1. Una dintre ele ar fi un prototip realizat de BMW ce averizeaza soferul ca urmeaza o curba sau o portiune de drum unde nu se poate efectua manevra de depasire. Bineinteles, portiunea este calculata pe baza hartilor si a semnelor de circulatie, precum si de ceea ce este in fata vehiculului cred, informatiile fiind afisate pe HUD sau/si pe CID. Imaginile au descrieri fiecare
![Exclamation](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Ultima imagine reprezinta schema cu componentele sistemului. Este cam sofisticat, insa vreau sa spun ca orice PNA sau PDA ce are un soft si niste harti actualizate poate oferi o astfel de informatie, a.i. sa ne putem orienta daca urmeaza o curba periculoasa incat sa ne gandim de 2x ori daca facem manevra sau nu 😛 (vezi sistemele si softul celor de la Garmin).