lohanel
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
daca e un motor diesel si daca fenomenul se petrece doar dimineata sau cand este motorul rece, calmeaza-te, este urmare a faptului ca bujiile incandescente sunt in postincalzire si primesc curent pulsatoriu, de aici si palpaitul din lumini. Cand turezi , bujiile sunt intrerupre si lumina se stabilizeaza. ...si totusi cred ca am dreptate, ca ai un motor diesel si ca patesti asta doar cu motorul rece. si nu, nu trebuie sa ajungi in service, aia oricum te vor pune sa schimbi ceva. Nu ma crezi? -fa o incercare!
confirma sau infirma te rog.
confirma sau infirma te rog.
lohanel
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
nu mai cauta, masina nu are nimic. Este normal sa faca asa pentru ca in acele momente intra bujiile si consuma din sistem dar nu continuu ci pulsatoriu, este acea "postincalzire" despre care vorbeam mai sus, bujiile primesc curent in acest mod pentru a ramane la o anumita temperatura constanta, daca s-ar opri alimentarea s-ar raci, daca ar fi alimentate continuu-s-ar arde. Ai o masina buna, promit eu.
- Costache_Catalin
- **
- 150 mesaje
- din 30 Mar 2009
- Astra 2005
- Mehedinti
Costache_Catalin
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2009
- Mesaj Privat
Am acceasi problema.Masina mea un Opel Astra G luat nou in 2005.Dupa doi ani am schimbat bateria deoarece iarna daca o zi nu o porneam nu mai voia sa porneasca.Am pus si redresorul pe ea si nimic.Aceasta a doua bateria care o am si in prezent am cumparat-o iarna si la fel daca nu porneam o zi nu mai voia sa porneasca.Cand este frig,dar nu foarte,porneste,dar parca greu,apoi ceva timp imi palpaie ca si la colegul luminile in bord,la tid si climatronic,dupa un timp isi revine.Numai bujiile sa fie cauza,oare trebuie schimbate?Ce pot face ca sa imi porneasca chiar daca o zi pe timp de iarna nu am pornit-o?Am fost sa-mi puna acel aparat pe baterie si scria incarcare buna.Multumesc anticipat.
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
daca bujiile sunt bune, nu trebuie sa le schimbi, bujia pentru diesel merge sau nu merge. Nu are faze intermediare, ea nu face scanteie, doar se incalzeste....sau nu (daca este arsa ). In ceea ce priveste fluctuatia luminii, nu ai ce sa ii faci, este un consumator (de fapt 4 concomitent) care intra in circuit de cca 2 ori pe secunda si e normal sa se vada pe intensitatea celorlalti consumatori. Si acasa, cand masina de spalat trece pe "incalzire" se simte o oarecare reducere a intensitatii luminii. E normal.
Daca ai aceste probleme cu pornirea, ori ai bujii arse (poate chiar toate) ori ceva pe circuitul de alimentare gen aer in instalatie, etc.
Daca ai aceste probleme cu pornirea, ori ai bujii arse (poate chiar toate) ori ceva pe circuitul de alimentare gen aer in instalatie, etc.
- Costache_Catalin
- **
- 150 mesaje
- din 30 Mar 2009
- Astra 2005
- Mehedinti
Costache_Catalin
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2009
- Mesaj Privat
- lica 18
- **
- 121 mesaje
- din 10 Feb 2009
- Astra 2005 cdti
- Iasi
lica 18
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2009
- Mesaj Privat
Costache_Catalin a scris:Multumesc pt raspuns.Numai bine.
am avut si eu o astra din 2000 diesel,am avut aceeasi problema si era alternatorul care nu incarca bateria bine.te sfatuiesc sa te duci la un electrician sa masoare daca alternatorul baga curent cit trebuie in baterie.poate fi si bateria obosita.bafta.
- Costache_Catalin
- **
- 150 mesaje
- din 30 Mar 2009
- Astra 2005
- Mehedinti
Costache_Catalin
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2009
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
E alternatorul puntea de diode una e strapunsa si asta e semnul de inceput de sfarsit ,mai repede ori mai tarziu se lasa cu o reparatie.Bujiile ori consumatorii n-au de-a face cu turatia motorului si cu fluctuatii ritmice ele dau o fluctuatie in momentul in care intra in functiune ori ies si atat,iar aparatul de masura cu care se verifica incarcarea datorita inertiei nu sesizeaza asemenea anomalii si deci nu e concludenta masuratoarea.In concluzie va face asa pana ori nu mai suporti si vei remedia problema ori nu va mai incarca deloc si atunci tot la electrician ajungi ...numai sa nu fii nevoit sa te deplasezi pana acolo tractat,mai ales ca pe vreme friguroasa cu aeroterma,degivrare,lumini aprinse efortul alternatorului va fi maxim.
P.S. Daca tot mergi la reparat cu el fa-i o verificare la sange ,tot, rulmenti,pompa de vacuum etansarea ei,uzura,simeringul din capul axului care mai lasa ulei sa patrunda in alternator,pentru ca e destul de scumpa reparatia la modelul asta fa-o bine sa nu dai din una'n alta.
P.S. Daca tot mergi la reparat cu el fa-i o verificare la sange ,tot, rulmenti,pompa de vacuum etansarea ei,uzura,simeringul din capul axului care mai lasa ulei sa patrunda in alternator,pentru ca e destul de scumpa reparatia la modelul asta fa-o bine sa nu dai din una'n alta.
- Costache_Catalin
- **
- 150 mesaje
- din 30 Mar 2009
- Astra 2005
- Mehedinti
Costache_Catalin
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2009
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:E alternatorul puntea de diode una e strapunsa si asta e semnul de inceput de sfarsit ,mai repede ori mai tarziu se lasa cu o reparatie.Bujiile ori consumatorii n-au de-a face cu turatia motorului si cu fluctuatii ritmice ele dau o fluctuatie in momentul in care intra in functiune ori ies si atat,iar aparatul de masura cu care se verifica incarcarea datorita inertiei nu sesizeaza asemenea anomalii si deci nu e concludenta masuratoarea.In concluzie va face asa pana ori nu mai suporti si vei remedia problema ori nu va mai incarca deloc si atunci tot la electrician ajungi ...numai sa nu fii nevoit sa te deplasezi pana acolo tractat,mai ales ca pe vreme friguroasa cu aeroterma,degivrare,lumini aprinse efortul alternatorului va fi maxim.
P.S. Daca tot mergi la reparat cu el fa-i o verificare la sange ,tot, rulmenti,pompa de vacuum etansarea ei,uzura,simeringul din capul axului care mai lasa ulei sa patrunda in alternator,pentru ca e destul de scumpa reparatia la modelul asta fa-o bine sa nu dai din una'n alta.
P.S. Daca tot mergi la reparat cu el fa-i o verificare la sange ,tot, rulmenti,pompa de vacuum etansarea ei,uzura,simeringul din capul axului care mai lasa ulei sa patrunda in alternator,pentru ca e destul de scumpa reparatia la modelul asta fa-o bine sa nu dai din una'n alta.
mecanik, te rog, schimba-ti nick-name-ul, nu de alta dar induci lumea in eroare. Tu spui ca ar fi un inceput de sfarsit la punte, diode, etc,ect,etc. Eu zic ca nu e asa si ca in acest sens esti total "pe langa"
intreb eu:Faci pariu?
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Nu e cazul sa fii ironic. Mie nu mi se pare normal sa fluctueze nici un bec nici cu bujii nici fara atat timp cat toata instalatia electrica functioneaza bine. As fi curios la cati dintre colegi se intampla asa.
Daca electricianul a verificat incarcarea si era peste 13.6 si sub 14.2 mergi asa cu masina ca n-are nimic.
Daca electricianul a verificat incarcarea si era peste 13.6 si sub 14.2 mergi asa cu masina ca n-are nimic.
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
lohanel a scris:La relanti, farurile si toate becurile palpaie sincronizat cu modul in care se invarte motorul. Daca accelerez puternic, lumina se stabilizeaza. E ceva grav? Se poate remedia usor? E neaparata nevoie sa merg in service?
domnilor, va rog frumos sa cititi in citatul de mai sus si binenteles, ceea ce scriu eu acum, pentru ca r e ultimul meu raspuns in acest topic, nu de alta dar m-am plictisit.:
Inainte de pornirea motorului, bujiile primesc curent in regim continuu pentru aprindere. Dupa ce motorul a pornit,bujiile sunt mentinute la o temperatura constanta pentru o perioada prin curent pulsatoriu, asta cand motorul este la relanti. Cand se calca acceleratia, bujiile sunt deconectate, lumina se stabilizeaza, apoi, cand se revine la relanti bujiile primesc din nou curent pulsatoriu, asta cateva minute pana cand motorul ajunge la o anumita temperatura cand sunt deconectate total. La naiba, m-am plictisit sa tot explic lucrul asta, cred ca l-am spus de vreo 20 ori si nimeni nu intelege. Domnul cu doua diode topite, ia spune dumneata sincer, dupa ce ai schimbat diodele, nu mai fluctueaza lumina dimineata cand ai motorul rece? Nu? Iata ca eu nu cred.
Eu nu contest ca ai avut diode arse dar de la una pana la alta, e cale lunga si nu ma mai mir ca mecanicii din service profita de necunostinta unora. Din partea mea, nici-o problema, mergeti in service.
P.S.
pentru necredinciosi, sunt dispus oricand sa fac o demonstratie cu aparatul de masura si sa arat modul cum sunt alimentate bujiile.
Va respect
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat