- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salutare dragi colegi! Am descoperit in cele din urma de unde imi picura antigelul din motor, mai exact de la suportul alternatorului, in care intra doua furtunuri de antigel la chiulasa. Se pare ca ori nu au etansat bine ori nu au inlocuit garnitura acestui suport atunci cand in urma cu un an am refacut motorul in service. Acum dati-mi un sfat cum as putea sa remediez problema, caa de aici picura si nu de la garnitura de chiulasa cum ma speriasem
Cand m-am prezentat in service dupa ce am facut motorul, mecanicii mi-au zis ca garnitura de chiulas pe care o adusesem eu, noua evindent si de firma, a avut defect de fabricatie ori ca ar fi pompa de apa defecta. Acum pompa de apa o exclud fiindca intre timp am inlocuit-o personal si am etansat-o cu silicon bine.
Cand m-am prezentat in service dupa ce am facut motorul, mecanicii mi-au zis ca garnitura de chiulas pe care o adusesem eu, noua evindent si de firma, a avut defect de fabricatie ori ca ar fi pompa de apa defecta. Acum pompa de apa o exclud fiindca intre timp am inlocuit-o personal si am etansat-o cu silicon bine.
kmykze
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2009
- Mesaj Privat
relu1406
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Aha, multumesc de ajutor dragi colegi! Treaba este ca in TIS nu regasesc de aceasta piesa nimic, toate celelalte piese se regasesc mai putin acesta, cred ca ma voi uita si la alt model care mai are acest motor, gen frontera sau vectra b. Azi voi da comanda, sper sa o aiba prin depozite ca vine frigul...sper sa o rezolv o data pentru totdeauna. Voi reveni cu amanunte zilele urmaotare!
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Mda, ieri am desfacut si se pare ca idiotii din service nu au pus garnitura noua, ci au etansat cu silicon ceea ce este inadmisbil fiindca acolo este caldura si presine foarte mare, de aceea se si ved cum imi pica... se pae furnurile ce vin pe acest suport fac traseul catre sirocou, pentru a incalzi mai repede motorul.
iata cum ar fi trebuit sa arte cea p care trebuiau sa o inlocuiasca...
INTRBEBAREA MEA este daca sa mai strang suruburile la CALD sau la RECE, ce fixeaza suportul alternatorului si care reiese din poze, fiindca tot am umezeala si imi pica la baza lui. Mntionez ca garnitura noua este GM si este din cupru cu caucuc pe interior.
iata cum ar fi trebuit sa arte cea p care trebuiau sa o inlocuiasca...
INTRBEBAREA MEA este daca sa mai strang suruburile la CALD sau la RECE, ce fixeaza suportul alternatorului si care reiese din poze, fiindca tot am umezeala si imi pica la baza lui. Mntionez ca garnitura noua este GM si este din cupru cu caucuc pe interior.
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
boggg
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2009
- Mesaj Privat
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
da, revin cu detalii ptr cei ce sper sa nu aiba probleme ca ale mele: am mai lasat sa se etanseze in timp garnitura si vad ca nu mai picura, am mai si strans putin pe parcurs cu o cheie torx tubulara si e totul ok. AVIZ CELOR CE VE-TI FACE MOTORUL IN SERVICE: FITI FOARTE ATENTI SI STATI CU OCHII PE EI!