- eu
- OP
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
rezumandu-se doar la admisie..probabil ca nu foarte mult...ca sa simti ceva serios, trebuie bagati bani si in evacuare sport, chip..etc..depinde de tine daca vei considera ca isi merita banii..numai ca vezi ca "performance tuning" ca sa ii zic asa, creeaza dependenta, si dupa admisie iti vei dori evacuare,chip, etc.
- eu
- OP
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
ebh
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Astra 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- ealex
- **
- 166 mesaje
- din 02 Nov 2005
- Calibra 1990 C20XE
- Bucuresti
ealex
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2005
- Mesaj Privat
ebh
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Astra 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Parerea mea e ca castigi PUTIN (mult mai mult cu alta axa cu came) dar indiferent de ce modificare faci, ce castigi in putere la turatie mare, pierzi in cuplu la turatie mica... (sistemul de edmisie nefiind din ala cu "doua lungimi de coloana" si clapeta care basculeaza intre cele doua in functie de turatie...)
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
eu, daca nu ma insel c20NE are 115cp...si e o vectra A..nu zic, si eu am A dar chiar crezi ca merita banii investiti in toate tunarelile pt marirea motorului...cat crezi ca poti atinge maxim in combinatia filtru-toba-chip? 130-140cp?
adica nici macar cat 2.0-ul de 150cp...acum nu stiu cata bataie de cap e , am inteles (poate ma insel) ca poti face schimbarea motorului la RAR, adica cu cateva sute iti iei din DE un 2.0 de 150cp direct sau chiar v6-ul de 170cp...
e doar o sugestie..nu as vrea sa bagi prea multi bani doar pt 10-15cp in plus...care la ce te vor ajuta? condus sportiv? poate par ca "mosh vectra" dar nu cred ca vrei sa bagi banii si sa fii "facut" de vectre A de 150cp+, ca sa nu mai zic de v6-uri.
adica nici macar cat 2.0-ul de 150cp...acum nu stiu cata bataie de cap e , am inteles (poate ma insel) ca poti face schimbarea motorului la RAR, adica cu cateva sute iti iei din DE un 2.0 de 150cp direct sau chiar v6-ul de 170cp...
e doar o sugestie..nu as vrea sa bagi prea multi bani doar pt 10-15cp in plus...care la ce te vor ajuta? condus sportiv? poate par ca "mosh vectra" dar nu cred ca vrei sa bagi banii si sa fii "facut" de vectre A de 150cp+, ca sa nu mai zic de v6-uri.
nuiandrei
- Mesaje scrise: 24
- Locatie:
- Masina: Kadett 1985 2000 8v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2005
- Mesaj Privat
scuze ca ma bag si eu ca musca-n lapte dar sm si eu un 2.0 8v 115cp si cred ca mai bine te simti cand il rupi pe unu care are 160cp decat sa te chinui sa bagi 2.0 let si sa dai linii cu subaru si cu evo
poate fi impins foarte mult ca ii unu dintre cele mai stabile motoate de opel doar ca .......costa nervi si bani; o gramada de bani
poate fi impins foarte mult ca ii unu dintre cele mai stabile motoate de opel doar ca .......costa nervi si bani; o gramada de bani
- eu
- OP
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri... oricum nu mai fac mare lucru la masina pentru ca o vand: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7139
Ideea e ca gasisem de vanzare admisie de la Lexmaul si o gasisem la un super-pret si anume 150 Euro. Vroiam mai mult confirmarea informatiilor gasite pe cateva site-uri cum ca s-ar castiga intre 15-20 de cai la C20NE cu admisia asta. Eu am spus initial ca merita daca intr-adevar se castiga 15 cai si de aceea am vrut cateva confirmari.... dar nu stiam si de faptul ca se pierde din cuplu...
@b28cxh - in conditiile in care ai un motor de 2.0 8v in perfecta stare (pentru varsta lui) si gasesti la un pret accesibil piese pentru a-l modifica eu zic ca merita decat sa te complici cu schimbare de motor. Adica ajungi la 140 de cai fara mult chin si e ok. Nu uita cum fuge Vectra A (ai si tu doar) chiar si cu motorul de 2.0 8v stock (cine stie sa o conduca nu sa omoare motorul degeaba ) Bineinteles... comparatiile cu Subaru etc nu prea isi au rostul.
Ideea e ca gasisem de vanzare admisie de la Lexmaul si o gasisem la un super-pret si anume 150 Euro. Vroiam mai mult confirmarea informatiilor gasite pe cateva site-uri cum ca s-ar castiga intre 15-20 de cai la C20NE cu admisia asta. Eu am spus initial ca merita daca intr-adevar se castiga 15 cai si de aceea am vrut cateva confirmari.... dar nu stiam si de faptul ca se pierde din cuplu...
@b28cxh - in conditiile in care ai un motor de 2.0 8v in perfecta stare (pentru varsta lui) si gasesti la un pret accesibil piese pentru a-l modifica eu zic ca merita decat sa te complici cu schimbare de motor. Adica ajungi la 140 de cai fara mult chin si e ok. Nu uita cum fuge Vectra A (ai si tu doar) chiar si cu motorul de 2.0 8v stock (cine stie sa o conduca nu sa omoare motorul degeaba ) Bineinteles... comparatiile cu Subaru etc nu prea isi au rostul.