Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,272 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,272
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
si normal, poti sa-l modifici sa-i mai dai niste cai..
chip, filtru sport (dar sa-i asiguri un flow de aer rece ca altfel mai rau ii faci), evacuare marita, directa , injectoare de turbo, pompa, regulator reglabil de benzina.. .ar fi mai multe
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,272 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,272
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,272 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,272
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Stii tu ceva, dar nu e chiar asa ... SFI se refera la injectie si nu la aprindere, si anume ca la C20XE fiecare injector se deschide la momentul optim pentru cilindrul pe care il deserveste. La C20NE (Motronic 4.1) injectoarele se deschid doua cate doua (injectie grupata), iar la sistemele mai vechi injectoarele se deschid toate odata. Castigul pentru SFI e in consum (oarecum, diferenta e mica), in timp ce la injectia grupata puterea obtinuta e putin mai mare.
La motoarele de pe Calibra se foloseste distribuitorul si o singura bobina pentru aprindere, si scanteia vine numai la momentul oportun. Sistemul la care se da scanteie de doua ori pe ciclu, odata la capatul evacuarii si odata cand trebuie, se numeste "distributorless - wasted spark", unde se foloste o bobina la 2 cilindri, fara distribuitor.
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,272 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,272
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
dor
- Mesaje scrise: 36
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat
intervenea cand imi era lumea mai draga (in forja, la liniutzi LEGALE etc), atunci imi taia parca aprinderea si masina se punea in bot.
era din cauza mufei care se topise si firele atingeau intre ele. 😊
stiu ca a trecut ceva timp de cand ai scris asta, dar te rog sa ma ajuti ca am o problema similara cu masina mea.
cand imi e lumea mai draga , da in nas.
deci da in nas cand accelerez brusc, daca o iau treptat , merge bine, dar la acceleratii brutale da in nas si mai da si rateuri cate o data.
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
dor
- Mesaje scrise: 36
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat
dor
- Mesaje scrise: 36
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2005
- Mesaj Privat
intr-adevar nu mai am problema pe care o aveam inainte( mi se aprindea becul de check engine si se oprea motorul cand luam piciorul de pe acceleratie dupa ce o turam mai taricel), dar nu mi-a disparut problema cu datul in nas.
specific din nou tipul motorului : 1400 cmc, 16 v, x14xe