Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • NATS

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Am un Vectra C cumparat din Germania (2003, 2.0 DTI). La vreo 2000 km facuti imi afiseaza masina cu cheie si 1000 km. Ii fac schimbul de ulei, filtre de aer, ulei, motorina si polen. Toate bune, dar nu mai imi dispare indicatorul de service si la 2500 rotatii imi da peste mana.
Care-i treaba? Mersi anticipat!
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
verifica furtunasele de vacum. am patit si eu ceva asemanator. iesise un furt cunare comanda turbina.
  • NATS

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2006

  • Mesaj Privat
mersi de raspuns, daniel.
o sa ma duc zilelea astea sa-mi reseteze pe banc computerul (pt. revizii).
cineva mi-a zis ca s-ar putea sa am limitator electronic si d-aia sa faca asa.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
fa totusi o verificare la furtunele de vacum. asta inainte sa dai banii pe tester si alte tampenii...
  • NATS

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2006

  • Mesaj Privat
In legatura cu problema mea....
Ieri ma duc la Radacini, pe Bd. Timisoara. Nu ma lasa sa resetez inspectia, ca n-am facut schimbul de consumabile la ei. dar se poate aranja, daca fac un test motor (eu am crezut initial ca masina nu se mai tureaza datorita martorului de inspectiie). ok, zic si scot din buzunar 800.000. testul dureaza 10 min, cu tot cu resetare, dar platesc manopera 1,5 h ("ca asta e tariful standard").
Rezultat: motot OK, resetat interval de service, debimetrul MORT. Cica aia ar fi explicatia, ca asa da dupa codul de eroare. imi zic ca un debimetru costa 8,5 mil. + manopera.
Mai s-o inghit si p-asta, dar mecanicul meu imi spune ca daca ar fi debimetrul mort, nu ar mai merge masina de loc SI CA AR PUTEA FI SONDA LAMDA.

PE CINE DRAQ SA MAI CREZI?

In final, martorul sta tot aprins, masina tot nu trece de 2500 rot/min si nu are vlaga si sunt si mai "sarac" cu 80 ron.

HMMMM.....
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
daca debitmetrul e "mort", valorile indicate de el sunt inlocuite de o valoare standard, si de obicei se mai aprinde si "check engine". Pot sa verifici prin scoaterea mufei de la debitmetru. Debitmetrul se poate masura. Cel mai simplu faci o incercare cu alt debitmetru.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
La mine daca scot mufa de la debitmetru nu imi mai tine motorul la relanti
Adika il pornesc, si daca nu il accelerez imi moare.
Deci si eu cred ca e de la sonda lambda.
Da scoate mufa de la debitmetru si vezi ce zice.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
motorul e diesel ! poate gresesc dar nu are sonda lambda.
Spune-ne codul erorii.
Daca sta tot timpul aprins "check engine" e posibil sa ai intrerupere pe circuit (fire desprinse, mufa infipta prost, etc)
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ba are sonda Lambda.
Dieselurile au si ele sonda Lambda.
  • NATS

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2006

  • Mesaj Privat
pai codul erorii nu-l dau "smecherii" de la radacini...
cica e ceva cu "... airflow..."
explicatia lor e ca n-am schimbat filtrul de aer la timp, dar eu masina am luat-o din reprezentanta opel din germania si i-am schimbat toate consumabilele imediat ce am ajuns in tara. Figura cu turatia mi-o face exact de cand am schimbat toate filtrele. Cum am plecat de la mecanic, imediat. Debitmetrul asta se poate repara sau ceva?
  • NATS

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2006

  • Mesaj Privat
debitmetrul pus invers de niste "meseriasi", iar aia de la radacini ma puneau sa-l schimb, "ca nu e bun". descoperit la alt test motor, la opel gtt.
  • adry

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: SIBIU
  • Masina: Vectra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salut baieti,am auzit si eu de o problema asemanatoare dar la un Audi A4 care dupa revizie nu se mai accelera si se oprea la relanti.Cei din service i-au inversat furtunele de la filtrul de motorina,sensurile . Intrare cu iesire si invers, verifica si chestia asta. BAFTA
  • NATS

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2006

  • Mesaj Privat
remediat (debitmetrul montat aiurea). subiect inchis.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR