat.
De cand cu suspensia sport e cam pretentioasa , nu-i plac bordurile sau drumurile proaste . Ca si exemplu , urcarea la Muntele Rosu de la Cheia s-a facut intr-un timp record ce a depasit 30 de minute .
Va roaga sa scuzati prezenta capacelor de Mercedes .
LE: Am postat la sectiunea gresita.
Asa arata in zilele ei bune, adica inainte sa faca cunostinta cu Bucurestiul.
Asa arata in momentul de fata:
Audi A4 B5 motor 1.9TDI cu cutie manuala cu 5 trepte si R (Racheta ).
Cod motor 1z cu pompa de injectie mecanica.
Putere: 90cp, cuplu: un pic peste 200nm.
Masina este fabricata in 1995 , motorul avand peste 270.000 de km, luata de mine(mai exact, amicul meu) la 220.000 (cu aproximatie) .
Specificatii :
-servo directie si servo frana
-geamuri electrice(fata)
-oglinzi electrice si incalzite
-volan reglabil pe inaltime si adancime (banuiesc ca e standard la toate b5-urile)
-scaune reglabile pe inaltime
-inchidere centralizata
-2 airbag-uri
-ABS
-sistemul clasic de ventilatie care trebuie pus la punct(functioneaza doar pe ultima treapta, probabil e siguranta termica) .
-trapa electrica
-butuc portiera sofer si diuze spalator parbriz incalzite
-jante aliaj pe 16" , cu primul set de anvelope s-au facut cam 41.000 de km , acum fiind la al 2-lea set.
-jante actuale pe 18x8.5J incaltate cu 235/40/zr18 .
-clasicele difuzoare (4) , tweetere(2)
-o pocnitoare de HU (CD/Radio/mp3 - are slot ptr SDCARD si USB Stick)
-alarma (de fabrica...banuiesc)
-car kit din care a mai ramas microfonul,difuzorul, antena si multe gauri in consola centrala(pe partea pasagerului)
-suspensii sport(coilovers) - reglabila fata/spate
-discuri fata/spate
Puncte rele:
-ventilatia functioneaza doar pe treapta 4
-claxonul are momente rare cand nu functioneaza(inainte avea momente mai dese, mai precis in 99% din cazuri nu functiona)
-defecte estetice care reflecta varsta masinii .
-scaunul soferului are o ruptura (de 5-7cm pe 3cm) la sustinerea laterala. Fostul proprietar era ceva mai mare si era o provocare ptr el sa intre si sa iasa din masina.
-lipseste scrumiera din fata ,doar partea care se afla inauntru si capacul de la scrumiera spate este crapat in 2 (a contribuit si SuperDragos aici ....glumesc, sper sa nu o ia in serios).
De cand e in posesia noastra(a fost a amicului meu si pe urma a mea) s-au inlocuit:
-discurile fata/spate si placutele
-rulmentii de pe spate
-termostat
-antigel
-curea accesorii
-arcuri si amortizoare sport reglabile pe inaltime fata/spate (puse pe masina in luna mai, noi noute)
-burdufuri cap planetara la roata stg/dr
-husa schimbator
-presuri (facute pentru B5 cu gauri de prindere)
-furtunase retur injectoare
-becuri instrumente bord
-majoritatea furtunaselor de vacuum
-anulare EGR
Consum: -8% in Bucuresti , calculat plin-plin
-4% (chiar sub) in afara la 90-95km/h constant . Ca si exemplu, drum Buc-Nisipurile de Aur (bg) si retur, 2 persoane plus bagaje : s-au consumat 25l de motorina si s-au parcurs 660 de km.
Suspensia a fost reglata si s-a mai marit un pic garda la sol (fata de cum arata in poze 3 ) din cauza ca nu putea intra in hala de la RAR-ul bulgarilor.
In configuratia actuala nu se pot urca majoritatea bordurilor. Se mai poate ridica garda la sol un pic insa va deveni mult,mult mai rigida decat este acum .
Vopseaua nu e in cea mai fericita stare.Bucurestiul si-a pus amprenta destul de sever asupra starii acesteia.
E mult mai usor de condus in oras decat una cu volan pe stanga , insa in afara orasului , la depasiri iti vine sa-ti dai palme (SuperDragos poate confirma ).
Per total , o masina destul de fiabila, foarte buna pentru cei ce fac naveta si merg linistiti ( pana la 120km/h consumul e mai mult decat decent).
Portbagajul e destul de incapator, se pot pune lejer 6 chinezi transati ca la carte.
Articulatia fata e destul de alambicata astfel existand mai multe dezavantaje decat avantaje, cauzate in special de suspensia sport si starea drumurilor din RO . Atunci cand vor incepe sa "cada" bratele de la articulatia de pe fata, costul pieselor si manopera nu vor fi deloc de neglijat.
De cand cu suspensia sport e cam pretentioasa , nu-i plac bordurile sau drumurile proaste . Ca si exemplu , urcarea la Muntele Rosu de la Cheia s-a facut intr-un timp record ce a depasit 30 de minute .
Va roaga sa scuzati prezenta capacelor de Mercedes .
LE: Am postat la sectiunea gresita.
Asa arata in zilele ei bune, adica inainte sa faca cunostinta cu Bucurestiul.
Asa arata in momentul de fata:
ionutzmi- Suspendat
- 469 mesaje
- din 23 Sep 2008
- Omega 1998 x20dth
- Giurgiu
ionutzmi- Mesaje scrise: 469
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Omega 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2008
- Mesaj Privat
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Multumesc !
Volanul ramane pe partea dreapta pentru ca din punct de vedere al costurilor nu merita sa-l schimb.
Dupa cum am zis,cel mai mare incovenient e la depasiri, atunci cand am dube/camioane sau tiruri in fata.
In cazurile astea nu depasesc decat atunci cand vad ce vine din fata sau primesc semnal ca pot depasi de la cel din fata.
Ar mai fi si alte incoveniente dar astea sunt marunte, de exemplu parcarile automatizate. Sa ma vezi cum alerg in jurul masinii sa iau jetonul/cartela si pe urma inapoi la masina .
Volanul ramane pe partea dreapta pentru ca din punct de vedere al costurilor nu merita sa-l schimb.
Dupa cum am zis,cel mai mare incovenient e la depasiri, atunci cand am dube/camioane sau tiruri in fata.
In cazurile astea nu depasesc decat atunci cand vad ce vine din fata sau primesc semnal ca pot depasi de la cel din fata.
Ar mai fi si alte incoveniente dar astea sunt marunte, de exemplu parcarile automatizate. Sa ma vezi cum alerg in jurul masinii sa iau jetonul/cartela si pe urma inapoi la masina .
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Black-angel08
- **
- 402 mesaje
- din 14 Apr 2008
- Vectra 2001 Y22DTR
- Bucuresti
Black-angel08
- Mesaje scrise: 402
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2008
- Mesaj Privat
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
mihai cj
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2009
- Mesaj Privat
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- IonutzM
- **
- 205 mesaje
- din 04 Jul 2009
- Vectra 2003 z18xe
- Cluj
IonutzM
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2009
- Mesaj Privat
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Un mic update:
Dupa mult timp in care am stat cu piesele in portbagaj am reusit sa ajung si pe la service sa le schimb.
Astfel s-au schimbat kitul de ambreiaj (disc, placa, rulment) , kitul de distributie(rola,intinzator, curea, toate de la Contitech) si pompa de apa(Hepu cu palete metalice) . Cost piese 1440 ROn,manopera 500 plus antigel (60 si ceva de ron) .
La ambreiaj am mers pe Sachs, dar parerile sunt impartite neegal se pare, partea mai mare fiind in favoarea LUK-ului.
N-am cumparat si volanta si ma bucur ca n-am facut-o avand in vedere ca starea ei e ireprosabila . Aveam un tremurat la plecarea de pe loc dar dupa schimbarea kitul de ambreiaj a disparut .
Dupa mult timp in care am stat cu piesele in portbagaj am reusit sa ajung si pe la service sa le schimb.
Astfel s-au schimbat kitul de ambreiaj (disc, placa, rulment) , kitul de distributie(rola,intinzator, curea, toate de la Contitech) si pompa de apa(Hepu cu palete metalice) . Cost piese 1440 ROn,manopera 500 plus antigel (60 si ceva de ron) .
La ambreiaj am mers pe Sachs, dar parerile sunt impartite neegal se pare, partea mai mare fiind in favoarea LUK-ului.
N-am cumparat si volanta si ma bucur ca n-am facut-o avand in vedere ca starea ei e ireprosabila . Aveam un tremurat la plecarea de pe loc dar dupa schimbarea kitul de ambreiaj a disparut .
- dj_badboy_rc
- ****
- 1,380 mesaje
- din 24 Dec 2009
- Vectra 2005 Z22YH
- Cluj
dj_badboy_rc
- Mesaje scrise: 1,380
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z22YH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Peterr
- **
- 408 mesaje
- din 09 Jun 2008
- Astra 2010 Z18XER
- Cluj
Peterr
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2008
- Mesaj Privat
- dj_badboy_rc
- ****
- 1,380 mesaje
- din 24 Dec 2009
- Vectra 2005 Z22YH
- Cluj
dj_badboy_rc
- Mesaje scrise: 1,380
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z22YH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2009
- Mesaj Privat
Da Peterr! Uita-te aici ... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=64358 ... vroiam si eu cauciucuri cu profil V dar de cand am vazut topicul acela cred ca ma mai gandesc
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Vata in urechi + casti de protectie, asa conduc tot timpul. Uneori, trezesc si vecinii din somn...
Let`s get real.
Sunt mai zgomotoase decat unele anvelope cu profil circular sau cu profil in V diferit fata de acesta (ex Marangoni Zeta Linea, Eagle F1), dar nu atat de zgomotoase incat sa te deranjeze sau sa trebuiasca sa porti casti....
Sunt multe anvelope din clasa premium , de exemplu semi slick-uri care sunt mult mai zgomotoase decat astea .
La viteze mari nu mai percepi zgomotul , fiind acoperit de alte zgomote (aerul care suiera pe la chedere, etc etc) .
Per total, eu sunt foarte multumit de aceste chinezarii (Wanli).
Let`s get real.
Sunt mai zgomotoase decat unele anvelope cu profil circular sau cu profil in V diferit fata de acesta (ex Marangoni Zeta Linea, Eagle F1), dar nu atat de zgomotoase incat sa te deranjeze sau sa trebuiasca sa porti casti....
Sunt multe anvelope din clasa premium , de exemplu semi slick-uri care sunt mult mai zgomotoase decat astea .
La viteze mari nu mai percepi zgomotul , fiind acoperit de alte zgomote (aerul care suiera pe la chedere, etc etc) .
Per total, eu sunt foarte multumit de aceste chinezarii (Wanli).