- solver
- OP
- 179 mesaje
- din 05 Oct 2004
- Bistrita
solver
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2004
- Mesaj Privat
Deci daca vreti sa desfaceti calorifer la opel astra cam asa se face:
1: la motor e bine sa scurcircuitati circuitul de apa. Sunt 2 furtune chiar sub axul care misca rotile si au sigurante pe ele. Sigurantele sunt in stilul celor de la celalat capat (care vine la motor). Trebuie sa lucrati pe pipaite ca nu prea se vede nimic pe acolo.
2: trebuie scos plasticul (de fapt nu prea stiu cum sa-i zic) care incepe cu scrumiera din fata si se termina cu cea din spate care are in fata 2 suruburi (pe stinga si pe dreapta), la mijloc linga schimbatorul de viteza e o chestie patrata care se scoate (de preferat din partea soferului) si acolo mai este un surub si in spate sub scrumiera inca 2 (total 5).
Burdufurile de la schimbator si frina de mina se scot finut cu o surubelnita si au fiecare cite 4 puncte in care sunt prinse.
3: in continuarea bordului sunt 2 chestii de metal care sustin bordul (dreapta 1 surub, stinga 2 suruburi vizibile) si fiecare din chestiile metalice au sub mocheta cite un surub de prindere de carcasa. Dupa ce se desfac se scot afara chestiile metalice.
4: capacul de jos al caloriferului are 2 suruburi in fata vizibile si doua in spate la care se ajunge destul de greu. (atentie suruburile sunt de 5,5 eu unul am gasit greu o tubulara din asta).
5: se da jos capacul de jos si se scoate finut caloriferul (dupa ce in prealabil s-au scos furtunele pct.1)
Cam atit. Sper ca se intelege ceva.
1: la motor e bine sa scurcircuitati circuitul de apa. Sunt 2 furtune chiar sub axul care misca rotile si au sigurante pe ele. Sigurantele sunt in stilul celor de la celalat capat (care vine la motor). Trebuie sa lucrati pe pipaite ca nu prea se vede nimic pe acolo.
2: trebuie scos plasticul (de fapt nu prea stiu cum sa-i zic) care incepe cu scrumiera din fata si se termina cu cea din spate care are in fata 2 suruburi (pe stinga si pe dreapta), la mijloc linga schimbatorul de viteza e o chestie patrata care se scoate (de preferat din partea soferului) si acolo mai este un surub si in spate sub scrumiera inca 2 (total 5).
Burdufurile de la schimbator si frina de mina se scot finut cu o surubelnita si au fiecare cite 4 puncte in care sunt prinse.
3: in continuarea bordului sunt 2 chestii de metal care sustin bordul (dreapta 1 surub, stinga 2 suruburi vizibile) si fiecare din chestiile metalice au sub mocheta cite un surub de prindere de carcasa. Dupa ce se desfac se scot afara chestiile metalice.
4: capacul de jos al caloriferului are 2 suruburi in fata vizibile si doua in spate la care se ajunge destul de greu. (atentie suruburile sunt de 5,5 eu unul am gasit greu o tubulara din asta).
5: se da jos capacul de jos si se scoate finut caloriferul (dupa ce in prealabil s-au scos furtunele pct.1)
Cam atit. Sper ca se intelege ceva.
shoppy
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2006
- Mesaj Privat
- nba25
- **
- 179 mesaje
- din 03 Oct 2006
- Astra 2007 1.7 CDTI
- Vulcan
nba25
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Vulcan
- Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2006
- Mesaj Privat
SAl am si eu o mare problema.. azi dimineata am gasit sub amandoua presuri din fata antigel (opel kadett 86 benzina)
cred ca este antigel pt ca in cutie mai este cam jumatate si altceva inauntru nu avea ce sa curga (masina tinuta in garaj)
alta dovada o reprezinta temp motorului in 5 km urca foarte mult!
cred ca este spart caloriferul si antigelu curge in masina ! Imi explica si mie cineva cum ajung la el si cum se demonteaza ! Multumesc astept raspunsuri !
cred ca este antigel pt ca in cutie mai este cam jumatate si altceva inauntru nu avea ce sa curga (masina tinuta in garaj)
alta dovada o reprezinta temp motorului in 5 km urca foarte mult!
cred ca este spart caloriferul si antigelu curge in masina ! Imi explica si mie cineva cum ajung la el si cum se demonteaza ! Multumesc astept raspunsuri !
- BeWaRe
- **
- 170 mesaje
- din 11 Oct 2005
- Kadett 1988
- Bucuresti
BeWaRe
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2005
- Mesaj Privat
desfaci consola aia de mijloc scoti mufele de la aeroterma si restu de mate care mai vin pe acolo si vezi ca radiatoru de caldura este pus intro cutie jos la picoiare care are decat 2 suruburi pe colturi din cate imi amintesc eu ...Dupa ce ai scos suruburile cutia respectiva o sa se rabateze si acolo ai sa vezi radiatoru , mai trebuie sa desfaci si la motor ai 2 furtune (turu si returu la calorifer) vezi ca are colier pe fiecare furtun ..daca este spart rau sa imi zici am eu unu daca ppoti sa-l faci multa bafta
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
salut
o noua zi o noua problema
masina : opel astra f hatchback 5 usi din '94
azi de dimineata mergand cu masina prin oras si fiindu-mi fig am dat drumul la caldura pt ca apoi facandu-se prea cald am zis sa dau comutatorul pe rece sa sse mai racoreasca un pic.
am constatat cu stupoare ca respectivul comutator nu mai statea in zona albastra , adica opunea o oarecare ''rezistenta'' atunci cand il dadeam in zona albastra nevrand sub nici o forma sa stea acolo.
zis si facut
am ajuns acasa si am inceput sa o iau la puricat
am scos panoul frontal si m-am uitat acolo , dar totul e in regula , fiecare cablu la locul lui , culiseaza fiecare , nici o problema.
am zis ca o fi de la celalalt capat al cablului dar la fel si acolo , nici o problema , cablul era asezat la locul lui pe tamburusul acela , culisa perfect , nici o problema .
pana la urma , am reusit sa fac sa stea acel comutator sa stea pe zona albastra dar tot degeaba.
am iesit si in afara sperand sa bage aer rece , dar nimic nimic , tot caldura mare
eu banui ca in carcasa Radiatorului de Caldura s-o afla vreo clapeta care a ramas pe deschis sau s-a rupt
Dar nu stiu Cum Sa desfac acea carcasa sa vad daca de acolo este ''Buba''
daca a facut cineva aceasta Operatie il rog sa imi spuna si mie ce si cum se Desface acea carcasa , cum se Ajunge la ea si daca acolo se afla vreo Clapeta ceva.
Sau daca are cineva vreo alta parere este binevenita
Multumesc anticipat.
o noua zi o noua problema
masina : opel astra f hatchback 5 usi din '94
azi de dimineata mergand cu masina prin oras si fiindu-mi fig am dat drumul la caldura pt ca apoi facandu-se prea cald am zis sa dau comutatorul pe rece sa sse mai racoreasca un pic.
am constatat cu stupoare ca respectivul comutator nu mai statea in zona albastra , adica opunea o oarecare ''rezistenta'' atunci cand il dadeam in zona albastra nevrand sub nici o forma sa stea acolo.
zis si facut
am ajuns acasa si am inceput sa o iau la puricat
am scos panoul frontal si m-am uitat acolo , dar totul e in regula , fiecare cablu la locul lui , culiseaza fiecare , nici o problema.
am zis ca o fi de la celalalt capat al cablului dar la fel si acolo , nici o problema , cablul era asezat la locul lui pe tamburusul acela , culisa perfect , nici o problema .
pana la urma , am reusit sa fac sa stea acel comutator sa stea pe zona albastra dar tot degeaba.
am iesit si in afara sperand sa bage aer rece , dar nimic nimic , tot caldura mare
eu banui ca in carcasa Radiatorului de Caldura s-o afla vreo clapeta care a ramas pe deschis sau s-a rupt
Dar nu stiu Cum Sa desfac acea carcasa sa vad daca de acolo este ''Buba''
daca a facut cineva aceasta Operatie il rog sa imi spuna si mie ce si cum se Desface acea carcasa , cum se Ajunge la ea si daca acolo se afla vreo Clapeta ceva.
Sau daca are cineva vreo alta parere este binevenita
Multumesc anticipat.
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
sau mai exact
cum functioneaza acel comutator de caldura / aer rece ?
inauntrul acelei carcase a caloriferului de caldura se afla vreo clapeta care isi schimba pozitia de la acest comutator pe aer rece / cald ?
sau este vreun robinet care da drumul la lichid fierbinte in calorifer (aer cald) , respectiv il opreste (aer rece) ?
stiu ca asa era la dacie dar acu' na eu stiu cum o fi la opel ?
va rog spunet-mi si mie
cum functioneaza acel comutator de caldura / aer rece ?
inauntrul acelei carcase a caloriferului de caldura se afla vreo clapeta care isi schimba pozitia de la acest comutator pe aer rece / cald ?
sau este vreun robinet care da drumul la lichid fierbinte in calorifer (aer cald) , respectiv il opreste (aer rece) ?
stiu ca asa era la dacie dar acu' na eu stiu cum o fi la opel ?
va rog spunet-mi si mie
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
salut
la mine problema este alta .
am desfacut pe acolo si am vazut ca am caloriferul acela de caldura cazut in jos , nu sta prins in nimic , se sprijina decat in tevile alea din spatele lui . si cred ca impiedica clapeta aceea sa se inchida , respectiv deschida complet .
cum sa demontez toata plasticaraia aia de acolo ? carcasa aia a lui ?
a facut cineva operatiunea asta ?
o trebui desfacut tot bordul ?
va rog ajutati-ma caci nu stiu ce sa fac
la mine problema este alta .
am desfacut pe acolo si am vazut ca am caloriferul acela de caldura cazut in jos , nu sta prins in nimic , se sprijina decat in tevile alea din spatele lui . si cred ca impiedica clapeta aceea sa se inchida , respectiv deschida complet .
cum sa demontez toata plasticaraia aia de acolo ? carcasa aia a lui ?
a facut cineva operatiunea asta ?
o trebui desfacut tot bordul ?
va rog ajutati-ma caci nu stiu ce sa fac
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- andrey_f_c
- *
- 45 mesaje
- din 26 Aug 2007
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
andrey_f_c
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2007
- Mesaj Privat
cum sa desfaci tot bordul mai.....?Din cate stiu e de ajuns sa esfaci cateva suruburi de la locasul pentru cd-player si de sub volan in partea dreapta. dar ca sa nu vb prostii, o sa incerc si eu zilele astea sa fac asa ceva pentru verificare si apoi o sa raspund la intrebarile lui marius mai concret. Va salut
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
salut
multumesc frumos ca te-ai oferit dar nu mai este nevoie
pana la urma i-am dat de cap dar e foaaarte greu sa ajungi cu mainile acolo
am desfacut consola centrala , am desfacut consola dintre scaune , am desfacut suruburile de la suportii bordului (cei din mijloc) pt a putea avea acces mai mult , am desfacut furtunele care duc aerul sub scaune ( si se pun destul de gru la loc ) si multe altele de pe acolo
am desfacut pana la urma si carcasa acestui calorifer de caldura dar oricum nu vezi mai nimic pe acolo
am lucrat pe bajbaite
era blocata clapeta care comuta aer cald sau rece , care se afla in interiorul acestei carcase.
am bagat mana acolo si am inceput sa o bruschez putin pana s-a auzit ''POC'' si acum merge perfect .
cred ca ramasese blocata in vreun fel sau se topise de la caldura prea mare unul din cei doi tamburusi in care este prinsa .
repet , este destul de nasol sa faci aceasta operatiune
astept o zi frumoasa sa fac niste poze sa vedeti cam despre ce este vorba
numai bine
multumesc frumos ca te-ai oferit dar nu mai este nevoie
pana la urma i-am dat de cap dar e foaaarte greu sa ajungi cu mainile acolo
am desfacut consola centrala , am desfacut consola dintre scaune , am desfacut suruburile de la suportii bordului (cei din mijloc) pt a putea avea acces mai mult , am desfacut furtunele care duc aerul sub scaune ( si se pun destul de gru la loc ) si multe altele de pe acolo
am desfacut pana la urma si carcasa acestui calorifer de caldura dar oricum nu vezi mai nimic pe acolo
am lucrat pe bajbaite
era blocata clapeta care comuta aer cald sau rece , care se afla in interiorul acestei carcase.
am bagat mana acolo si am inceput sa o bruschez putin pana s-a auzit ''POC'' si acum merge perfect .
cred ca ramasese blocata in vreun fel sau se topise de la caldura prea mare unul din cei doi tamburusi in care este prinsa .
repet , este destul de nasol sa faci aceasta operatiune
astept o zi frumoasa sa fac niste poze sa vedeti cam despre ce este vorba
numai bine
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
eox80
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1991 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Astra X16XEL
- ***
- 536 mesaje
- din 06 Mar 2009
- Astra 1995
- Bucuresti
Astra X16XEL
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
eox80
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1991 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2009
- Mesaj Privat
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
RemusCJ
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2009
- Mesaj Privat
Nutzuu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2011
- Mesaj Privat
marius_f a scris:salut
la mine problema este alta .
am desfacut pe acolo si am vazut ca am caloriferul acela de caldura cazut in jos , nu sta prins in nimic , se sprijina decat in tevile alea din spatele lui . si cred ca impiedica clapeta aceea sa se inchida , respectiv deschida complet .
cum sa demontez toata plasticaraia aia de acolo ? carcasa aia a lui ?
a facut cineva operatiunea asta ?
o trebui desfacut tot bordul ?
va rog ajutati-ma caci nu stiu ce sa fac
la mine problema este alta .
am desfacut pe acolo si am vazut ca am caloriferul acela de caldura cazut in jos , nu sta prins in nimic , se sprijina decat in tevile alea din spatele lui . si cred ca impiedica clapeta aceea sa se inchida , respectiv deschida complet .
cum sa demontez toata plasticaraia aia de acolo ? carcasa aia a lui ?
a facut cineva operatiunea asta ?
o trebui desfacut tot bordul ?
va rog ajutati-ma caci nu stiu ce sa fac
nu...tre sa dai consola de mijloc jos cand ajugi la cutia filtrului de caldura dupa ce dai cele 5 sau 6 cleme jos mai ai doua surubri prin fata pe la motor si k sa ajungi la ele tre sa te tarasti pe sub masina k sa ajungi la ele....eu azi o patii cu caloriferul de caldura la un astra g din 2001...tre sa ai multa foarte multa rabdare
myrceatd
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2012
- Mesaj Privat