- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
nycku
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2008
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Propietarul nu doreste sa schimbe masina, e cam indragostit de ea cred ca din pricina consumului.
Am montat ieri alte cauciucuri pe fata, avea 155/80r13 si am pus 165/70r13. Directia merge mai usor, nu o diferenta mare, dar oricum sesizabila. Cred ca pana la urma o sa cumpere cauciucuri si jenti pe 14. Pentru moment abandonam solutia de montare servo, pe ideea cat mai putine accesorii, cu atat mai putine defecte.
Am montat ieri alte cauciucuri pe fata, avea 155/80r13 si am pus 165/70r13. Directia merge mai usor, nu o diferenta mare, dar oricum sesizabila. Cred ca pana la urma o sa cumpere cauciucuri si jenti pe 14. Pentru moment abandonam solutia de montare servo, pe ideea cat mai putine accesorii, cu atat mai putine defecte.
Aleczzutu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2009
- Mesaj Privat
Am si eu un opel corsa c motor de 1,2 16v.Masinuta asta e viata mea o iubesc .Problema este urmatoarea,azi cand am vrut sa plec la facultate cand sa o scot din parcare volanul era intepenit,am avut impresia k m-am uract intr-o dacie.Martorul EPS era aprins si dupa pornirea morotului.Ce sa fac din cate am citi e grav sper sa fie senzorul de vina pentru k am vazut k nu e asa scump.Altceva poate sa mai fie?Am inteles k poate sa fie cumva si motorasul ESP-ului?Chiar nu am 5000 ron sa dau pe el sau poate m-am inselat in privinta scorului Cu respect pt toti membri acestui forum.
- BuBuFaM
- ***
- 970 mesaje
- din 20 Jun 2008
- Corsa 2001 Z10XE
- Timis
BuBuFaM
- Mesaje scrise: 970
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat
- departe
- ***
- 786 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
departe
- Mesaje scrise: 786
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
nycku
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2008
- Mesaj Privat
Aleczzutu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2009
- Mesaj Privat
Aleczzutu a scris:Am si eu un opel corsa c motor de 1,2 16v.Masinuta asta e viata mea o iubesc .Problema este urmatoarea,azi cand am vrut sa plec la facultate cand sa o scot din parcare volanul era intepenit,am avut impresia k m-am uract intr-o dacie.Martorul EPS era aprins si dupa pornirea morotului.Ce sa fac din cate am citi e grav sper sa fie senzorul de vina pentru k am vazut k nu e asa scump.Altceva poate sa mai fie?Am inteles k poate sa fie cumva si motorasul ESP-ului?Chiar nu am 5000 ron sa dau pe el sau poate m-am inselat in privinta scorului Cu respect pt toti membrii acestui forum.
In cazul de mai sus singura obtiune e sa schimbati modulatorul EPS.Eu l-am schimbat la un service si m-a costat 100 euro la mana adua decat piesa.Modulatorul e piesa de sub volan de care s-a vorbit atat de mult.Bafta si la mai putine "bad codes".
Cu respect pt toti membrii acestui forum.
cioroianu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2009
- Mesaj Privat
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
jere
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2008
- Mesaj Privat
flaviu_cj
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Meriva 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2009
- Mesaj Privat
Salut
Sunt un posesor de Meriva (motor 1.7cdti). Am si eu problema legata de blocarea sistemului de servodirectie si, negasind pe sectiunea pentru Meriva nici o informatie in acest sens, am apelat la aceasta sectiune. Pana acum mi s-a intamplat de doua ori ca martorul EPS sa se aprinda in timpul rularii, situatie urmata de blocarea directiei (manevrabilitate foarte grea a volanului). La oprirea motorului si scoaterea cheii din contact eroarea se remediaza (nu neaparat din prima incercare - prima data am lasat masina oprita aproximativ 2 ore dupa care eroarea nu s-a mai repetat). De fiecare data martorul EPS s-a aprins in mers si nu in situatii ca cele enumerate anterior (parcari, virari la viteze reduse).Martorul de bateria nu s-a aprins concomitent cu cel de EPS. Un mecanic din Cluj s-a conectat la calculatorul masinii si a constatat urmatoarele(nu mai retin codurile de eroare):
1.eroare de supraincarcare (overvoltage - posibila problema de supratensiune pe unitatea de servodirectie); a sters toate codurile de eroare urmand ca eu sa urmaresc evolutia masinii;
2.eroare la unitatea de servodirectie sau senzorul de servodirectie (aceasta eroare a aparut dupa ce blocarea EPS-ului s-a manifestat din nou).
Concluzia mecanicului a fost ca ar trebui sa schimb toata unitatea de servodirectie. Dupa cele citite pe acest forum am ajuns la concluzia ca acest lucru s-ar putea sa fie o decizie gresita (avand in vedere costurile operatiei).
Avaria s-a manifestat aleator (de la ultima "patanie" am mai facut cel putin 500km si EPS-ul nu s-a mai blocat).
In masura in care voi avea timp voi incerca calibrarea senzorului de sevodirectie conform procedurii indicate. Nu am sesizat pana acum faptul ca directia ar trage mai mult intr-o parte sau alta. Credeti ca e posibil ca blocarea EPS-ului sa fie din cauza senzorului? Sau e posibil (asa cum a spus mecanicul respectiv) ca unitatea de servo sa se "duca" la un moment dat si se impune schimbarea ei? (masina are 176.000 km)
Un amic mi-a spus ca blocarea servodirectiei este o problema des intalnita la opel (el a patit-o cu un opel astra 2) si ca problema s-a rezolvat prin schimbarea unui releu.
Daca cineva ma poate ajuta cu mai multe informatii sau modalitati de a diagnostica mai precis problema as fi foarte recunoscator.
Va multumesc.
Sunt un posesor de Meriva (motor 1.7cdti). Am si eu problema legata de blocarea sistemului de servodirectie si, negasind pe sectiunea pentru Meriva nici o informatie in acest sens, am apelat la aceasta sectiune. Pana acum mi s-a intamplat de doua ori ca martorul EPS sa se aprinda in timpul rularii, situatie urmata de blocarea directiei (manevrabilitate foarte grea a volanului). La oprirea motorului si scoaterea cheii din contact eroarea se remediaza (nu neaparat din prima incercare - prima data am lasat masina oprita aproximativ 2 ore dupa care eroarea nu s-a mai repetat). De fiecare data martorul EPS s-a aprins in mers si nu in situatii ca cele enumerate anterior (parcari, virari la viteze reduse).Martorul de bateria nu s-a aprins concomitent cu cel de EPS. Un mecanic din Cluj s-a conectat la calculatorul masinii si a constatat urmatoarele(nu mai retin codurile de eroare):
1.eroare de supraincarcare (overvoltage - posibila problema de supratensiune pe unitatea de servodirectie); a sters toate codurile de eroare urmand ca eu sa urmaresc evolutia masinii;
2.eroare la unitatea de servodirectie sau senzorul de servodirectie (aceasta eroare a aparut dupa ce blocarea EPS-ului s-a manifestat din nou).
Concluzia mecanicului a fost ca ar trebui sa schimb toata unitatea de servodirectie. Dupa cele citite pe acest forum am ajuns la concluzia ca acest lucru s-ar putea sa fie o decizie gresita (avand in vedere costurile operatiei).
Avaria s-a manifestat aleator (de la ultima "patanie" am mai facut cel putin 500km si EPS-ul nu s-a mai blocat).
In masura in care voi avea timp voi incerca calibrarea senzorului de sevodirectie conform procedurii indicate. Nu am sesizat pana acum faptul ca directia ar trage mai mult intr-o parte sau alta. Credeti ca e posibil ca blocarea EPS-ului sa fie din cauza senzorului? Sau e posibil (asa cum a spus mecanicul respectiv) ca unitatea de servo sa se "duca" la un moment dat si se impune schimbarea ei? (masina are 176.000 km)
Un amic mi-a spus ca blocarea servodirectiei este o problema des intalnita la opel (el a patit-o cu un opel astra 2) si ca problema s-a rezolvat prin schimbarea unui releu.
Daca cineva ma poate ajuta cu mai multe informatii sau modalitati de a diagnostica mai precis problema as fi foarte recunoscator.
Va multumesc.
cioroianu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
cioroianu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2009
- Mesaj Privat
Don_bv
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2008
- Mesaj Privat
saluT!de ceva vreme ma confrunt cu o problema,zic eu de directie,si cred ca e de la eps,sau oricum zgomotu se aude din habitaclu.Mai exact dupa ce se incalzeste bine masina in interior,sau daca e cald afara(peste 25 grade)cand iau de volan stanga si la revenire,se aude ca un huruit fin ca de rulment,cand iau dreapta nu se aude nimic,directia e ok,eps functioneaza perfect,nu am avut nici o preoblema cu el.zgomotul se aude de vreo 7 luni,la inceput se auzea numa dupa ce ieseam la drum lung dupa circa 100 km,acuma daca fac 10 km,si dau drumu la aer cald la pirioare se aude foarte repede si foarte pregnant.Daca are cineva idee de la ce ar putea fi,v-as fi recunoscator!e ceva de gresat pe acolo ce mie mi-a scapat?
- 4di
- **
- 484 mesaje
- din 06 Nov 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Mures
4di
- Mesaje scrise: 484
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
- 4di
- **
- 484 mesaje
- din 06 Nov 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Mures
4di
- Mesaje scrise: 484
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
In legatura cu calibrarea senzorului de pozitie pentru Corse am gasit ceva ce ma ajutat si vreau sa va ajute si pe voi.
Aici un link care va ajuta sa ajungeti la el pe Opel Corsa C: http://www.flickr.com/photo.../with/4169923191/
Iar aici in partea de jos a pagini e modul de lucru "Procedure for resetting the sensor without a digital voltmeter, trial and error": http://www.mgf.ultimatemg.c...s_reset/index.htm
Asta cu ajutorul colegilor cu Agila deoarece de la ei am "furat" link-ul din urma.
Dar aici mai astept un raspuns de la domnul Dan in legatura cu calibrarea, trebuie neaparat deconectata bateria cand calibram senzorul?
Aici un link care va ajuta sa ajungeti la el pe Opel Corsa C: http://www.flickr.com/photo.../with/4169923191/
Iar aici in partea de jos a pagini e modul de lucru "Procedure for resetting the sensor without a digital voltmeter, trial and error": http://www.mgf.ultimatemg.c...s_reset/index.htm
Asta cu ajutorul colegilor cu Agila deoarece de la ei am "furat" link-ul din urma.
Dar aici mai astept un raspuns de la domnul Dan in legatura cu calibrarea, trebuie neaparat deconectata bateria cand calibram senzorul?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat