KrissReea
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 x18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2009
- Mesaj Privat
1. Problema:
Mi s-a aprins martorul de alternator si am mers cu ea 30-40 km pana acasa.
Am depistat problema: releu regulator de tensiune defect -> rezultat -> baga 17-18 V in baterie la @3000 de ture.
Toate bune, am schimbat releul + puntea de diode -> nu mai apare martorul de alternator, bateria este incarcata normal
-> problema asta rezolvata, INSA
a aparut o PROBLEMA ADEVARATA !:
Manifestari:
1. Cand apas ambreiajul sa schimb viteza se mai tureaza cu inca 200-300-400 de ture dupa care incepe sa scada.
2. Cand fac frana de motor timp de 3-4-5 secunde se aprinde "check engine" si ramane aprins 3-4-5 minute pana cand intr-un final motorul se opreste. In timpul in care merge cu becul de "check" aprins la relanti sta la 500 de ture si merge greoi, trage mai greu.
3. Daca las viteza sa scade de la 2000 de ture usor , incepe sa intre in socuri, sa "dea in nas" cum se zice...
Ma gandesc ca orice ar fi , e ceva electronic care a fost "ars" in momentul in care am mers cu masina supra-alimentata cu tensiune.
Am facut resetare de calculator prin decuplarea bateriei cu contactul pus.
O sa merg la o diagnoza din nou dar pana atunci , aveti ceva idei ?
Senzor de acceleratie, egr, ecu ? Ce poate fi ?
Multumesc
Mi s-a aprins martorul de alternator si am mers cu ea 30-40 km pana acasa.
Am depistat problema: releu regulator de tensiune defect -> rezultat -> baga 17-18 V in baterie la @3000 de ture.
Toate bune, am schimbat releul + puntea de diode -> nu mai apare martorul de alternator, bateria este incarcata normal
-> problema asta rezolvata, INSA
a aparut o PROBLEMA ADEVARATA !:
Manifestari:
1. Cand apas ambreiajul sa schimb viteza se mai tureaza cu inca 200-300-400 de ture dupa care incepe sa scada.
2. Cand fac frana de motor timp de 3-4-5 secunde se aprinde "check engine" si ramane aprins 3-4-5 minute pana cand intr-un final motorul se opreste. In timpul in care merge cu becul de "check" aprins la relanti sta la 500 de ture si merge greoi, trage mai greu.
3. Daca las viteza sa scade de la 2000 de ture usor , incepe sa intre in socuri, sa "dea in nas" cum se zice...
Ma gandesc ca orice ar fi , e ceva electronic care a fost "ars" in momentul in care am mers cu masina supra-alimentata cu tensiune.
Am facut resetare de calculator prin decuplarea bateriei cu contactul pus.
O sa merg la o diagnoza din nou dar pana atunci , aveti ceva idei ?
Senzor de acceleratie, egr, ecu ? Ce poate fi ?
Multumesc
felix1984- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
KrissReea
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 x18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2009
- Mesaj Privat
- mirel sebastian
- *
- 31 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2000 x14xe
- Giurgiu
mirel sebastian
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2000 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
- radu_print
- **
- 150 mesaje
- din 18 Dec 2006
- Astra 1992 c25xe
- Bucuresti
radu_print
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
KrissReea
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 x18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Astra X16XEL
- ***
- 536 mesaje
- din 06 Mar 2009
- Astra 1995
- Bucuresti
Astra X16XEL
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
KrissReea
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 x18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2009
- Mesaj Privat